Lauwe cola waar de meeste prik uit is. Voorzichtig drinken, paar slokjes per keer. Vla of geraspte appel met wat kaneel is ook fijn voor een maag die overstuur is.
En als je het hebt, ORS (oral rehydration salt). Ik vind het niet eens slecht smaken.
ItsMe2
Geplaatst: 05-08-18 16:04
Vla gaat helaas ook niet goed. Heb voor nu cola klaar staan om mee te nemen naar het werk. Even kijken hoe dat gaat. Gelukkig kunnen (mogen! het kan eigenlijk niet ) rustig aan doen met deze hitte
In elk geval bij de drogist, het zal bij de gotere supermarkten wel bij de geneesmiddelen liggen denk ik?
Veulen84
Geplaatst: 05-08-18 16:11
Kruidvat. Ligt bij de maagproducten.
Probeer echt maar 1 slokje per keer te doen.
Tazzey
Geplaatst: 05-08-18 16:12
ORS gebruik ik ook momenteel maar het is zo ontzettend smerig dat als je nog niet misselijk bent je het daar wel van wordt. Ik heb het op recept via de apotheek.
Bij misselijkheid helpt energie drink mij erg goed.
Hmm, veel mensen schijnen het heel vies te vinden ja, maar ik vind het dus echt geen probleem en toen ik een keer echt ziek was, was het zelfs het enige dat ik aanvaardbaar vond smaken.
Ik heb poeder, en vul daar een flesje mee dat ik in de koelkast zet - als het koel is is de smaak sowieso minder sterk.
Het lijkt er op dat we voor woensdag en donderdag een hele dikke plens water gaan krijgen, tenminste, met de voorspelling van buienradar. Hoop dat het uitkomt.
Tazzey
Geplaatst: 05-08-18 20:42
Tivoli schreef:
Tazzey schreef:
Sorry, ik zie nu dat mijn replies wat kribbig overkomen, dat was niet de intentie
Hoe is het nu in het oosten des lands qua temperatuur?
30 graden hier aan de Duitse grens
Pff pittig. Nog een paar dagen dan hebben we het weer even gehad gelukkig.