. En lekker he eitjes van eigen kippen!Wat voor lading vlees?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. En lekker he eitjes van eigen kippen!
Moonfight schreef:Leuk! Heb je een foto? Ben wel benieuwd of iemand hier misschien weet wat voor ras het is. En lekker he eitjes van eigen kippen!
Wat voor lading vlees?

Dan heb je in de zomer wel wat teveel eieren, maar die kom je vast wel kwijt. Als je de ren wat groter maakt dan heb je ook alvast plek om er over een aantal jaar twee kipjes bij te zetten als de rest is uitgelegd.
Glas/plexiglas en een stevig frame dat goed in de grond staat verankerd. Zelf vind ik 3x4 toch wel de minimale maat als je er paprika/peper en tomaat in wil kweken. Vooral tomaten worden erg groot, en doen het echt veel beter in de kas.
Ik heb in ons vakantiehuisje ook een houtkachel, beste investering ooit! Denk dat ik stiekem een pyromaantje ben 
)
. Beetje last van Analysis paralysis
Die vind ik wel erg leuk!
Staan buiten in een schuilstal met een warmtelamp erop en een goeie laag stro.
Ik ben gek op lammetjes
(en uiteraard een groot deel betalen
) Van mij mogen ze los gaan 
Zowel ons eigen perceel, als de omgeving, we zitten ram aan een aantal natuurgebieden, en er loopt zelfs een ruiterpad voor ons perceel langs
Zat natuurgebieden in ieder geval, wij zitten tussen de Grote Peel en de Mariapeel.
Die groeit en groeit en groeit en groeit.... Vorig jaar was haar eerste nest en dat waren er 13 (eentje doodgeboren). Ben benieuwd hoeveel het er dit jaar zullen zijn!