Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Charisma

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 15:22

Ja, ik krijg een mail als er antw was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 15:27

Ik ga niet alles houden, want bedrag is best hoog. Maar vind alles nu wel leuk:
Afbeelding

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 15:28

Charisma schreef:
Ik vind je truien allebei wel leuk! Mouwen storen niet echt bij die witte. Broeken allebei ook leuk! Leuke box had je!

Dankje! Denk ook inderdaad dat ik ze allebei toch ga houden. Heb ze ook nog even geprobeerd terwijl ik de trui in m'n broek stopte en dat stond ook heel leuk!

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 15:33

Leuke box hierboven, shirts en broeken lijken me erg tof!

Escamilla :D

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 15:35

Jorex schreef:
Hoe werkt het eigenlijk met berichten versturen? Ik had nu vanochtend een bericht gestuurd over het styladvies, maar krijg je dan ook mail als ze een bericht terug versturen?

Jaa, je kan kijken bij je chat, maar je krijgt ook een mail!

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 15:37

Leuk Escamilla! Fijn dat er in elk geval een paar dingen inzitten die je wel echt ziet zitten :D.

Ik heb mijn preview. Ik weet nog niet zo heel goed wat ik er van moet denken....
Volgens mij is ze in elk geval heel erg fan van vero moda en only.

Dit was mijn 'styles die je mooi vindt'

Afbeelding

Verder had ik niet heel veel extra's aangegeven, vooral dat ik graag een lichte (skinny)jeans wil hebben en dat ik graag het accent op mijn benen leg omdat mijn buik en heupen nogal een probleemgebied is.

Nu heb ik dit in de preview:

Afbeelding

Eerste outfit:
Het eerste jurkje is wel oké, vind hem net niet helemaal leuk ofzo. Op een van de foto's issie gestyled met een leren jasje, dat vind ik dan wel weer leuk (maakt hem wat stoerder) maar ik vraag me af of het echt iets voor mij is.

Shirtje is wel prima. De broek, ja.. geen idee. Ik draag altijd skinny's omdat mijn benen daar goed in uitkomen (je moet altijd showen met het stuk dat het beste gelukt is toch :+ ) maar misschien wel leuk om eens te proberen. Wie weet.

Andere shirtje vind ik haast wat ouwe-wijverig. Vind de soort van vlindermouwtjes wel leuk. Misschien dattie in het echt meevalt.

Dan de skinny. Wel leuk, jammer dat er een gat in zit. Dat is niet echt mijn ding. Ik sta normaal voor de klas en vind dat toch niet helemaal netjes ofzo.

Stylistes choice
Leuk!

Tweede outfit:

De groene jurk is van king louie, maar die heeft een ongemakkelijke lengte (tot halverwege de kuit). Dat is niet zo mijn ding.

Het t-shirt vind ik echt niet mooi. Donkere broek, meh.. Een doorschijnend truitje die ook nog eens heel erg aangesloten zit (ik probeerde mijn buik en heupen juist te verbloemen :+ ) en de lelijkste gympen ooit. (Oké, ik hou ook niet van dit type gympen. Ik draag alleen allstars of vans)

Mixed feelings :')

Ik vind het vooral jammer dat er niet echt een outfit is samen gesteld en dat wat er in is gegooid vooral een beetje basic is, tegen het truttige aan. Ik ben wel van de bloemetjes, maar dan wel stoer gecombineerd.

ARCTN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 15:48

Charisma: ja, dat had ik waarschijnlijk ook gedaan. Laat je weten hoe je het vond? :D

Linoleum: zitten leuke dingen tussen. Die blauw trui en blauwe broek lijken me wel heerlijke kleren om in te chillen. Maar waarschijnlijk zal het prijskaartje daar niet naar zijn.

Escamilla: Die 2 eerste shirtjes vind ik vrij kort, maar dat is smaak natuurlijk. Ik ben een hangbuikzwijntje dus dat zou bij mij geen gezicht zijn haha. Jij kan het heel goed hebben :j
De mouwen van de witte trui vind ik meevallen.

Hanafubuki: Verschillende dingen in je box, leuk!

x_rebecca: zitten leuke dingen in! Ik zou een broek inruilen voor een short of een lange rok, shirtje eventueel voor een jasje?

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:00

ARCTN schreef:
Charisma: ja, dat had ik waarschijnlijk ook gedaan. Laat je weten hoe je het vond? :D

Linoleum: zitten leuke dingen tussen. Die blauw trui en blauwe broek lijken me wel heerlijke kleren om in te chillen. Maar waarschijnlijk zal het prijskaartje daar niet naar zijn.

