ben erg ervaren op dat gebied
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ben erg ervaren op dat gebied
Jolliegirl schreef:Moe?
Dat is ideaal voor een filmpje.. Lekker knus.. En dan stiekem in dlaap vallen.
Weet je gelijk oftie je laat liggen en de volgende dag ontbijt maakt voor je!
altijd fijn om niet alleen zo gek te zijn.
pmarena schreef:Haha ja en dan zit er aan de andere kant een kerel die niet meer zegt / doet / denkt van: leuke meid! We zien wel hoe het loopt![]()
pmarena schreef:Er worden nog net geen ninja hulptroepen onder de radar naar zijn huis gestuurd om in het diepste geheim een foto te maken van zijn tandenborstel voor verdere analyse
Uiterst belangrijke info
Em_ schreef:UPDATE:
Ik kreeg een Whatsappje van hem dat mijn (3e!!) pakket bij hem is bezorgd.. en hij moest me de groeten doen van de DPD bezorger.![]()
![]()
Dit is dus het pakket dat iemand van Agradi als verrassing/cadeautje voor mij heeft geregeld. Heel aardig maar ik schaam me wel een beetje voor de hoeveelheid pakketjes nu. Ik lijk wel een stalker!
Ik heb gezegd dat het pakketje door iemand anders is besteld, maar achteraf bedacht ik me dat ik hierdoor alleen maar nóg gekker overkom, dus dat was misschien niet zo slim![]()
Ach ja, tis nu toch al gebeurd!! Kan het niet meer terugdraaienIk hoop dat ie er gewoon maar de humor ervan in kan zien!
Heb ook gevraagd of ie het pakketje wil meenemen naar onze date, hehe. En dat ik het hem nog wel een keer allemaal uitleg..
Verder komt ie vanavond misschien langs, laat ie nog weten want hij moet tot laat werken. En anders gewoon een andere keer! Komt vast goed
SinneJ schreef:Ik volg ook mee (vanaf nu)...
ik moet zeggen dat vrouwen, wanneer het op mannen jagen aankomt, soms met de meest sluwe, geniale ideeën komen. Ze overstijgen dan alle verwachtingen!
Het zijn meesterlijke manipulators die de hele levensgeschiedenis van het doelwit binnen het uur achterhaald hebben en ondertussen al verschillende strategieën besproken hebben met hun collega manipulators. Klaar om te wereld over te nemen.
En dit alles bedoel ik erg positief, want ik val ook onder die noemer (hoewel ik al een tijdje van straat ben).
Erg ludiek om te volgenaltijd fijn om niet alleen zo gek te zijn.
SinneJ schreef:Jolliegirl schreef:Moe?
Dat is ideaal voor een filmpje.. Lekker knus.. En dan stiekem in dlaap vallen.
Weet je gelijk oftie je laat liggen en de volgende dag ontbijt maakt voor je!
Ik volg ook mee (vanaf nu)...
ik moet zeggen dat vrouwen, wanneer het op mannen jagen aankomt, soms met de meest sluwe, geniale ideeën komen. Ze overstijgen dan alle verwachtingen!
Het zijn meesterlijke manipulators die de hele levensgeschiedenis van het doelwit binnen het uur achterhaald hebben en ondertussen al verschillende strategieën besproken hebben met hun collega manipulators. Klaar om te wereld over te nemen.
En dit alles bedoel ik erg positief, want ik val ook onder die noemer (hoewel ik al een tijdje van straat ben).
Erg ludiek om te volgenaltijd fijn om niet alleen zo gek te zijn.
Ik was eerst van plan nog te wachten.lovelyfiefy schreef:Keell94 schreef:zou helemaal grappig zijn als het wat wordt tussen jullie en je hem dan dit topic laat lezen![]()
Ik zou daar even mee wachten eigenlijk![]()
Misschien schrikt dit topic hem wel een beetje af als je net je eerste date heb samen