De eeuwige single.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:42

Wat afschuwelijk. Daar zou je me toch echt geen plezier mee doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:43

Ik ben totaal niet preuts, maar die polonaise hoef ik echt niet aan mijn lijf :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:44

Als je het maar leuk hebt gehad :P . Ik hoef ook niet

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:48

MyWishMax schreef:
Djilna schreef:
Ehm ik denk vooral aan schaars geklede obers en sexy gerechten :+

Je gaat door voor de koelkast haha. Shotjes uit broeken lapdance enzo

Het begint steeds leuker te klinken :+ Al mogen de shotjes ook best gewoon keurig in mn handen worden aangeboden :Y) Die hoef ik niet speciaal uit een onderbroek te vissen

Wbt vakantie, ik ga gewoon alleen, leuke stedentrip bv. Daarnaast ga ik er ook op uit voor een grotere vakantie met mijn dochter. Blijf het ook altijd humor vinden op een camping bv, alleen met dochter en dat dan een man praatje met je komt maken om vervolgens nog net niet aan zijn haren te worden weggesleurd door zijn vrouw :') Ik kom dan echt gewoon niet meer bij hahaha
Laatst bijgewerkt door dieseltje09 op 05-08-19 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:48

Hahaha voor een keer zou ik daar best de humor van in kunnen zien, al zou ik denk ik wel ook steeds met rood hoofd zitten.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:49

Vakanties, stedentripjes, bioscoop ed doe ik ook gerust alleen. Weekendje Maastricht, weekje camping, 5 dagen Porto, enz. En een bioscoop Unlimited Gold pas. Bevalt prima!
Al vind ik het zeker ook leuk om af en toe met een stel vriendinnen op reis te gaan ipv alleen.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:51

Djilna schreef:
Vakanties, stedentripjes, bioscoop ed doe ik ook gerust alleen. Weekendje Maastricht, weekje camping, 5 dagen Porto, enz. En een bioscoop Unlimited Gold pas. Bevalt prima!
Al vind ik het zeker ook leuk om af en toe met een stel vriendinnen op reis te gaan ipv alleen.

Heb ik ook hoor, maar alleen ergens een stad ontdekken vind ik echt heerlijk, doen wat je zelf wilt, langer ergens blijven hangen of sneller weg als misschien de planning was zonder dat je het hoeft te overleggen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:54

Eens :j
Het is alleen soms wat meer zoeken naar betaalbare overnachtingen omdat het voor 1 persoon bijna altijd duurder is dan met 2. Hostels zijn wat dat betreft wel fijn. In Porto voor het eerst gedaan en dat vond ik erg gezellig. Je ontmoet zo ook nog eens wat mensen.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:24

Op vakantie maak je gewoon eerder contact als je alleen bent. Bevalt mij ook prima.

Betreffende single zijn in het algemeen:
Ik heb pas het huis geboden aan een kennis die door verhuizing naar een huis dat nog niet klaar was en meubels nog onderweg uit de VS, zonder huis zat. Een maand samengewoond. Nou dat is dan wel weer genoeg. Je kunt dat kleine ergenisjes nog verdragen omdat je weet dat er een eind aan komt, maar een persoon die blijft, ik moet er niet aan denken.
Er is niets dat ze kunnen bieden dat ik al niet heb. Dingen die specifiek bij een relatie horen vind ik of niet nodig of juist een nadeel.
"Het huwelijk is een instituut waarin mensen samen de problemen oplossen die ze nooit gehad zouden hebben als ze niet getrouwd waren" heb ik ooit gelezen toen trouwen nog de norm was. Nu kun je dat breder zien en vervangen door "liefdesrelatie".

Ik ben nu gelukkig en zou doodongelukkig worden van iemand die mijn leven beïnvloed, op welke manier dan ook.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:28

Alleen op vakantie of weekendje weg vind ik ook heerlijk. Bij mij gaan dan wel de honden mee natuurlijk. Mijn hond gaat ook weleens naar een show, hoor ook zo vaak mensen die daar geeneens alleen heen willen gaan. Nou ik ga gewoon alleen met mijn hond, plof mijn spullen neer bij de ring en dan heb ik het altijd gezellig met de mensen die eromheen zitten. Gewoon je mond opentrekken. :+ In het Duits red ik mij ook prima, dus ook op de Duitse shows vermaak ik mij wel. :D

Alleen uit eten gaan op vakantie vind ik ook geen probleem. Maar gewoon thuis zou ik het niet zo snel doen. Een terrasje als je aan het winkelen bent of na een wandeling met de honden wel, dat vind ik niet erg. Moet toch ook lunchen. :+

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:34

Het bewijst zichzelf maar weer dat eeuwig single beter is :Y)
2 best gezellige dates met 1 en dezelfde zijn niet goed afgelopen _O-
Toen ik 1 dag niet reageerde vorige week flipte hij al de pan uit of ie nog wel tijd in me moest steken (ik was een dag weg geweest)
Hij was toen bang dat hij verpest had wat we hadden _O- na die opmerking waar ik een beetje geïrriteerd op reageerde uiterAard want ik ben niet altijd 24/7 bereikbaar
Ik was not amused en liet de boel even rusten omdat het erg creepy was.
Ik begon ook weer met werken en heb het wat links laten liggen.
Vandaag ineens bericht op whatsap of hij wat verkeerds had gedaan en waarom ik hem negeerde.
Nog geen minuut daarna een sms dat ik niet zo flauw moest doen en gerust kon reageren zonder in de slachtofferrol te kruipen?
(Uh danku danku maar waar heb je het over ?)
In de minuten daarna kwam er ook een privé bericht via instagram, Snapchat en Facebook messenger.
Die heb ik ongeopend verwijderd en alles geblokkeerd ook.
Ben ik nou gek? _O-
En het begon allemaal met 1 dag niet reageren :')
Ik had het echt echt heel druk.
Na 2 dates dat hele circus....