Escamilla: Die 2 eerste shirtjes vind ik vrij kort, maar dat is smaak natuurlijk. Ik ben een hangbuikzwijntje dus dat zou bij mij geen gezicht zijn haha. Jij kan het heel goed hebben :j
De mouwen van de witte trui vind ik meevallen.

Hanafubuki: Verschillende dingen in je box, leuk!

x_rebecca: zitten leuke dingen in! Ik zou een broek inruilen voor een short of een lange rok, shirtje eventueel voor een jasje?

Thanks! Het zwarte shirtje vond ik zelf ook niet mooi zitten. Het roze shirtje stuur ik ook terug. Maar nu meer met de gedachte dat de rest ook vrij duur is. Maar misschien dat ik hem later toch nog eens koop maar dan ook sowieso een maatje groter

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:05

Ik heb een tweede poging gedaan bij Sibel uit Rotterdam, maar ga weer annuleren helaas.

Mijn wensen: kantoorlooks voor een vrij conservatief kantoor dat erg warm kan worden in de lente/zomer. Ik draag veel pantalons, culottes, blousjes, jurkjes, met blazers op de koelere dagen. Liever aan de onderkant van het aangegeven budget. Geen 100% polyester.

Styles die ik mooi vind:
Afbeelding

De preview

Afbeelding
Wel leuk, maar het model lijkt niet heel flatteus voor mijn figuur. Prijs 63,95

Afbeelding
Dit lijkt wel een joggingbroek maar dan een vrij dure. Daar kan ik niet mee naar kantoor. Prijs 69,95

Afbeelding
Mwoah, basic, ouderwetse kleur, ouderwetse snit. Prijs 95,95

Afbeelding
Leuk printje, lelijke boorden. Prijs 54,95

Afbeelding
Ik kan niet in een gebleekte spijkerbroek naar kantoor. Prijs 99,95

Afbeelding
Had ik al gezegd dat het voor een conservatief kantoor is? :') Prijs 63,95

Afbeelding
Deze vind ik leuk! Lijkt ook zowaar op de stijlen die ik heb aangegeven. Met 79,95 euro helaas niet goedkoop.

Afbeelding
Mooi, helaas 100% polyester en 69,95 euro.

Afbeelding
Weer een jeans... Helaas niet geschikt. Prijs 49,95

Afbeelding
Ik val in herhaling, maar iets met een conservatief kantoor geloof ik... Prijs 99,95.

Afbeelding
Ik denk dat dit hemdje onder de wikkeltop moet? Erg duur voor een hemdje, 59,95 euro.

Afbeelding
Zowaar best een leuk ding en maar 31,95 euro! Helaas wel 100% polyester, dus ongeschikt voor een warm kantoor als je het een beetje fris wil houden.

Op de jurk na zou ik alles weigeren. Durf het helaas niet aan om een hele nieuwe box te laten opsturen zonder hem eerst te zien, dus het wordt weer annuleren.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-20 16:08

die bloemen jurk is gaaaaaaaf

ARCTN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:20

Jammer dat er met het je eisen qua werk geen rekening is gehouden...

Het gestipte shirt moet je zien als je hem aan hebt denk ik. Vind um wel leuk.
Die bloemenjurk is inderdaad heel gaaf!
Kun je bij de stylist niet aangeven of ze de broeken kan vervangen voor broeken die je ingestuurd hebt?

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 17:40

Escamilla : jou box tof! Snap je keuzes wel maar zitten mooie dingen tussen.

Vraagje ik kan niet vinden of je het pakket ook gelijk bij post nl punt kunt laten afleveren. Ik ben namelijk bijna nooit thuis en buren vinden niet fijn dat altijd al onze pakketten daar komen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 17:40

Box is binnen

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 17:43

Jamiefris schreef:
Escamilla : jou box tof! Snap je keuzes wel maar zitten mooie dingen tussen.

Vraagje ik kan niet vinden of je het pakket ook gelijk bij post nl punt kunt laten afleveren. Ik ben namelijk bijna nooit thuis en buren vinden niet fijn dat altijd al onze pakketten daar komen.

Dankjewel! Volgensmij kan je dat aangeven als je een mail krijg van postnl met je bezorgmoment

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:16

Het stijladvies staat ergens in mijn profiel, maar waar weet ik niet. Ik de app proberen, nou daar kan ik niet inloggen, oké ik kleed me wel zonder advies dan..

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:18

Krijg je er ook een advies bij? Oké nog niet tegengekomen..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:53

Ik zou vandaag mn preview krijgen voor mn nieuwe box, maar hij is niet gekomen. Ik denk dat het pas na het weekend wordt :(

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:10

Hulp nodig ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sneakers zijn helaas te smal, kom ik überhaupt niet in

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:11

LadyMadonna schreef:
Box is binnen
Foto’s! :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:13

xSCWx schreef:
LadyMadonna schreef:
Box is binnen
Foto’s! :D

Boven je ;)

Denise_Storm
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:16

MonaLieske schreef:
Ik heb een tweede poging gedaan bij Sibel uit Rotterdam, maar ga weer annuleren helaas.

