Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Djilna schreef:Ehm ik denk vooral aan schaars geklede obers en sexy gerechten
Je gaat door voor de koelkast haha. Shotjes uit broeken lapdance enzo
Al mogen de shotjes ook best gewoon keurig in mn handen worden aangeboden
Die hoef ik niet speciaal uit een onderbroek te vissen
Ik kom dan echt gewoon niet meer bij hahaha Djilna schreef:Vakanties, stedentripjes, bioscoop ed doe ik ook gerust alleen. Weekendje Maastricht, weekje camping, 5 dagen Porto, enz. En een bioscoop Unlimited Gold pas. Bevalt prima!
Al vind ik het zeker ook leuk om af en toe met een stel vriendinnen op reis te gaan ipv alleen.
In het Duits red ik mij ook prima, dus ook op de Duitse shows vermaak ik mij wel.
na die opmerking waar ik een beetje geïrriteerd op reageerde uiterAard want ik ben niet altijd 24/7 bereikbaar

LukieBradley schreef:Het bewijst zichzelf maar weer dat eeuwig single beter is![]()
2 best gezellige dates met 1 en dezelfde zijn niet goed afgelopen![]()
Toen ik 1 dag niet reageerde vorige week flipte hij al de pan uit of ie nog wel tijd in me moest steken (ik was een dag weg geweest)
Hij was toen bang dat hij verpest had wat we haddenna die opmerking waar ik een beetje geïrriteerd op reageerde uiterAard want ik ben niet altijd 24/7 bereikbaar
Ik was not amused en liet de boel even rusten omdat het erg creepy was.
Ik begon ook weer met werken en heb het wat links laten liggen.
Vandaag ineens bericht op whatsap of hij wat verkeerds had gedaan en waarom ik hem negeerde.
Nog geen minuut daarna een sms dat ik niet zo flauw moest doen en gerust kon reageren zonder in de slachtofferrol te kruipen?
(Uh danku danku maar waar heb je het over ?)
In de minuten daarna kwam er ook een privé bericht via instagram, Snapchat en Facebook messenger.
Die heb ik ongeopend verwijderd en alles geblokkeerd ook.
Ben ik nou gek?![]()
En het begon allemaal met 1 dag niet reageren
Ik had het echt echt heel druk.
Na 2 dates dat hele circus....
Help
uhh wauw calm down LukieBradley schreef:Ik schrok er oprecht van hoor![]()
Bewust niet gereageerd, om escalatie te voorkomen.
Het gaat hier om iemand van 28.
Opzich een leuk contact/ date is nooit weg maar dit liet mij rennen
Het lijkt ook een slecht verhaal maar het is gewoon echt waar. Zelfs 2 vriendinnen schrokken enorm van de reacties.
mijn zussen en hun partners hebben geregeld ruzie ( en soms ook best heftig) en dan denk ik ohh wat heerlijk dat ik daar geen laat van heb, dat ik geen rekening met iemand hoef te houden. Ik ben een paar jaar geleden uit een relatie gekomen met een narcist dan is alleen zijn echt een verademing... toch blijven die kleine momentjes van gezelschap missen soms wel LukieBradley schreef:Het bewijst zichzelf maar weer dat eeuwig single beter is![]()
2 best gezellige dates met 1 en dezelfde zijn niet goed afgelopen![]()
Toen ik 1 dag niet reageerde vorige week flipte hij al de pan uit of ie nog wel tijd in me moest steken (ik was een dag weg geweest)
Hij was toen bang dat hij verpest had wat we haddenna die opmerking waar ik een beetje geïrriteerd op reageerde uiterAard want ik ben niet altijd 24/7 bereikbaar
Ik was not amused en liet de boel even rusten omdat het erg creepy was.
Ik begon ook weer met werken en heb het wat links laten liggen.
Vandaag ineens bericht op whatsap of hij wat verkeerds had gedaan en waarom ik hem negeerde.
Nog geen minuut daarna een sms dat ik niet zo flauw moest doen en gerust kon reageren zonder in de slachtofferrol te kruipen?
(Uh danku danku maar waar heb je het over ?)
In de minuten daarna kwam er ook een privé bericht via instagram, Snapchat en Facebook messenger.
Die heb ik ongeopend verwijderd en alles geblokkeerd ook.
Ben ik nou gek?![]()
En het begon allemaal met 1 dag niet reageren
Ik had het echt echt heel druk.
Na 2 dates dat hele circus....
Help