Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 09:45

Flessuh schreef:
DanielleB schreef:
Moeten jullie dus nog meer je best doen :+

Ja -O- -O- zo oneerlijk

Hoezo oneerlijk? :')
Neem aan dat je zelf ook een vrouw wil die dr best doet! Werkt 2 kanten op he :) en omdat ik ooit een dickpick heb gehad (of ja wel vaker) wil niet zeggen dat ik daardoor alle mannen afschrijf. Dus nee ze verpesten t niet voor de "normale" mannen. Gelukkig zijn er ook genoeg mannen die geen piemelfoto sturen.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 09:49

Ohoh Gues... Ik zou er een beetje om denken, natuurlijk als je beide vrijgezel bent moet je zelf weten wat je doet, maar zo'n verhouding van elkaar niet aankijken, ruzie en dan dag later lief aan de telefoon hangen

(weet niet of je mijn verhaal hebt gelezen over sinds oktober zijn we uit elkaar, woonden nog wel samen, na een week had hij eigenlijk al een ander maar tot begin januari het bed nog met elkaar gedeeld.. Lees: een keer zo erg dat zijn nieuwe vlam in de auto op de hoek van de straat stond en wij uhm.. dingen deed.. Ook steeds geprobeert af te wijzen maarja op het laatst...).

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 09:51

Ik volg het niet helemaal meer Guess.... je was boos op date omdat ie jou niet serieus genoeg nam en je was bang dat ie met andere vrouwen zou flikflooien? En nu maak je het goed en blijf je vervolgens bij je ex slapen??

Ik zou je eigenlijk toch wel willen zeggen om jezelf meer te waarderen en je niet zo te laten behandelen door mannen....

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 09:58

MMIDV schreef:
Ik volg het niet helemaal meer Guess.... je was boos op date omdat ie jou niet serieus genoeg nam en je was bang dat ie met andere vrouwen zou flikflooien? En nu maak je het goed en blijf je vervolgens bij je ex slapen??

Ik zou je eigenlijk toch wel willen zeggen om jezelf meer te waarderen en je niet zo te laten behandelen door mannen....

Je hebt gelijk hoor.
Had nooit verwacht bij mijn ex te belanden, dit was echt heel onverwachts en ook zeker de laatste keer.
We kunnen niet meer samen zijn, als mijn omgeving erachter komt dat ik hem gezien heb heb ik de poppen aan het dansen.

Met die vlam ga ik trouwens puur vriendschappelijk verder, wil er geen relatie mee, gaat nooit goed komen, maar vind het wel een toffe gast om plezier mee te maken.

Ben het er wel mee eens dat ik mezelf moet gaan beschermen, daar ben ik absoluut niet goed in en mezelf ook van bewust.. tot ik in een bepaald situatie beland

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:00

DanielleB schreef:
Ohoh Gues... Ik zou er een beetje om denken, natuurlijk als je beide vrijgezel bent moet je zelf weten wat je doet, maar zo'n verhouding van elkaar niet aankijken, ruzie en dan dag later lief aan de telefoon hangen

(weet niet of je mijn verhaal hebt gelezen over sinds oktober zijn we uit elkaar, woonden nog wel samen, na een week had hij eigenlijk al een ander maar tot begin januari het bed nog met elkaar gedeeld.. Lees: een keer zo erg dat zijn nieuwe vlam in de auto op de hoek van de straat stond en wij uhm.. dingen deed.. Ook steeds geprobeert af te wijzen maarja op het laatst...).