Mijn wensen: kantoorlooks voor een vrij conservatief kantoor dat erg warm kan worden in de lente/zomer. Ik draag veel pantalons, culottes, blousjes, jurkjes, met blazers op de koelere dagen. Liever aan de onderkant van het aangegeven budget. Geen 100% polyester.

Styles die ik mooi vind:
[ [url=m/zkAm6K.png]Afbeelding[/url] ]

De preview

[ [url=m/7q1no8.png]Afbeelding[/url] ]
Wel leuk, maar het model lijkt niet heel flatteus voor mijn figuur. Prijs 63,95

[ [url=m/QmMH6d.png]Afbeelding[/url] ]
Dit lijkt wel een joggingbroek maar dan een vrij dure. Daar kan ik niet mee naar kantoor. Prijs 69,95

[ [url=m/eixHY1.png]Afbeelding[/url] ]
Mwoah, basic, ouderwetse kleur, ouderwetse snit. Prijs 95,95

[ [url=m/QP4wSp.png]Afbeelding[/url] ]
Leuk printje, lelijke boorden. Prijs 54,95

[ [url=m/Uggyqk.png]Afbeelding[/url] ]
Ik kan niet in een gebleekte spijkerbroek naar kantoor. Prijs 99,95

[ [url=m/ZjT1jK.png]Afbeelding[/url] ]
Had ik al gezegd dat het voor een conservatief kantoor is? :') Prijs 63,95

[ [url=m/H2wjLg.png]Afbeelding[/url] ]
Deze vind ik leuk! Lijkt ook zowaar op de stijlen die ik heb aangegeven. Met 79,95 euro helaas niet goedkoop.

[ [url=m/nbf1mH.png]Afbeelding[/url] ]
Mooi, helaas 100% polyester en 69,95 euro.

[ [url=m/5XbR7q.png]Afbeelding[/url] ]
Weer een jeans... Helaas niet geschikt. Prijs 49,95

[ [url=m/gnQ9l6.png]Afbeelding[/url] ]
Ik val in herhaling, maar iets met een conservatief kantoor geloof ik... Prijs 99,95.

[ [url=m/R2XVkj.png]Afbeelding[/url] ]
Ik denk dat dit hemdje onder de wikkeltop moet? Erg duur voor een hemdje, 59,95 euro.

[ [url=m/zcftTj.png]Afbeelding[/url] ]
Zowaar best een leuk ding en maar 31,95 euro! Helaas wel 100% polyester, dus ongeschikt voor een warm kantoor als je het een beetje fris wil houden.

Op de jurk na zou ik alles weigeren. Durf het helaas niet aan om een hele nieuwe box te laten opsturen zonder hem eerst te zien, dus het wordt weer annuleren.

Ik ben wel benieuwd of je dan aan de stylist door gegeven hebt waar je werkt. Want de outfits die jij nu laat zien, zou ik best naar werk aan kunnen.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:46

Ladymadonna: ik vind je met alles staan eigelijk :D

Ik zou die kleren hier ook best naar 't werk aankunnen, maar als je echt erbij hebt vertelt "conservatief" dan zijn deze keuzes niet ideaal idd.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:49

@ladymadonna: jasje op foto 1 staat je heel goed. De tops op foto 4,5,6 vind ik eruit springen. De andere tops staan je ook goed <3

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:53

Box was al verzonden, maar op de website staat nog dat hij wordt ingepakt... :+ Kan dus ook geen feedback geven dus is niet heel handig.

Uiteindelijk maar 2 dingen gehouden... -O-
Twee gave broeken gehad maar pastte allebei niet, waren echt net te krap. Zelfde geldt voor de blazer... Die was wel heel tof. -O-

Jurkje konden ze niet meer mis mee zitten :')

Meeste shirtjes net te simpel.

Afbeelding

Heb de roze broek en het bloemenshirtje gehouden.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:55

Witte top is te klein en té doorschijnend.

Jasje vind ik geweldig. €80
Donkerblauwe top (onder jasje) zou ik zelf nooit uit zoeken maar zit lekker en vind m eigenlijk wel leuk €30
Lichte spijkerbroek zit heerlijk! €70

Shirt smal streepje vind ik echt geen €30 waard
Shirt brede streep zit lekker, fijne stof, € 20
Lichtblauwe top zit heel lekker maar twijfel of ik m niet te druk vind. Wel aan de prijs met €40
Groene top vind ik vrij vormeloos geloof ik... €18

Donkere spijkerbroek zit wat minder €60