Post NL frustratie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 11:32

Ik had 12 december besteld. Een deel kreeg ik de 14e, andere de 17e en het laatste de 22e. Niet zo veel over te zeggen dus..

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 11:43

Afgelopen vrijdag bij Bol besteld, zaterdagmiddag in huis *\o/*

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 11:43

Spenk schreef:
MyWishMax schreef:
Zegt postnl in de app zelf ook. Tenminste ik zie elke dag de melding Wel post in de app, niet in de bus oid.

Hmm maar ze schijnen ook mega veel nu kwijt te raken. Hier een heel belangrijk overheid document die donderdag al in de app stond maar er nog altijd niet is... Heb er weinig hoop meer voor.

Ook de post heeft vertraging momenteel staat in de app, heb ook post gehad die een paar dagen vertraging had. (ook overheid :P)

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 12:48

Exitium schreef:
Hier maandag twee dingen besteld die vandaag binnen zouden moeten komen. Een pakketje en een brievenbuspakketje, ben benieuwd :)

Pakketje is in ieder geval binnen, heb weer warme voeten :D Waren sloffen, besteld bij Bol.com, maar verzending enzo via een subleverancier, dus niet via het magazijn van Bol.com zelf. Snel gelopen dus :D

Vanmiddag of morgen maar kijken of het brievenbuspakketje er ook is. Heeft geen haast, enkel besteld omdat het een aanbieding was en ik maandag onverwachts een cadeaubon kreeg, wat het gratis maakte :+

Keet

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 12:50

Zowel dhl als post nl zegt vandaag te komen. Ben benieuwd.
Gekoeld transport komt vanavond tussen 19 en 22

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 13:12

Brievenbus pakketje is net binnengekomen! Keurig dus op de dag dat die op de foto stond.

Kan ik mijn kleuren voor muur uittesten _O-

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 13:26

Postnl is geweest. Nu DHL nog

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:45

En weer niet... wel andere post binnen gekregen van de Makro, dat stond voor vandaag in de app. Maar het pakketje waar ik op wacht, is er nog niet.

Morgen ga ik naar mn ouders, ben bang dat ik het dus niet optijd ga krijgen. Is al ruim 3 weken onderweg

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:46

Ik kreeg wel eindelijk de afstandsbediening van mijn tv binnen na bijna een week...kan ik hem eindelijk van RTLZ afzetten. :+

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:48

Brievenbuspakketje hier ook binnen zag ik zojuist :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 15:28

Alle respect voor de drukte met de post, maar ga dan ook met respect met mijn pakketjes om. _O-

Normaal komen ze naar de voordeur in de flat. Die gast belt aan of ik naar beneden wil komen. Voordat ik mijn jas en schoenen aan heb en beneden ben zie ik hem net de straat al weer uitrijden. :wow:

Afbeelding

Afbeelding

Oh stond er fragile en this side up op de doos? >;)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 15:41

:oo Klacht indienen? Dit is toch niet echt normaal. -O- was het nog wel heel?

Hier benieuwd normaal bestel ik eigenlijk alleen zooplus maar nu heb ik hier en daar wat moeten bestellen en werd het een wedstrijd tussen dpd en post.nl.

Dpd heeft ruim gewonnen. :+ Beiden maandag vroeg afgeleverd bij het ontvangstpunt. Dpd meldde maandag mogelijk dinsdag bezorgen. Had zelf aangegeven maak er maar woensdag van. Vanmorgen nog niks gehoord, tegen 1 mail dat het tussen 12 en 14 bezorgd werd, en meteen daarna de bezorger aan de deur. Pakje netjes rechtop in de richting van de pijlen. Voorzichtig over gegeven. Drie volledig onbeschadigde plantjes. Nog geen takje geknakt.

Post.nl geeft aan dat er sinds inleveren nog niks met het pakje is gebeurd. Goddank zit daar niks in wat dood kan gaan of breekbaar is.
Laatst bijgewerkt door karuna op 23-12-20 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 15:42

Hopelijk leeft de inhoud nog? :(:)

Hier versturen we vanuit de webshop eigenlijk al een hele tijd zoveel mogelijk in het plastic. Bijna alles komt binnen in plastic en dat is stevig genoeg om direct een verzendsticker op te plakken. Het ziet er misschien een beetje suf uit voor klanten....maar er raakt zelden iets kwijt of beschadigd, ze zijn er op 1 of andere manier voorzichtiger mee en er kan natuurlijk veel meer in een bezorgbusje als er geen kartonnen dozen omheen zitten :)

Dan is de kans ook groter dat het snel bezorgd wordt want "dit past er nog wel bij" in plaats van dat er pakketten blijven staan :(:)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 15:44

Zit een 100 gram liner in. _O- Dus i don't care. :')

Gaat meer om het idee dat die gast al de straat uit was voordat ik überhaupt beneden ben, terwijl ze normaal afleveren aan de voordeur. En zo horen ze niet met pakketjes om te gaan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 15:52