Had iets van jou verhaal meegekregen inderdaad..
ik moet het ook niet doen, gek genoeg hadden wij het beide niet verwacht.
Mijn ex en ik houden heel veel van elkaar en er is echt een heel groot drama geweest waarom we uit elkaar zijn, en we mogen niet eens meer samen zijn al zouden we dat willen (al ben ik wel over hem heen hoor, maar hou gewoon nog van hem)
Naja zullen nu denk ik ook geen contact meer hebben. Denk niet dat hij me iets stuurt.. ik heb besloten niet te sporten op zijn werktijden

Yonker

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:02

Ik snap helemaal niks van je verhaal guess.... maar denk dat je het contact met je ex lekker moet verbreken

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:04

Wat een verhalen ook over exen..Zoveel spannends heb ik niet gelukkig. nou ja behalve ex die met oude kerel gaat maar ja :')

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:05

Sorry het is ook zo'n lang en groot verhaal en bijna onmogelijk om duidelijk uit te leggen hoe het zit.

Ik ga weer even wat stapjes terug doen, ik merk echt dat ik een beetje de extreme kant op ga met wat ik allemaal uitspook betreft daten/jongens.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:06

Dit topic gaat echt veel te snel! Alles waar ik op wilde reageren is al pagina's terug inmiddels _O-

Dickpics ik vind ze vreselijk. En voor mij is het dan ook meteen klaar
Een keer een gehad dat ik echt niet wist wat ik er op moest zeggen. Ik kende die gast van school dus dubbel awkward. Vriendin mn telefoon gegeven en zij heeft een mooi berichtje gestuurd over dat misschien een doktersbezoekje nodig was.. :') nooit meer wat van hem gehoord!

Mijn date reageert ook soms een hele dag niet en ik ben heel erg van het de hele dag door appen. Soms krijg ik dan savonds ineens iets of soms de dag erna. Langer heeft er eigenlijk niet tussen gezeten, maar ik moet me dan wel enorm inhouden niet te gaan stalken :')

Veel plezier zaterdag trouwens! Ik ga het niet redden ivm werk!
Maken jullie wel even een groepsfoto?
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 21-02-17 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:06

Guess_
Een keer sex met je ex gebeurt vaker. Heeft wat te maken met het proces van losmaken en af en toe verlangen naar het vertrouwde. Zolang het je niet de kop op hol laat slaan, lekker zien als een VONS (vertrouwde one night stand? :D). Laat het geen patroon worden waarbij je op kan draven als hij jeuk heeft.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:19

Britt_Sisi schreef:
Dit topic gaat echt veel te snel! Alles waar ik op wilde reageren is al pagina's terug inmiddels _O-

Een keer een gehad dat ik echt niet wist wat ik er op moest zeggen. Ik kende die gast van school dus dubbel awkward. Vriendin mn telefoon gegeven en zij heeft een mooi berichtje gestuurd over dat misschien een doktersbezoekje nodig was.. :') nooit meer wat van hem gehoord!

Mijn date reageert ook soms een hele dag niet en ik ben heel erg van het de hele dag door appen. Soms krijg ik dan savonds ineens iets of soms de dag erna. Langer heeft er eigenlijk niet tussen gezeten, maar ik moet me dan wel enorm inhouden niet te gaan stalken :')

Ik neem m'n fototoestel wel mee O:)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:20

Flessuh schreef:
Britt_Sisi schreef:

Ik neem m'n fototoestel wel mee O:)

Heb je zo'n oude mobiel? :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:28

Haha leuk! Nu heb ik hoge verwachtingen!
Wel iedereen met een naambordje graag :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:28

Nee, leuke mobiel maar ook goed fototoestelletje die toch stuk betere foto's maakt :P

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:29

Britt_Sisi schreef:

Ik probeer wel even iets "leuks" te maken :+ }>

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:40

DanielleB schreef:
Britt_Sisi schreef:

Uh oh :')

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:49

Gecompliceerde verhalen hier met exen, altijd lastig. Tussen mij en mijn ex gaat het wel "goed", in de zin dat we normaal met elkaar omgaan en communiceren :)

Dickpicks hoeven voor mij ook niet, dan liever een foto in zijn boxer of met een handoek omgeslagen :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:51

Jullie gaan platonisch met elkaar om maar hij stuurt je wel zo'n filmpje Guess_NH? :? En je mag niet meer samen zijn met je ex maar je bent wel blijven slapen... klinkt inderdaad niet als hele goede ideeën.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:51

Ben ik even blij dat ik mijn exen nooit meer zie of spreek :') ..

