Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 14:25

Ik vind ze erg leuk maar vraag me wel af of het bij korte stevige benen nog wel zo leuk staaf..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 16:38

Ja kak zeg. Kreeg ik vanmiddag nog bericht dat maat 40 er voorlopig niet was bij Bever...

Afbeelding

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 17:06

Anoniem schreef:
Ik vind ze erg leuk maar vraag me wel af of het bij korte stevige benen nog wel zo leuk staaf..

Dat probleem heb ik ook met platte sandalen. Die maken me nog lomper dan ik al ben

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 17:23

Ik ben dan niet kort, maar heb wel maat 41, en als ze klein uitvallen maat 42. Dan zijn veel van die leuke charmante sandaaltjes ineens zo leuk en charmant niet meer -O-

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 17:25

Haha ja ik snap wat je bedoelt

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 17:46

Oow wat jammer Jolien, die sandalen winkels ook altijd :n :')

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 19:04

Jolien87 schreef:
Ik baal als een stekker. Bever heeft alle slippers en sandalen momenteel -15% en ik wilde de Olukai Upena graag bestellen. Dagenlang hadden ze maat 40 maar ik moest wachten op de terugbetaling van mijn geretourneerde sandalen. Nu staat het geld erop...sandalen uitverkocht. -O-

De bruine? Ik zag net maat 40 gewoon staan

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 19:06

Oh jolien ik kijk half haha. Volgens mij alleen bij bepaalde filialen inderdaad. En zie nu dat je ze zelf ook ontdekt hebt :,)

Ik wil ze zelf ook

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 19:34

XxLMMxX schreef:
Jolien87 schreef:
Ik baal als een stekker. Bever heeft alle slippers en sandalen momenteel -15% en ik wilde de Olukai Upena graag bestellen. Dagenlang hadden ze maat 40 maar ik moest wachten op de terugbetaling van mijn geretourneerde sandalen. Nu staat het geld erop...sandalen uitverkocht. -O-

De bruine? Ik zag net maat 40 gewoon staan

Dat was inderdaad precies het punt wat ik wilde maken in mijn laatste bericht. ;)
Baal er wel een beetje van en heb ook een mail teruggestuurd naar de beste Bevermeneer dat ik nu dus €15,- meer heb betaald dan nodig was omdat ik verkeerd geïnformeerd ben. Niet dat ik er veel mee bereik maar ik 'moet' het dan wel even kwijt.

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 19:39

Guilty as charged, ik heb ze ook besteld bij Bever, nu stond mijn maat (39) er ook ineens bij :D
Als kadootje voor mijn verjaardag gevraagd aan mijn moeder, ze legt een deel bij :)

Gisteren stond mijn maat er idd ook niet bij. Misschien dat je bepaalde maten terug gestuurd hebben gekregen? Geen idee. Wel balen dat je nu meer hebt betaald Jolien :(:)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:03

Ze passen! *\o/*
Let niet op mijn scheve tenen. :=
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:33

Leuk!!
Maar toch net iets teveel " bandjes" voor naar mijn zin.
Dan kan ik deze van t lijstje strepen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:37

Ik vind de bandjes achterlangs ook wel even wennen maar dat is meer omdat ik met dit mooie weer al 2 weken bijna niets anders heb gedragen dan mijn slippers. :=

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:59

Zit die gesp niet vervelend? Die zit zo achterop.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:10

Yes je hebt ze binnen! Lopen ze fijn?

Ik ga er toch niet uitkomen dit jaar.
Ik heb net REEF slippers besteld, ben benieuwd.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:31

Needje schreef:
Zit die gesp niet vervelend? Die zit zo achterop.

Dat valt heel erg mee, ik voel hem niet zitten. Op de foto lijkt hij achterop te zitten maar hij zit aan de zijkant.
Hannanas: ze lopen heel lekker! Lichtgewicht en lekker zacht aan de voeten. Ik ben er echt enorm blij mee.

Ik heb jarenlang slippers van Reef gehad en die vond ik net zo lekker lopen als mijn Teva slippers (dus niet de Jezus nikes). Helaas gingen ze stuk en omdat ik toen hetzelfde model niet meer kon vinden ben ik overgegaan op de olowahu slippers.

