Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Maar stel mijn kind blijkt homo te zijn dan wil ik wel dat hij daar open voor uit durft te komen en niet bang is omdat opa en oma dat altijd al hebben afgekeurd.
Verder vind ik het ook ontzettend vervelend dat ze er over door blijft gaan, alsof ze een discussie wilt uitlokken
pmarena schreef:Een kind hoeft dat niet te horen, maar om hem anders daarvoor eventueel een verder heel lieve opa of oma te ontzeggen gaat wellicht ook wel weer wat ver denk ik
speedfiets_2 schreef:pmarena schreef:Een kind hoeft dat niet te horen, maar om hem anders daarvoor eventueel een verder heel lieve opa of oma te ontzeggen gaat wellicht ook wel weer wat ver denk ik
Daar is niets liefs aan. Je ontkent en wijst de complete aard van een persoon af. Iets waar diegene niks aan kan doen. Nee zo iemand kwam er bij mij niet meer in.
Arethe schreef:ik snap sommige echt niet..
Heb zelf trouwens ook nog een leuke.
Het was haar recht bij de bevalling te zijn want het was ook een beetje haar kind en dat kon haar niet ontnomen worden.
Arethe schreef:Heb zelf trouwens ook nog een leuke.
Het was haar recht bij de bevalling te zijn want het was ook een beetje haar kind en dat kon haar niet ontnomen worden.