Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mo_86 schreef:Paardenfann4 schreef:Ik zie erg leuke kleding van Fransen, maar komen die maten wel overeen met de Nederlandse maten?
Niet helemaal. Een Franse maat 38 komt overeen met een Nederlandse maat 36, om een voorbeeld te geven. Dus bij Franse kleding moet je er een maat aftrekken om te weten welke Nederlandse maat het is. Schoenmaten zijn wel gelijk.
Seventje schreef:Het ene pakket dat kwijt is geraakt daar heb ik mij suf om gemaild naar Homer en naar Vinted. En toen Vinted contact ging opnemen met de verkoopster bleek de verkoopster met vakantie en is het pakket aan haar uitbetaald.
Verloren geld.
Tytonidae schreef:Frankrijk gaat weer een lockdown in. 3x raden wie net een bootlading kleding uit Frankrijk heeft besteld in de afgelopen 3 dagen
WowAmigo schreef:Weet iemand hier of je bij Vinted ook kan instellen dat je alleen in Nl (ver)koopt? Ik was pas begonnen op UW en dat vind ik dus een hele fijne app (pas een hele fijne aankoop gedaan, dus was enthousiast) dus baal een beetje dat het nu Vinted geworden is, zeker met de slechte reviews die ik lees...
Giolli schreef:WowAmigo schreef:Weet iemand hier of je bij Vinted ook kan instellen dat je alleen in Nl (ver)koopt? Ik was pas begonnen op UW en dat vind ik dus een hele fijne app (pas een hele fijne aankoop gedaan, dus was enthousiast) dus baal een beetje dat het nu Vinted geworden is, zeker met de slechte reviews die ik lees...
Nee, dan kan helaas niet volgens mij. Toen ik vorig jaar begon ook eens hier gevraagd, toen kon het nog niet. Waarom wil je alleen NL als ik vragen mag?