Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
topsylover schreef:_San87_ schreef:En wederom. Over goed zorgen voor je lichaam gesproken. En wat denk je dat een SOA test kost voor de maatschappij.
Echt, ik val van m'n stoel.
Een soatest betaal je toch zelf voor? En ja als ik iets serieus oploop dan heb ik toch echt pech he.Valt ook wel weer iets op te verzinnen dan. Grieks of Russisch moest ik even opzoeken, maar als je m in je kont steekt kun je nog steeds soa's oplopen, net als in je keel dus of je daar nou zoveel beter van wordt?
Gewoon goed je partners uitkiezen denk ik.
_San87_ schreef:Deels, ja. Als in, je eigen risico. De rest wordt door de zorgverzekering betaald. Net als de zorgkosten wanneer jij ziek wordt door je eigen domme gedrag.
Ik snap oprecht niet waarom je zo'n risico wil lopen. Kun je dat uitleggen?
Je partners goed uitkiezen is natuurlijk onzin. Als je dat zou doen dan zou je nooit chlamydia hebben gekregen. Tot 2x toe.
Siersma schreef:
elnienjo schreef:Siersma schreef:
Tja, dom van die man dat ie zich niet heeft laten steriliseren. Je leest en hoort het zo vaak dat een broedse vrouw toch minder secuur met haar anticonceptie om gaat en 'n ongeluk zit in 'n klein hoekje.
Maar knap dat die man toch bij haar is gebleven. Dit vind ik zo'n grote vertrouwensbreuk dat ik op zo'n manier niet meer met iemand samen zou willen leven.
__Sannne schreef:Die man weet er niks van toch? Dat begreep ik uit het verhaal maar moet eerlijk opbiechten dat ik het niet helemaal heb gelezen.
elnienjo schreef:Siersma schreef:
Tja, dom van die man dat ie zich niet heeft laten steriliseren. Je leest en hoort het zo vaak dat een broedse vrouw toch minder secuur met haar anticonceptie om gaat en 'n ongeluk zit in 'n klein hoekje.
Maar knap dat die man toch bij haar is gebleven. Dit vind ik zo'n grote vertrouwensbreuk dat ik op zo'n manier niet meer met iemand samen zou willen leven.
Captain schreef:topsylover schreef:2x chlamydia betekent dat ik een strikerate van 5% heb, best netjes dacht ik
Nou stoer hoor! Gefeliciteerd!!!
Magrathea schreef:Ja als je vriendin het nog nooit erover heeft gehad dat jij je misschien moet laten steriliseren dan begint de gemiddelde man er ook echt niet over hoor. En dat snap ik dan ook wel weer, je staat er gewoon niet bij stil. En er heersen nog erg veel misverstanden over sterilisatie bij mannen.
En he, je gaat er vanuit dat je vriendin je niet bedondertecht hoe je dan met jezelf kan leven, ik vraag het me af...
topsylover schreef:_San87_ schreef:Deels, ja. Als in, je eigen risico. De rest wordt door de zorgverzekering betaald. Net als de zorgkosten wanneer jij ziek wordt door je eigen domme gedrag.
Ik snap oprecht niet waarom je zo'n risico wil lopen. Kun je dat uitleggen?
Je partners goed uitkiezen is natuurlijk onzin. Als je dat zou doen dan zou je nooit chlamydia hebben gekregen. Tot 2x toe.
Pff. Ik wóu dat soatesten vergoed werden. Misschien tot je 25ste ja, maar die leeftijd ben ik al gepasseerd helaas. Ik betaal gewoon 107 euro per keer voor de uitgebreide test.
Omdat ik geen seks met condoom kan hebben. Ja kan wel, maar ik word zo kurkdroog van die dingen dat een halve fles glijmiddel niet eens meer werkt dus dan kun je net zo goed geen seks hebben.
2x chlamydia betekent dat ik een strikerate van 5% heb, best netjes dacht ik
_San87_ schreef:Mijn god. Dat er mensen bestaan die SOA's voor lief nemen.
Ik ben echt stomverbaasd.
Nicky91 schreef:Palmera schreef:Ik vind condooms zo verschrikkelijk vervelend.
En bij wisselende contacten of een niet vaste relatie heb ik ze altijd gebruikt en dat zal ik ook weer doen als dat zo uitkomt.
Maar wat zijn ze storend zeg
Ik ben het helemaal met je eens...
maarja.. dat liever dan zwanger