Little_Gift schreef:Keuze 3: Je gaat naar Melbourn voor jezelf, niet voor een ev. herkansing op je relatie. Je hebt enkele maanden géén contact meer met Matt (waar hij terwijl hard aan zichzelf werkt) maar wél met je ouders. Je brengt je ouders ook het verhaal Melbourne voor je eigen ontwikkeling, niet voor een eventuele kans achter de hand op/met Matt. Gevolg: na die maanden Melbourne kijk je hoe Matt ervoor staat qua traject en evolutie in zijn herstel en of jij überhaupt nog behoefte aan hem hebt en of je Australië nog wil of net terug naar NL wil... zo volg je niemands ultimatum maar vindt je uit wat JIJ wil.
Als - tot nu toe - stille meelezer zie ik dit ook als 'beste' optie (wat natuurlijk altijd relatief is, ik ben maar een simpele buitenstaander
). Uit al je berichten lees ik hoe graag je in Australie wil blijven, dat je er zo voor geknokt hebt ed. Daarnaast denk ik dat je Nederland al snel weer wilt 'ontvluchten', je bent immers niet voor niets naar het buitenland gegaan.
. Soms wat netter gezegd dan dat van mij. Nogmaals, ik bedoelde het niet aanvallend staat ook in mijn post.

en veel succes. Je komt in al je posts over als een sterke en slimme meid. Je red je wel, wat de toekomst ook zal brengen.