Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:Zertab schreef:Maar er staat: Nederlands eerste storm met een naam komt eraan...
Dus zijn al vaker stormen geweest zonder naam. Dus waarom nu ineens een naam? Vraag ik me gewoon af.
Voorheen gaven wij aan stormen geen naam.
Sinds vorig jaar is afgesproken dat wel te doen. Dit omdat een storm met een naam meer indruk maakt en mensen voorlichter zullen zijn.
Dat was de argumentatie tenminste.
Photograph schreef:Zoals ik zei, sinds dat er stormen met een naam zijn.
Marije_1997
[ [url=m/tkKdVu.png]Afbeelding[/url] ]
Photograph schreef:Whahahaha zou grappig zijn eerste storm van Nederland. HAHAHA krijgen we Klaas en Kees?
Janine1990 schreef:Hmmm dan hoeven we dus geen schutting te plaatsen zaterdag![]()
Ik wil om meerdere reden geen kleine auto's, dit is er één van. Mijn niet enorme auto blijft comfortabel op de weg liggen gelukkig.
Adelaide71 schreef:Janine1990 schreef:Hmmm dan hoeven we dus geen schutting te plaatsen zaterdag![]()
Ik wil om meerdere reden geen kleine auto's, dit is er één van. Mijn niet enorme auto blijft comfortabel op de weg liggen gelukkig.
Mijn Mini ligt anders prima op de weg; kom net thuis
Popstra schreef:Zertab schreef:Sinds wanneer geven we stormen eigenlijk een naam in NL?
Storm Ciara en volgend weekend Dennis, zo heten ze in de UK ook gewoon. Geen idee waar die namen gegeven worden eigenlijk
Ben er ook wel klaar mee.