Tja ik kan het wel begrijpen, als er nog belachelijk veel pakjes verzonden moeten worden, dat je veel meer adressen langs kan op een dag als je niet overal blijft wachten. In principe heb je gezegd dat je er aan komt dus dan moet het goed komen, toch...? :)

Hier stonden van de week een paar pakketten in de regen....ik wist van niks, toevallig zag mijn man ze ineens staan en toen waren ze al flink nat -O-

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 15:53

Hier een pakket wat ik gisteren besteld had en vanmorgen geleverd was.
Beetje jammer alleen dat de bezorger hem midden in een plas had gedumpt terwijl hij met evt op zijn kant zetten prima droger had kunnen staan. :+
Maar ben al heel blij dat ik hem heb, had nl verwacht hem na het weekend pas te ontvangen ivm de kerstdrukte. :)

Nu alleen nog wachten op een brievenbuspakje, maar mocht die na het weekend pas geleverd worden is het jammer maar geen ramp. :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 15:54

Bagheera_206 schreef:
Alle respect voor de drukte met de post, maar ga dan ook met respect met mijn pakketjes om. _O-

Normaal komen ze naar de voordeur in de flat. Die gast belt aan of ik naar beneden wil komen. Voordat ik mijn jas en schoenen aan heb en beneden ben zie ik hem net de straat al weer uitrijden. :wow:

[ [url=m/6WdDSF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/zGeEJU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh stond er fragile en this side up op de doos? >;)

Die termen doen niks. Post wordt automatisch gesorteerd en machines kunnen niet lezen, verzenders moeten zorgen voor solide verpakking.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 15:55

Ik kan me wel voorstellen dat ze bij deze drukte niet bij ieder appartement gaan staan wachten totdat de bewoner schoenen en jas aanheeft en naar beneden gelopen is. Ergens moeten we een compromis doen.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:08

Gini schreef:
Ik kan me wel voorstellen dat ze bij deze drukte niet bij ieder appartement gaan staan wachten totdat de bewoner schoenen en jas aanheeft en naar beneden gelopen is. Ergens moeten we een compromis doen.

Maar dit is nu voor het eerst dat ik naar beneden moet komen. Snap echt wel dat het door de drukte komt, maar vond het niet zo handig met pakket voor de flat met drukke straat erlangs.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:25

Helaas is het pakketje dat ik zaterdag zou krijgen na 2x verschoven te zijn toch naar status onbekend gegaan. Tja..had het gehoopt maar ik hoop nu na t weekend m alsnog te krijgen. Volgens mij is hij nog niet opgehaald ook want ik zie niks in de app behalve status onbekend. Was gelukkig geen kerst kado.

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:29

weliswaar DHL en geen postNL.. maar mijn pakket is volgens de T&T 20 minuten geleden bezorgd, alleen eh..heb ik geen pakket?! Zag de DHL bus wel voorbij rijden iets na het ingevoerde bezorgmoment. Vraag me af waar dat pakketje gebleven is dan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:34

C_estmoi schreef:
weliswaar DHL en geen postNL.. maar mijn pakket is volgens de T&T 20 minuten geleden bezorgd, alleen eh..heb ik geen pakket?! Zag de DHL bus wel voorbij rijden iets na het ingevoerde bezorgmoment. Vraag me af waar dat pakketje gebleven is dan.

Heb ik ook wel eens gehad, het werd toen een uurtje later bezorgd.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:35

C_estmoi schreef:

Ik weet niet waar je woont, maar heb je een overkapping, garage, vrijstaande brievenbus oid?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:37

Bagheera_206 schreef:
Gini schreef:

Maar dit is nu voor het eerst dat ik naar beneden moet komen. Snap echt wel dat het door de drukte komt, maar vond het niet zo handig met pakket voor de flat met drukke straat erlangs.

Dan heb je eerder geluk gehad, want leveren is tot de eerste drempel, dus de inkomsthal.

Ik ben ziek thuis maar hoorde van m'n collega, normaal gesproken zitten er bij ons op de route 35 tot 100 stops, bij drukte 120... Nu heeft elke route dagelijks 300 tot 400 stops. Gewoon bizar!

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:40

Kookaburra schreef:
C_estmoi schreef:

Ik weet niet waar je woont, maar heb je een overkapping, garage, vrijstaande brievenbus oid?

Nope, er is echt geen plek waar het neergelegd kan zijn, daarnaast zit m'n vriend momenteel voor het raam naast de voordeur (daar staat z'n bureau, hij wacht niet huilend op het pakje gelukkig :+ )

_San87_ schreef:
C_estmoi schreef:

Heb ik ook wel eens gehad, het werd toen een uurtje later bezorgd.

Hopen dat dat hier ook gebeurt! Maar ook omdat ik de bus dus wel heb zien langsrijden heb ik er een beetje een hard hoofd in.

Edit: pakje binnen! het was verkeerd bezorgd maar die mensen kwamen het hier brengen *D
Laatst bijgewerkt door C_estmoi op 23-12-20 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt