Hier ook geen probleem met glitters Ik heb het huis al vol liggen met Corgi glitters (*kuche*zijnhaar*kuche*) dus daar kunnen prima echte glitters bij als dat zo uit komt
Ik ben ook niet zo van Blond. Je kan mijn juist gelukkig maken met Corgi dingen Enige nadeel is dat er van de cardigan weinig te vinden is
Cactussen zijn leuk inderdaad! Alleen ben ik in staat zelfs die te laten sterven
Ik ben aan het verbouwen thuis na enorme lekkage. Ik zal wel foto's delen zodra het helemaal klaar is, ik verwacht dat het voordat de lootjes uitgedeeld zijn wel klaar is
Blond heb ik zelf niks mee. Behalve mijn haarkleur en de haartjes van de kids die blond zijn. Plantjes enzo zijn niet echt een succes met 2 kleine kinderen en 3 katten. Al zijn we altijd wel heel fanatiek met de moestuintjes in het voorjaar.
Blond, cactussen en eenhoorns zijn ook niet zo bij-mij-passend
Eerder gezellige decoratie, geurtjes, dat soort meuk. Maar ik laat me mooi verrassen.
Leo
Geplaatst: 09-09-18 10:53
Ik zei eerder dat ik gek ben van fantasy, maar daar hoort wel de heads-up bij dat ik niet zoveel heb met filmattributen
Make-up en andere cosmetica ook niet (ik ben nogal merkvast ). Nagellak vind ik wel leuk maar draag ik zelden.. ik ben dagelijks op stal in de weer dus het houdt amper tot niet.
Klinkt alsof ik weinig leuk vind zo maar gelukkig is er volgens mij veel over mij te vinden wat ik wel leuk vind.
Nagellak en makeup/douche spulletjes bij mij liever ook niet. Ik vind het allemaal heel leuk maar heb er zoveel van en ik gebruik eigenlijk altijd dezelfde spullen.
Ik ben stiekem al een beetje aan het rondneuzen maar dat kan helemaal niet want ik heb geen idee wie ik krijg natuurlijk. moet dus maar braaf afwachten.
Saul
Geplaatst: 09-09-18 11:10
jeej ik heb de bevestiging gekregen
Dan zal ik mezelf eens voorstellen. Ik kom uit het zuiden van het land. Noord Brabant tegen de Belgische grens. Ik ben 31 en heb 2 C ponies. Een welsh arabier (reeds met pensioen) en een new forrest kruising, haar heb ik in 2011 overgenomen van bokker chocotoff
Verder hebben we 3 (zwerf)katten, 7 kippen en 7 grasparkieten Gezellige boel dus!
Ben zelf niet meer zo'n actieve poster als een aantal jaar geleden.
Mijn welsh arabier
En mijn new forrest
Onze Woezel
Onze grasparkiet Abby
Billy
Ik houd niet zo van fantasy, bad en douche spullen (ik douche 2x per dag op het werk ) make up ook niet zo fan van. Een mooi zacht kleurtje nagelak kan ik wel waarderen
Glitters en idioot inpak papier zijn voor mij dan weer geen probleem Geurkaarsjes vind ik ook lekker, waxmelts heb ik dan weer niks mee
Ik ben een echte chocolade freak (geen puur ) en vooral chocolade met van allerhande vulling is hier favoriet
Verder sport ik heel veel, vooral hardlopen, mountainbiken en fitness.
Meer kan ik voor nu niet bedenken, maar zal goed meelezen in dit topic en als me nog wat te binnen schiet zal ik even gillen
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 22-11-18 00:33, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Op verzoek namen verwijderd
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 09-09-18 11:12
Roosch schreef:
Ik doelde meer op Bella die aangaf dat ze geen mooie nagels had, niet op de mensen die in de zorg werken sorry.
Mijn nagels zijn zelfs vervormd. Niet allemaal maar een paar....