Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Ik baal als een stekker. Bever heeft alle slippers en sandalen momenteel -15% en ik wilde de Olukai Upena graag bestellen. Dagenlang hadden ze maat 40 maar ik moest wachten op de terugbetaling van mijn geretourneerde sandalen. Nu staat het geld erop...sandalen uitverkocht.
XxLMMxX schreef:Jolien87 schreef:Ik baal als een stekker. Bever heeft alle slippers en sandalen momenteel -15% en ik wilde de Olukai Upena graag bestellen. Dagenlang hadden ze maat 40 maar ik moest wachten op de terugbetaling van mijn geretourneerde sandalen. Nu staat het geld erop...sandalen uitverkocht.
De bruine? Ik zag net maat 40 gewoon staan

Needje schreef:Zit die gesp niet vervelend? Die zit zo achterop.
Mavelle schreef:[ [url=m/ZFW048.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geen idee of ze ook daadwerkelijk fijn lopen maar ik vind deze van Nelson ook nog wel leuk.
lenaa_tje schreef:Jolien87 schreef:Ze passen!![]()
Let niet op mijn scheve tenen.
[ [url=m/0Pysck.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze staan je goed! Ik vind het jammer dat ze bij mij te los zitten
Ik houd met dit weer alleen enorm veel vocht vast dus ik heb redelijk plof enkels op de foto. 

MarliesV schreef:In die Bandajanas link (leuk trouwens, niet voor net maar wel voor thuis, vrijetijd, voor mijn persoonlijke smaak te meisje achtig) staat links onderin bij Slippertjes een foto van zo'n half zittend/liggend model, die tenen komen aan de voorkant volledig over de zool![]()
Dat is toch geen reclame foto of ben ik de enige die zich aan zo iets stoort?
Jolien, lijkt mij lastig van die opgezwollen voeten. Vind je nieuwe sandalen wel heel mooi staan!
Jolien87 schreef:Ze passen!![]()
Let niet op mijn scheve tenen.
[ [url=m/0Pysck.jpg]Afbeelding[/url] ]