[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sanso

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 22:30

Soas voor lief nemen, een zin die ik nog nooit iemand serieus heb horen zeggen... wauw..

Gefeliciteerd c_alsemgeest!! Mega tof!
Ik ben zelf ook een stapje dichterbij, vandaag brief in de bus met de uitnodiging voor een tweede gesprek ‘om de laatste informatie door te nemen’ bij de gyn! Datum is al snel, ik heb nog steeds goede hoop!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 23:05

topsylover schreef:
_San87_ schreef:
En wederom. Over goed zorgen voor je lichaam gesproken _O-. En wat denk je dat een SOA test kost voor de maatschappij.

Echt, ik val van m'n stoel.

Een soatest betaal je toch zelf voor? En ja als ik iets serieus oploop dan heb ik toch echt pech he. :(:) Valt ook wel weer iets op te verzinnen dan. Grieks of Russisch moest ik even opzoeken, maar als je m in je kont steekt kun je nog steeds soa's oplopen, net als in je keel dus of je daar nou zoveel beter van wordt?
Gewoon goed je partners uitkiezen denk ik.

Nou dat uitkiezen ben je dan niet zo sterk in als je al 2 keer iets oploopt. Ik doelde overigens op zwangerschap.

Onveilig vrijen is altijd dom.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 23:07

_San87_ schreef:
Siersma schreef:

Ik vind het schandalig. Ik snap niet hoe je iemand er zo enorm in kunt luizen en tot levenslang kunt veroordelen. Walgelijke vrouw.

Mee eens, vreselijk verhaal dit

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 23:09

En dan dadelijk je kind vertellen dat hij niet mag liegen :oo

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 23:11

Arme man, dat heeft ie niet verdiend. Wat een egoïstische trut.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 23:12

Wauw wat een schandalig verhaal :\

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 23:15

_San87_ schreef:
Deels, ja. Als in, je eigen risico. De rest wordt door de zorgverzekering betaald. Net als de zorgkosten wanneer jij ziek wordt door je eigen domme gedrag :).

Ik snap oprecht niet waarom je zo'n risico wil lopen. Kun je dat uitleggen?

Je partners goed uitkiezen is natuurlijk onzin. Als je dat zou doen dan zou je nooit chlamydia hebben gekregen. Tot 2x toe.

Pff. Ik wóu dat soatesten vergoed werden. Misschien tot je 25ste ja, maar die leeftijd ben ik al gepasseerd helaas. Ik betaal gewoon 107 euro per keer voor de uitgebreide test.

Omdat ik geen seks met condoom kan hebben. Ja kan wel, maar ik word zo kurkdroog van die dingen dat een halve fles glijmiddel niet eens meer werkt dus dan kun je net zo goed geen seks hebben.
2x chlamydia betekent dat ik een strikerate van 5% heb, best netjes dacht ik :))

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 23:18

Siersma schreef:

Tja, dom van die man dat ie zich niet heeft laten steriliseren. Je leest en hoort het zo vaak dat een broedse vrouw toch minder secuur met haar anticonceptie om gaat en 'n ongeluk zit in 'n klein hoekje.
Maar knap dat die man toch bij haar is gebleven. Dit vind ik zo'n grote vertrouwensbreuk dat ik op zo'n manier niet meer met iemand samen zou willen leven.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 23:30

topsylover schreef:
2x chlamydia betekent dat ik een strikerate van 5% heb, best netjes dacht ik :))

Nou stoer hoor! Gefeliciteerd!!!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 23:33

elnienjo schreef:
Siersma schreef:

Tja, dom van die man dat ie zich niet heeft laten steriliseren. Je leest en hoort het zo vaak dat een broedse vrouw toch minder secuur met haar anticonceptie om gaat en 'n ongeluk zit in 'n klein hoekje.
Maar knap dat die man toch bij haar is gebleven. Dit vind ik zo'n grote vertrouwensbreuk dat ik op zo'n manier niet meer met iemand samen zou willen leven.

Die man weet er niks van toch? Dat begreep ik uit het verhaal maar moet eerlijk opbiechten dat ik het niet helemaal heb gelezen.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 23:35

Nee hij weet het niet, ze heeft net gedaan of ze de pil slikte en nog gewoon wijn enzo dronk, maar dat had z3 stiekum vervangen door druivensap 3n de pil spuugde ze uit als hij niet keek.
Gluiperiger als dat zie je ze niet veel.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 23:45

__Sannne schreef:
Die man weet er niks van toch? Dat begreep ik uit het verhaal maar moet eerlijk opbiechten dat ik het niet helemaal heb gelezen.