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:53

Gelukkig ga ik nu ook redelijk normal met mijn ex om. Eindelijk kunnen overtuigen dat het eigenlijk niet zo gezond voor zijn relatie is om steeds met mij vreemd te gaan.. Hij begint er ook steeds meer aan te wennen dat ik hem niet meer app.
Af en toe wil hij een heel verhaal vertellen en dan antwoord ik gewoon niet, dan weet hij wel voldoende. En af en toe sturen we even een foto van de honden (hij heeft 1 en ik heb de andere 3 gehouden).

Maar hmm filmpjes dat ze met zichzelf bezig zijn.. Nee bedankt!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 11:02

Oh man, seks met ex moet ik ook echt niet aan denken. Het is best een fijne jongen maar achteraf gruwel ik gewoon van hem.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 11:04

Mijn ex en ik hebben elkaar nog wel twee jaar na de splitsing gezien... en meer. Ten eerste konden we allebei absoluut geen ander vinden. Ten tweede hadden we nu eenmaal erg veel gemeen, dus we kwamen de dag ook buiten het bed wel door. Het enige verschil met een echte relatie was dat we elkaar minder vaak zagen. En dat ik (en zij misschien ook) heel erg verliefd was op iemand anders, die ik toch niet kon krijgen.

Het is allemaal niet fraai, maar ik heb er geen spijt van. Twee volwassen mensen met volwassenmensenbehoeften, nietwaar? Je doet er niemand kwaad mee. Alleen wat de ex van DanielleB deed (met haar vrijen terwijl hij al een ander had), dat vind ik wat anders. Dat is ordinair vreemdgaan en daar doe je wel iemand kwaad mee. Dan moet je gewoon nee zeggen, hoe vertrouwd het ook voelt.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 11:07

DanielleB schreef:
Britt_Sisi schreef:

Uh oh :')[/quote]

En wat als ik jullie niet de namen geef van degene die mee gaan?
hahah grapje hoor.... ik ben in voor foto's... zolang het niet al te serieus hoeft :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 11:12

musiqolog schreef:
Mijn ex en ik hebben elkaar nog wel twee jaar na de splitsing gezien... en meer. Ten eerste konden we allebei absoluut geen ander vinden. Ten tweede hadden we nu eenmaal erg veel gemeen, dus we kwamen de dag ook buiten het bed wel door. Het enige verschil met een echte relatie was dat we elkaar minder vaak zagen. En dat ik (en zij misschien ook) heel erg verliefd was op iemand anders, die ik toch niet kon krijgen.

Het is allemaal niet fraai, maar ik heb er geen spijt van. Twee volwassen mensen met volwassenmensenbehoeften, nietwaar? Je doet er niemand kwaad mee. Alleen wat de ex van DanielleB deed (met haar vrijen terwijl hij al een ander had), dat vind ik wat anders. Dat is ordinair vreemdgaan en daar doe je wel iemand kwaad mee. Dan moet je gewoon nee zeggen, hoe vertrouwd het ook voelt.

Prima toch? Als je er duidelijke afspraken over kan maken en beiden worden niet gekwetst of voelen er meer bij dan seks zie ik niet in waarom het niet kan. Je kent elkaar goed, je weet van de ander wat fijn is en wat niet en het is vertrouwd. Maar dat is wel zo lang de afspraken duidelijk zijn en er geen anderen in het spel zijn.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 11:13

Klopt hoor, mijn ex heeft gewoon "gebruik van me gemaakt". Ik was erg zwak, hele dagen huilen... voelde me alleen.. Tsja dan heb je de ballen niet om te zeggen, ga weg!
Maar sinds ik de sleutel van mijn eigen huis heb, heb ik ballen genoeg gevonden gelukkig :Y)