Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spenk schreef:MyWishMax schreef:Zegt postnl in de app zelf ook. Tenminste ik zie elke dag de melding Wel post in de app, niet in de bus oid.
Hmm maar ze schijnen ook mega veel nu kwijt te raken. Hier een heel belangrijk overheid document die donderdag al in de app stond maar er nog altijd niet is... Heb er weinig hoop meer voor.
Exitium schreef:Hier maandag twee dingen besteld die vandaag binnen zouden moeten komen. Een pakketje en een brievenbuspakketje, ben benieuwd
Bagheera_206 schreef:Alle respect voor de drukte met de post, maar ga dan ook met respect met mijn pakketjes om.
Normaal komen ze naar de voordeur in de flat. Die gast belt aan of ik naar beneden wil komen. Voordat ik mijn jas en schoenen aan heb en beneden ben zie ik hem net de straat al weer uitrijden.
[ [url=m/6WdDSF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zGeEJU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh stond er fragile en this side up op de doos?
Gini schreef:Ik kan me wel voorstellen dat ze bij deze drukte niet bij ieder appartement gaan staan wachten totdat de bewoner schoenen en jas aanheeft en naar beneden gelopen is. Ergens moeten we een compromis doen.
C_estmoi schreef:weliswaar DHL en geen postNL.. maar mijn pakket is volgens de T&T 20 minuten geleden bezorgd, alleen eh..heb ik geen pakket?! Zag de DHL bus wel voorbij rijden iets na het ingevoerde bezorgmoment. Vraag me af waar dat pakketje gebleven is dan.
C_estmoi schreef:weliswaar DHL en geen postNL.. maar mijn pakket is volgens de T&T 20 minuten geleden bezorgd, alleen eh..heb ik geen pakket?! Zag de DHL bus wel voorbij rijden iets na het ingevoerde bezorgmoment. Vraag me af waar dat pakketje gebleven is dan.
Bagheera_206 schreef:Gini schreef:Ik kan me wel voorstellen dat ze bij deze drukte niet bij ieder appartement gaan staan wachten totdat de bewoner schoenen en jas aanheeft en naar beneden gelopen is. Ergens moeten we een compromis doen.
Maar dit is nu voor het eerst dat ik naar beneden moet komen. Snap echt wel dat het door de drukte komt, maar vond het niet zo handig met pakket voor de flat met drukke straat erlangs.
Kookaburra schreef:C_estmoi schreef:weliswaar DHL en geen postNL.. maar mijn pakket is volgens de T&T 20 minuten geleden bezorgd, alleen eh..heb ik geen pakket?! Zag de DHL bus wel voorbij rijden iets na het ingevoerde bezorgmoment. Vraag me af waar dat pakketje gebleven is dan.
Ik weet niet waar je woont, maar heb je een overkapping, garage, vrijstaande brievenbus oid?
_San87_ schreef:C_estmoi schreef:weliswaar DHL en geen postNL.. maar mijn pakket is volgens de T&T 20 minuten geleden bezorgd, alleen eh..heb ik geen pakket?! Zag de DHL bus wel voorbij rijden iets na het ingevoerde bezorgmoment. Vraag me af waar dat pakketje gebleven is dan.
Heb ik ook wel eens gehad, het werd toen een uurtje later bezorgd.