Ik denk dat ik nog wel een nieuw paar Olowahu's ga aanschaffen, ze zijn nu toch afgeprijsd bij Bever en voor dat geld kan het geen kwaad om een reserve paar in de kast te hebben. Momenteel is het 't enige wat ik draag, hoewel de nieuwe sandalen daar nu dus verandering in gaan brengen. :o

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:41

Afbeelding

Geen idee of ze ook daadwerkelijk fijn lopen maar ik vind deze van Nelson ook nog wel leuk.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 21:46

Jolien87 schreef:
Ze passen! *\o/*
[ [url=m/0Pysck.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze staan je goed! Ik vind het jammer dat ze bij mij te los zitten

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 22:39

Mavelle schreef:
[ [url=m/ZFW048.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geen idee of ze ook daadwerkelijk fijn lopen maar ik vind deze van Nelson ook nog wel leuk.

Deze heb ik! Vorig zomerseizoen al gekocht. Ik trek ze alleen aan wanneer ik niet zo veel hoef te lopen. Ze zitten niet verkeerd, maar het zijn geen wandelslippers.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 06:49

lenaa_tje schreef:
Jolien87 schreef:
Ze passen! *\o/*

Ze staan je goed! Ik vind het jammer dat ze bij mij te los zitten

Dankjewel. :D Ik houd met dit weer alleen enorm veel vocht vast dus ik heb redelijk plof enkels op de foto. :=
Jammer dat ze jou niet passen, ik kan me inderdaad voorstellen dat je dat probleem hebt met smallere voeten. Mijn voeten zijn juist wat breder en daar liep ik tegenaan bij de Panama jacks, daar kwam ik dus echt niet in door de strakke bandjes. Een maat groter loste dat probleem wel op maar toen was het voetbed weer veel te groot. :')

Wat trouwens ook heel leuke sandalen/slippers zijn: Bandajanas. Een collega van me draagt deze heel vaak en ze lopen echt net zo lekker als de teva slippers. Je kunt er verschillende kanten mee op en allerhande banjes kopen in verschillende kleuren. Die zie ik ook nog weleens in mijn collectie verschijnen. :o

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 07:17

Ziet iemand nog ergens de upena in maatc39 ,bruin? Zijn bijna overal uitverkocht :(

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:30

In die Bandajanas link (leuk trouwens, niet voor net maar wel voor thuis, vrijetijd, voor mijn persoonlijke smaak te meisje achtig) staat links onderin bij Slippertjes een foto van zo'n half zittend/liggend model, die tenen komen aan de voorkant volledig over de zool >;)

Dat is toch geen reclame foto of ben ik de enige die zich aan zo iets stoort?

Jolien, lijkt mij lastig van die opgezwollen voeten. Vind je nieuwe sandalen wel heel mooi staan!

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:30

MarliesV schreef:
In die Bandajanas link (leuk trouwens, niet voor net maar wel voor thuis, vrijetijd, voor mijn persoonlijke smaak te meisje achtig) staat links onderin bij Slippertjes een foto van zo'n half zittend/liggend model, die tenen komen aan de voorkant volledig over de zool >;)

Dat is toch geen reclame foto of ben ik de enige die zich aan zo iets stoort?

Jolien, lijkt mij lastig van die opgezwollen voeten. Vind je nieuwe sandalen wel heel mooi staan!

Haha ik heb het ook gezien,
Echt heel erg! Ik vind het wel leuke, kun je leuke sportieve slippers samenstellen, lijkt me wel wat. Maar ik heb nou eenmaal al wat :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 16:47

Jolien87 schreef:
Ze passen! *\o/*

sorry, maar ik vind ze echt te groot. Er zit een enorm stuk voor je tenen. Dat noem ik niet passend. Zo wil ik geen sandalen hebben. Ze mogen bij mij niet uitsteken zeg maar, want dan loopt het niets.

Valt me op dat je 2 groepen sandalen dragers hebt. Mensen die ze dus groot of te groot hebben. En mensen die ze zoals ik dragen. Kennelijk zijn er verschillende meningen. LOL

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 16:54

Afbeelding

Zo draag ik sandalen. Precies passend dus. Er steekt net NIETS uit. NIETS (voor het geval mensen weer dingen menen te zien die er niet zijn. Maar ik heb wel het lef om gewoon foto's te posten, net als de andere bokker wat ik wel heel leuk vind). Precies tot de rand en geen last er van. Neem je ze een maat groter dan schuif je gewoon. Misschien dat dat het bij mij ook is, ik heb smalle voeten en dan vind ik veel schoenen te breed.
En dit zijn dus mijn gave sandalen van de Decathlon. Ik loop er al enige weken elke dag op. Ze zijn ook al gebruikt tijdens wandelen door een rivier en ook gewoon naar het werk. Heerlijk.
Laatst bijgewerkt door germie op 23-06-17 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt