(1 keer ben ik op een verjaardag uit pure wanhoop maar port gaan drinken ipv cola

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Mavelle schreef:
Maar.. 1 rookworst met zn vieren is toch niet zo gek?
Je haalt de woorden uit m'n monddit dacht ik ook al. Mijn vriend en ik eten rustig een hele rookworst met z'n tweetjes..
Magrathea schreef:Zijn er mensen die dat doen?
Vjestagirl schreef:Magrathea schreef:Zijn er mensen die dat doen?
Gordon Ramsey doet dat. Die zegt dat hij hard gewerkt heeft en het daarom verdient heeft om business class te vliegen, maar dat als zijn kinderen dat ook willen, ze er zelf voor moeten werken. Die is ook niet van plan om zijn kinderen zijn geld na te laten.
https://www.telegraph.co.uk/men/fatherh ... dren-will/
TinkerTreas schreef:xPabloBokt schreef:
Je haalt de woorden uit m'n monddit dacht ik ook al. Mijn vriend en ik eten rustig een hele rookworst met z'n tweetjes..
Als broodbeleg? Ik doe er altijd wel een paar dagen mee. Dus blijkbaar ben ik echt gierig![]()
Het gaat natuurlijk niet om die ene rookworst, maar altijd als hij het weekend hier geweest is, grijp ik mis.
Heel handig als de kinderen maandag naar school moeten en moeten overblijven, en ik heb geen beleg meer
Vjestagirl schreef:Magrathea schreef:Zijn er mensen die dat doen?
Gordon Ramsey doet dat. Die zegt dat hij hard gewerkt heeft en het daarom verdient heeft om business class te vliegen, maar dat als zijn kinderen dat ook willen, ze er zelf voor moeten werken. Die is ook niet van plan om zijn kinderen zijn geld na te laten.
https://www.telegraph.co.uk/men/fatherh ... dren-will/
Shadow0 schreef:Ik vind het nogal wreed klinken. "I turn left with Tana and they turn right and I say to the chief stewardess, ‘Make sure those little f------ don’t come anywhere near us, I want to sleep on this plane’."
(Dat ook nog. Dat je de verantwoordelijkheid in handen legt van de stewardessen ipv die zelf te dragen als ouder.)
Je krijgt er vast goed presterende kinderen van... maar liefde kan ik er niet in ontdekken.
Hilli schreef:Exen (het is je freakin' ex!!) die nog in huis komen, ik zou er niet aan moeten denken maar de factor kinderen compenseert waarschijnlijk een hoop principes.
Duhelo schreef:Maar waarom moet TT eten en douche voorzien voor haar ex?
Normaal gaan de kinderen naar hun vader en moet hij voorzien in de behoeftes die dag. Hier gaat vader nr het huis ivm plaatsgebrek, maar wil toch niet zeggen dat hij daar in de kasten moet zitten en alles opvreten, zonder zelf iets mee te brengen?
Zou anders zijn als hij iedere keer een tas boodschappen meeheeft oid.
quera schreef:Shadow0 schreef:Marjoow, het is wat off-topic, maar ik lees in dat hele artikel eigenlijk niets waaruit liefde voor zijn kinderen blijkt?
Sarcasme druipt er vanaf bij Marjoow