musiqolog schreef:Mijn ex en ik hebben elkaar nog wel twee jaar na de splitsing gezien... en meer. Ten eerste konden we allebei absoluut geen ander vinden. Ten tweede hadden we nu eenmaal erg veel gemeen, dus we kwamen de dag ook buiten het bed wel door. Het enige verschil met een echte relatie was dat we elkaar minder vaak zagen. En dat ik (en zij misschien ook) heel erg verliefd was op iemand anders, die ik toch niet kon krijgen.
Het is allemaal niet fraai, maar ik heb er geen spijt van. Twee volwassen mensen met volwassenmensenbehoeften, nietwaar? Je doet er niemand kwaad mee. Alleen wat de ex van DanielleB deed (met haar vrijen terwijl hij al een ander had), dat vind ik wat anders. Dat is ordinair vreemdgaan en daar doe je wel iemand kwaad mee. Dan moet je gewoon nee zeggen, hoe vertrouwd het ook voelt.
Prima toch? Als je er duidelijke afspraken over kan maken en beiden worden niet gekwetst of voelen er meer bij dan seks zie ik niet in waarom het niet kan. Je kent elkaar goed, je weet van de ander wat fijn is en wat niet en het is vertrouwd. Maar dat is wel zo lang de afspraken duidelijk zijn en er geen anderen in het spel zijn.