Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Cats gaat ook niet echt ergens over, nou ja, over katten dus. Ik heb de show in New York gezien. Was niet eens de bedoeling (we hadden kaartjes voor Miss Saigon) maar kwamen erachter dat ze aan het eind van de middag de nietverkochte kaartjes in de aanbieding doen. Dus op een andere dag nog een keer in de rij gaan staan, 'wat heb je?' en dat werd Cats. En die show was echt geweldig. Maar dat ging echt om de show als geheel vond ik, het opgenomen zijn in het theater, meegezogen in het spektakel.
De film heeft een aantal interessante en leuke kritieken opgeleverd ( https://www.youtube.com/watch?v=G6iqAip-ZNo ) maar ik geloof niet dat ik de neiging heb het zelf, in mijn eentje te gaan kijken alsof het een leuke film is.
_San87_ schreef:Het is inderdaad geen hoogstaand verhaal of zo. Wel echt show-show. En ik ben helemaal weg van Memory. Ik vind dat een prachtig lied.
Shadow0 schreef:Nog wat plaatselijke lente:
[ [url=m/iQjAvw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xC55q9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UolZRT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janine1990 schreef:Ik heb me de afgelopen dagen niet verveeld...
[ [url=m/vBDENq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pap kwam met een kraantje om een afwatering te graven zodat er geen water meer onder mijn huis staat. (en die van de rest van het blok vermoedelijk).
Maar goed, dat moest dus ruim anderhalve meter de grond in.
Waar we dit vonden.. Raadplaatje...
[ [url=m/1zCqQB.jpg]Afbeelding[/url] ]
boeflover schreef:Gisteren ook lekker foto's gemaakt in de tuin. Pas een nieuwe camera gekocht dus lekker uitproberen wat 'ie kan.
[ [url=m/c1vU5t.jpg]Afbeelding[/url] ]
De rest van de foto's heb ik een topic van gemaakt;
[FK] [FOTO]Spring
boeflover schreef:@ Janine ik dacht een stuk afgebroken tuingereedschap oid. Maar iets wat 50 jaar geleden naar het grof vuil moest... zal niet kloppen!