maaike5581 schreef:Het is bizar en ongelooflijk dat dit is gebeurt.
Hoe de cabine eruit zag, koude rillingen over mijn hele lichaam.
In en in triest en even een traan gelaten.
Welke cabine.....die is er gewoon niet meer


Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gloa schreef:maaike5581 schreef:Het is bizar en ongelooflijk dat dit is gebeurt.
Hoe de cabine eruit zag, koude rillingen over mijn hele lichaam.
In en in triest en even een traan gelaten.
Welke cabine.....die is er gewoon niet meer![]()
Gloa schreef:Sprinters hebben geen ruimte voor de hc. De hc mag gebruik maken van de onbediende cabine. Maar om van daaruit de deuren te kunnen sluiten moeten ze wel door de 1ste klas heen lopen.
Ik hoor meerdere geluiden van collega's die dan maar de 1ste klas opeisen of zelfs ook het aangrenzende balkon afsluiten. Persoonlijk vind ik dit ronduit onbeschoft(er is namelijk een veilig alternatief voorgeschreven met de naam 'buitenom sleutelen'). Voor zover ik weet wordt dit tot nu toe getolereerd door de baas maar ik verwacht dat daar snel verandering in komt.
fohadie schreef:Gloa schreef:Sprinters hebben geen ruimte voor de hc. De hc mag gebruik maken van de onbediende cabine. Maar om van daaruit de deuren te kunnen sluiten moeten ze wel door de 1ste klas heen lopen.
Ik hoor meerdere geluiden van collega's die dan maar de 1ste klas opeisen of zelfs ook het aangrenzende balkon afsluiten. Persoonlijk vind ik dit ronduit onbeschoft(er is namelijk een veilig alternatief voorgeschreven met de naam 'buitenom sleutelen'). Voor zover ik weet wordt dit tot nu toe getolereerd door de baas maar ik verwacht dat daar snel verandering in komt.
Ik bedoelde idd de onbemande cabine met de ruimte voor de conducteur. En ja, dan moet er door de coupe heen gelopen worden, maar dat moet toch ook als de kaartjes gecontroleerd worden? Of wordt er niet meer gecontroleerd? Geen idee hoor, ben al maanden niet met de trein geweest.