Ze waren al 20 jaar samen, de man was 38 en was zijn hele leven bewust kindvrij. Als je dan seks hebt met een vrouw met rammelende eierstokken is het wachten tot het fout gaat natuurlijk. En dat alles omdat hij geen knipje wilde/durfde laten zetten. De vrouw is een onbetrouwbaar loeder, maar de man was laks en zit er nu aan vast.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 23:51

Voor dat soort vrouwen is er een speciaal extra warm plekje in de hel. :j

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 23:52

Captain schreef:
topsylover schreef:

Echt chapeau dikke pluim voor jou topsylover!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 23:57

*slow clapping*

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 00:00

Ik zoek nu echt een bepaald gifje -O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 00:06

Afbeelding

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 01:02

elnienjo schreef:
Siersma schreef:

Mja, aan de ene kant ja, maar je zou er toch op moeten kunnen vertrouwen dat je serieuze partner niet tegen je gaat liegen over zoiets levensveranderends. Echt heel triest.

Captain schreef:
topsylover schreef:

Zo hey, echt wel!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 01:47

Ja als je vriendin het nog nooit erover heeft gehad dat jij je misschien moet laten steriliseren dan begint de gemiddelde man er ook echt niet over hoor. En dat snap ik dan ook wel weer, je staat er gewoon niet bij stil. En er heersen nog erg veel misverstanden over sterilisatie bij mannen.
En he, je gaat er vanuit dat je vriendin je niet bedondert -O- echt hoe je dan met jezelf kan leven, ik vraag het me af...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 01:52

Magrathea schreef:
Ja als je vriendin het nog nooit erover heeft gehad dat jij je misschien moet laten steriliseren dan begint de gemiddelde man er ook echt niet over hoor. En dat snap ik dan ook wel weer, je staat er gewoon niet bij stil. En er heersen nog erg veel misverstanden over sterilisatie bij mannen.
En he, je gaat er vanuit dat je vriendin je niet bedondert -O- echt hoe je dan met jezelf kan leven, ik vraag het me af...

Ik vind het misdadig eigenlijk.

topsylover schreef:
_San87_ schreef:
Deels, ja. Als in, je eigen risico. De rest wordt door de zorgverzekering betaald. Net als de zorgkosten wanneer jij ziek wordt door je eigen domme gedrag :).

Ik snap oprecht niet waarom je zo'n risico wil lopen. Kun je dat uitleggen?

Je partners goed uitkiezen is natuurlijk onzin. Als je dat zou doen dan zou je nooit chlamydia hebben gekregen. Tot 2x toe.

Pff. Ik wóu dat soatesten vergoed werden. Misschien tot je 25ste ja, maar die leeftijd ben ik al gepasseerd helaas. Ik betaal gewoon 107 euro per keer voor de uitgebreide test.

Omdat ik geen seks met condoom kan hebben. Ja kan wel, maar ik word zo kurkdroog van die dingen dat een halve fles glijmiddel niet eens meer werkt dus dan kun je net zo goed geen seks hebben.

Ik vind het eigenlijk een beetje sneu voor je allemaal.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 04:00

Ik wist dat mannen van die briljante anti-condoom smoesjes konden hebben, maar vrouwen kunnen dat dus ook :))

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 06:28

_San87_ schreef:
Mijn god. Dat er mensen bestaan die SOA's voor lief nemen.

Ik ben echt stomverbaasd.

_/-\o_ :j

2x chlamydia betekent dat ik een strikerate van 5% heb, best netjes dacht ik :)) [/quote]

Ik heb alles weer bij gelezen en bij gelachen := _O-

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 09:30

Palmera schreef:
Ik vind condooms zo verschrikkelijk vervelend. :+

En bij wisselende contacten of een niet vaste relatie heb ik ze altijd gebruikt en dat zal ik ook weer doen als dat zo uitkomt.

Maar wat zijn ze storend zeg

Ik ben het helemaal met je eens...
maarja.. dat liever dan zwanger :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 10:28

Nicky91 schreef:
Palmera schreef:
Ik vind condooms zo verschrikkelijk vervelend. :+

En bij wisselende contacten of een niet vaste relatie heb ik ze altijd gebruikt en dat zal ik ook weer doen als dat zo uitkomt.

Maar wat zijn ze storend zeg

Ik ben het helemaal met je eens...
maarja.. dat liever dan zwanger :')

Of een andere soa :7.

Nou ja, dat geldt voor de meesten dan.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 10:36

Klopt hoor! Daarom, bij nieuwe contacten, of die ik niet vertrouw, gaat er gewoon een condoom om.

Ook met mijn huidige vaste speeltje, ja we vertrouwen elkaar, de eerste maanden met condoom, puur met het oog op ziektes want we zijn allebei gesteriliseerd. :+

Beide laten testen, en wat een feest, nu zonder die akelige dingen.