Help _-:(

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:39

_O- Je hoort wel eens dat vrouwen zo desperate zijn. Maar mannen dus blijkbaar ook... Haha, in de slachtofferrol nog wel. 8)7

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:41

Boy bye :evaw:

Wat een sneu figuur.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:43

Ennnnnn... weg ermee! _O-

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:49

LukieBradley schreef:
Toen ik 1 dag niet reageerde vorige week flipte hij al de pan uit of ie nog wel tijd in me moest steken (ik was een dag weg geweest)
Hij was toen bang dat hij verpest had wat we hadden _O- na die opmerking waar ik een beetje geïrriteerd op reageerde uiterAard want ik ben niet altijd 24/7 bereikbaar
Vandaag ineens bericht op whatsap of hij wat verkeerds had gedaan en waarom ik hem negeerde.
Nog geen minuut daarna een sms dat ik niet zo flauw moest doen en gerust kon reageren zonder in de slachtofferrol te kruipen?
In de minuten daarna kwam er ook een privé bericht via instagram, Snapchat en Facebook messenger.
Ben ik nou gek? _O-

Whahha zo kreeg ik van de week een reactie terug om mijn standaard zin op alles goed, dat ik niet negatief moest zijn blablablabla, ik kreeg een hele preek :') uhh wauw calm down

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:50

En de deur uit, zodat die op je bank zit want daar gaat die nooit meer weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:53

Oh wauw, wat een idioot..

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:04

Ik schrok er oprecht van hoor :')

Bewust niet gereageerd, om escalatie te voorkomen.
Het gaat hier om iemand van 28.
Opzich een leuk contact/ date is nooit weg maar dit liet mij rennen

Het lijkt ook een slecht verhaal maar het is gewoon echt waar. Zelfs 2 vriendinnen schrokken enorm van de reacties.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:24

Omg, nou Inderdaad weg met die gast!
Vind het gewoon eng zelfs, die zou je inderdaad nog gaan stalken.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:32

Ben ook single, ook al een tijd en bevalt wel goed eigenlijk.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:34

LukieBradley schreef:
Ik schrok er oprecht van hoor :')

Bewust niet gereageerd, om escalatie te voorkomen.
Het gaat hier om iemand van 28.
Opzich een leuk contact/ date is nooit weg maar dit liet mij rennen

Het lijkt ook een slecht verhaal maar het is gewoon echt waar. Zelfs 2 vriendinnen schrokken enorm van de reacties.

Op zulke momenten weet je dan weer waarom je alleen bent :') mijn zussen en hun partners hebben geregeld ruzie ( en soms ook best heftig) en dan denk ik ohh wat heerlijk dat ik daar geen laat van heb, dat ik geen rekening met iemand hoef te houden. Ik ben een paar jaar geleden uit een relatie gekomen met een narcist dan is alleen zijn echt een verademing... toch blijven die kleine momentjes van gezelschap missen soms wel

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:40

LukieBradley schreef:
Ben ik nou gek? _O-

Ja je hebt van die types... :+

1,5 jaar geleden zat ik op Lexa, leuke man ontmoet en klik was er best wel.
Dus aan de chat geraakt.
Toen kreeg ik telefoontje van vriendin welke ik een poos niet gesproken had, terwijl wij aan het chatten waren, dus dat even gezegd dat ik later weer "terug" was.
Nou kan je zeggen dat er alle ziektes en weet ik het wat kon krijgen en dat meneer wel even een kogel door mijn kop zou schieten....
Kan je zeggen dat deze meneer gemeld is bij de Lexa en er een melding is gemaakt bij de politie.
Wat een griezel

Maar heb ook echt van flink wat wanhopige mannen berichtjes gehad, van 25 tot 65 :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:42

Heel herkenbaar!

Overdag als ik aan het werk ben lees ik wel apps, maar beantwoord alleen belangrijke dingen (baas, collega's, man waar mn paarden staan). Rest laat ik wachten tot thuis.
Meeste mannen vinden dat ook niet leuk en als ik dan wel lees maar niet reageer, krijg ik er meteen 5 appjes achteraan, waar de '?????' wel het meest irritantst is.

Weet ik precies weer waarom ik single ben, dat geclaim...Bah!

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:50

O wat erg lukiebradley :oo
Haalt de fun wel uit het daten. Als ie al zo plakkerig is na 2 dates dan wil je geloof ik niet eens weten hoe erg het daarna wordt.

Ik had lang geleden 1 ex die gelukkig wel begreep dat ik niet aan mijn telefoon geplakt zit en als ik aan het werk ben gewoon niet reageer. Nu werkte ik 14 uur of meer op een dag dus ja soms kon ie lang wachten.

Wauw woestein dat is ook een lekker portret zeg...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 19:24

Jeetje woestein, dat is minstens net zo erg _-:(
Anderzijds, beter op tijd erachter komen dan te laat. Zoals mij nu ook....
Ben toch blij dat ik niet de enige ben die het zo zag _O-