Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ladybird schreef:ik heb toch rituals adventkalender gekocht, had ook nog cadeaubon, dus nu kon ik het wel naar mezelf verantwoorden
en een lichttherapielamp
Kidde schreef:MissBambi schreef:
Zover ik kan zien wel
Dit geeft google:
[ [url=m/bVNUuJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja is zeker betrouwbaar! Heb er al twee keer besteld. Het komt uit Duitsland en levering en retourneren was gratis. Je kan alleen niet met iDEAL betalen, omdat het Duitsland is. Maar ik heb zelf gewoon via PayPal betaald.
Horseplanet schreef:Chantaliiejj schreef:De nieuwste Iphone is mij een beetje te duurHad ergens de iphone 7 ook in de aanbieding gezien. Misschien dat ik deze wel ga bestellen.
Waar heb je die gezien? Ik wil ook graag een iPhone 7.
thoranLOVE schreef:In de winkel. want ik zag online dat ze die actie niet doen
thoranLOVE schreef:Ah wat stom van die adventkalender als ik dat eerder wist...Rituals actie geld zeker alleen vandaag? Of zouden ze anders iets met cyber monday doen?
Sterre98 schreef:Ik ben helemaal happy
Heb via de HP website een pavilion game laptop gescoord. Niet super veel korting. Iets van 127 euro of zo, maar wel echt de goedkoopste en de beste van onder mijn budget.
Mocht iemand nog een hp willen, ze hebben daar codes voor black Friday en voor cyber Monday!
emr schreef:Sterre98 schreef:Ik ben helemaal happy
Heb via de HP website een pavilion game laptop gescoord. Niet super veel korting. Iets van 127 euro of zo, maar wel echt de goedkoopste en de beste van onder mijn budget.
Mocht iemand nog een hp willen, ze hebben daar codes voor black Friday en voor cyber Monday!
Zou je mij kunnen vertellen waar je hem hebt gekocht?