Ineke2 schreef:Ben dan wel benieuwd of jullie dan geen te korten oplopen?
Dan heb ik het niet persee over vegetariërs of Veganisten, maar de moeilijke eters.
Destijds wel ja... at heel eenzijdig. Is nu dus gelukkig beter.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:chanicha schreef:Dat we niet gewoon twee weken weg zijn gegaan met de feestdagen![]()
Ik vind het een hele gezellige tijd maar man, wat heb ik een hekel aan die verplichtingen
Zit nu halfgaar op de bank, bah.
Waarom doe je jezelf die "verplichtingen" aan als je het niet leuk vindt?
cursebreaker schreef:Dat er altijd mensen zijn en blijven die perse die verplichte bezoekjes willen maken op een dag als vandaag.
Neeeeee, ik wil geen bezoek. We kunnen elkaar gelukkig nieuwjaar wensen via de app (wat we ook al gedaan hebben) dat is meer als genoeg - ik hecht dus echt 0,0 waarde aan de nieuwjaarswissel. Vind het alleen maar irritant met het vuurwerk en dan de verplichte bezoekjes op 1 januari, blegh. Maar als je het bezoek weigert zijn ze natuurlijk beledigt... pfft.
Detroit schreef:casperzazoe schreef:Dat ik naar huis wil rijden, en volgens een formule op internet onder het verboden aantal % alcohol zit maar het niet durf gepakt te worden. Heb echt geen zin om hier te blijven
Gewoon niet drinken als je moet rijden...
Foaly schreef:En aan je vriend vragen of hij dingen wil leren/proberen te eten die hij niet lust? Ik bedoel, je hebt altijd wel een PAAR dingen die je echt niet lekker vindt (ik gruwel bv van witlof), maar 'bijna niets lusten' als volwassene vind ik toch altijd een beetje kinderachtig en makkelijk. Sorry als ik nu iemand tegen het verkeerde been schop
Ineke2 schreef:Pandora2 schreef:Dat sommige mensen zo erg misbruik maken van een rolstoel om gratis toegang te krijgen en
er nog graag mee opscheppen ook.
Shame on you. Echt.
Hoe weet jij of ze die rolstoel niet nodig hebben dan?
cursebreaker schreef:[naam] schreef:Ze hebben fikkie gestookt 2a 3 parkeerplaatsen van mijn auto![]()
[ [url=m/2eSMoN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ri93OP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vreselijk. Wij staan momenteel in de rij voor de car wash. Zo troffen wij mijn auto aan vanmorgen:
[ [url=m/YUar8u.jpg]Afbeelding[/url] ]
capopjekop schreef:Dat ze hier nog steeds niet klaar zijn met dat klote vuurwerk en dat de hond dus echt niet mee naar buiten durft.
Marcella schreef:Steeds beroerder aan het worden.