Flessuh schreef:DanielleB schreef:Moeten jullie dus nog meer je best doen
Ja![]()
zo oneerlijk
Hoezo oneerlijk?

Neem aan dat je zelf ook een vrouw wil die dr best doet! Werkt 2 kanten op he

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flessuh schreef:DanielleB schreef:Moeten jullie dus nog meer je best doen
Ja![]()
zo oneerlijk
MMIDV schreef:Ik volg het niet helemaal meer Guess.... je was boos op date omdat ie jou niet serieus genoeg nam en je was bang dat ie met andere vrouwen zou flikflooien? En nu maak je het goed en blijf je vervolgens bij je ex slapen??
Ik zou je eigenlijk toch wel willen zeggen om jezelf meer te waarderen en je niet zo te laten behandelen door mannen....
DanielleB schreef:Ohoh Gues... Ik zou er een beetje om denken, natuurlijk als je beide vrijgezel bent moet je zelf weten wat je doet, maar zo'n verhouding van elkaar niet aankijken, ruzie en dan dag later lief aan de telefoon hangen
(weet niet of je mijn verhaal hebt gelezen over sinds oktober zijn we uit elkaar, woonden nog wel samen, na een week had hij eigenlijk al een ander maar tot begin januari het bed nog met elkaar gedeeld.. Lees: een keer zo erg dat zijn nieuwe vlam in de auto op de hoek van de straat stond en wij uhm.. dingen deed.. Ook steeds geprobeert af te wijzen maarja op het laatst...).
Britt_Sisi schreef:Dit topic gaat echt veel te snel! Alles waar ik op wilde reageren is al pagina's terug inmiddels
Dickpics ik vind ze vreselijk. En voor mij is het dan ook meteen klaar
Een keer een gehad dat ik echt niet wist wat ik er op moest zeggen. Ik kende die gast van school dus dubbel awkward. Vriendin mn telefoon gegeven en zij heeft een mooi berichtje gestuurd over dat misschien een doktersbezoekje nodig was..nooit meer wat van hem gehoord!
Mijn date reageert ook soms een hele dag niet en ik ben heel erg van het de hele dag door appen. Soms krijg ik dan savonds ineens iets of soms de dag erna. Langer heeft er eigenlijk niet tussen gezeten, maar ik moet me dan wel enorm inhouden niet te gaan stalken
Veel plezier zaterdag trouwens! Ik ga het niet redden ivm werk!
Maken jullie wel even een groepsfoto?
Flessuh schreef:Britt_Sisi schreef:Dit topic gaat echt veel te snel! Alles waar ik op wilde reageren is al pagina's terug inmiddels
Dickpics ik vind ze vreselijk. En voor mij is het dan ook meteen klaar
Een keer een gehad dat ik echt niet wist wat ik er op moest zeggen. Ik kende die gast van school dus dubbel awkward. Vriendin mn telefoon gegeven en zij heeft een mooi berichtje gestuurd over dat misschien een doktersbezoekje nodig was..nooit meer wat van hem gehoord!
Mijn date reageert ook soms een hele dag niet en ik ben heel erg van het de hele dag door appen. Soms krijg ik dan savonds ineens iets of soms de dag erna. Langer heeft er eigenlijk niet tussen gezeten, maar ik moet me dan wel enorm inhouden niet te gaan stalken
Veel plezier zaterdag trouwens! Ik ga het niet redden ivm werk!
Maken jullie wel even een groepsfoto?
Ik neem m'n fototoestel wel mee
DanielleB schreef:Britt_Sisi schreef:Haha leuk! Nu heb ik hoge verwachtingen!
Wel iedereen met een naambordje graag
Ik probeer wel even iets "leuks" te maken![]()
musiqolog schreef:Mijn ex en ik hebben elkaar nog wel twee jaar na de splitsing gezien... en meer. Ten eerste konden we allebei absoluut geen ander vinden. Ten tweede hadden we nu eenmaal erg veel gemeen, dus we kwamen de dag ook buiten het bed wel door. Het enige verschil met een echte relatie was dat we elkaar minder vaak zagen. En dat ik (en zij misschien ook) heel erg verliefd was op iemand anders, die ik toch niet kon krijgen.
Het is allemaal niet fraai, maar ik heb er geen spijt van. Twee volwassen mensen met volwassenmensenbehoeften, nietwaar? Je doet er niemand kwaad mee. Alleen wat de ex van DanielleB deed (met haar vrijen terwijl hij al een ander had), dat vind ik wat anders. Dat is ordinair vreemdgaan en daar doe je wel iemand kwaad mee. Dan moet je gewoon nee zeggen, hoe vertrouwd het ook voelt.