[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 09:31

Varekaj schreef:
Omdat het 10 jaar geleden is kwam het gisteren op de radio: de moorden in KDV Fabeltjesland door Kim De Gelder.
Die man ging onder een smoes het KDV binnen, maar had het doel iedereen uit te moorden. 1 verzorgster en 2 baby's zijn overleden, andere gewond geraakt. Zijn reden? Hij wou bewijzen dat hij ertoe in staat was om een moord te plegen.

Gatver. Dan ben je echt goed rot in je bovenkamer :(

Anoniem

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 12:11

10 jaar alweer , kan het nog wel herinneren dat het op het nieuws kwam . Wat voor kronkel moet je wel niet hebben in je bovenkamer

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 14:49

De tijd dat 2 kinderen van ons op het kdv zaten. Toen werd er dus ook een cijfercode op de deur geplaatst hierdoor. Staat me nog goed bij idd.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 16:27

Ja kan me het ook nog goed herinneren hoe het hele land in shock was. Al de kinderdagverblijven zijn sindsdien superstreng beveiligd met een dubbele deur etc.

En later bleek dat hij ook nog een alleenstaande oudere vrouw had vermoord om te oefenen.

Zelfde als die Hans van Themsche die ineens op een raid door Antwerpen ging en een kleuter neerschoot omdat hij haar zwarte oppas wou raken. En dan google ik hem om even zeker te weten dat ik de juiste naam heb en komt als aanvulling ...vriendin te staan.

Vind het best luguber dat er mensen aangetrokken zijn tot dit soort figuren

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 16:56

Ted Bundy en Charles Manson kregen veel liefdesbrieven. Joran heeft in de gevangenis een kind verwekt. Er zijn een paar zieke vrouwen op de wereld.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 17:06

Daarover gesproken, ik vond dit enorm leuk om te zien

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 23:06

Ik vind het verhaal achter The last descent ook vrij luguber.. het is echt gebeurd.. brr

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 00:46

Misschien is het al genoemd (ik ben net op de helft topic) maar op netflix staat een docu/serie over ontstaan auschwitz, zitten veel filmfragmenten in. Vond hem wel wat heftiger dan wat je normaal op tv ziet. Wel heel interessant.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 00:49

xU_Blinghx schreef:
Daarover gesproken, ik vond dit enorm leuk om te zien

[ Video ]

Dat meisje klinkt echt zo ongelooflijk naïef... dat ze haar niks zouden doen als ze voor de deur zouden staan omdat ze anders zijn naar haar en zo ongelooflijk veel voor hun betekent... geloof me... als mensen tot slechte dingen toe in staat zijn geweest kunnen ze zo die knop weer omdraaien als het in hun voordeel is...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 15:35

Bizar... Ik zou nooit zo iemand vertrouwen...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 16:06

Goh jeetje, interessant fragment. In het begin dacht ik: ik kan me best voorstellen dat vrouwen met gevangenen willen schrijven. Uit interesse, maar ook wellicht uit medemenselijkheid. Maar als ik haar dan zo hoor dan vind ik haar wel ontzettend naief. Ze weet totaal niks van die man en staat er niet echt neutraal in. Natuurlijk is die man positief naar haar toe... Vind dat met die cadeautjes ook best creepy.

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 16:50

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 19:08

Dit.

Je bent je er van bewust dat je vermoord wordt, wakker wordt en toch niet door bent en je in staat bent om de dader (je vader) te vergeven? Hoe dan...?

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 01:51

eenitraM schreef:
[ Video ]

Dit.

Je bent je er van bewust dat je vermoord wordt, wakker wordt en toch niet door bent en je in staat bent om de dader (je vader) te vergeven? Hoe dan...?

Vreselijk :(

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 03:36

Anoniem schreef:
Ik kan het niet meer vinden, maar van hetzelfde kaliber als de wereldberoemde beautiful suïcide foto die Ailill postte is er een oude lugubere, maar fascinerende foto van een dame die een auto ongeluk heeft gehad. Een actrice volgens mij.
Weet iemand toevallig welke ik bedoel?

Is die vrouw met de auto niet evelyn mchale?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 09:31

Ilsje87 schreef:
Anoniem schreef:
Ik kan het niet meer vinden, maar van hetzelfde kaliber als de wereldberoemde beautiful suïcide foto die Ailill postte is er een oude lugubere, maar fascinerende foto van een dame die een auto ongeluk heeft gehad. Een actrice volgens mij.
Weet iemand toevallig welke ik bedoel?

Is die vrouw met de auto niet evelyn mchale?

Met dank aan een andere Bokker die mij eerder pbde;
https://www.vice.com/en_us/article/jmjwj4/enri-v14n7
Een stukje naar beneden staan foto en verhaal die ik bedoel.
Een journaliste blijkt ze te zijn.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 10:00

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 10:53

Dat is ook luguber. Ze hebben hem vannacht eruit gehaald. Wel overleden. Arm kind.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 12:35

TurboTinker schreef:
Dat is ook luguber. Ze hebben hem vannacht eruit gehaald. Wel overleden. Arm kind.

Luguber of macaber? Dat is ook nog een verschil en ik merk dat het hier in het topic door elkaar heen wordt gebruikt. Maar het is wel een trieste gebeurtenis en ik vermoed dat het jochie al dood was na de val of snel daarna.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:08

Suzanne F. schreef:
TurboTinker schreef:

Luguber of macaber? Dat is ook nog een verschil en ik merk dat het hier in het topic door elkaar heen wordt gebruikt. Maar het is wel een trieste gebeurtenis en ik vermoed dat het jochie al dood was na de val of snel daarna.

https://www.vandale.nl/gratis-woordenbo ... ExNL1O0s0M
Potato, potato. Alleen wordt in de volksmond macaber meer gebruikt bij dingen die met de dood te maken hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:11

Hij is toch recht naar beneden gevallen? Er zat onder en boven hem zand. De enige lucht was die tussen voeten en hoofd.

Ik bedenk me dan wat voor impact dat dat moet geweest zijn. Iedereen weet dat er immense compressiedruk op je lijf komt als je met gestrekte knieën springt van pakweg 1m hoog. Het kan niet anders dan dat hij op slag dood was. Dat hoop ik iig. Anders is hij levend begraven geweest en wss gestikt of vermorzeld door de laag die nadien op hem is terechtgekomen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:13

Er loopt een ander topic over Julen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:45

Varekaj schreef:
Hij is toch recht naar beneden gevallen? Er zat onder en boven hem zand. De enige lucht was die tussen voeten en hoofd.

Ik bedenk me dan wat voor impact dat dat moet geweest zijn. Iedereen weet dat er immense compressiedruk op je lijf komt als je met gestrekte knieën springt van pakweg 1m hoog. Het kan niet anders dan dat hij op slag dood was. Dat hoop ik iig. Anders is hij levend begraven geweest en wss gestikt of vermorzeld door de laag die nadien op hem is terechtgekomen.

Ding is dat die niet tot onderaan gevallen is. De tunnel is zo smal dat die waarschijnlijk in horten en stoten dieper gevallen is tot een moment dat die vast stak.
Ik vrees dat zijn dood niet snel en pijnloos geweest is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:51

Ze spreken toch van een vrije val? 71m is een heel eind.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:53

Hij is niet helemaal tot beneden gevallen omdat een deel van de tunnel al weer gevuld was met zand. Hij had feitelijk dus nog dieper kunnen vallen.