) dingen uitgeef normaal gesproken. Vrees dat ik best wel ga schrikken hoeveel ik over ga houden
.Ik heb overigens voor deze challenge al opgegeven, het gaat me nooit lukken om me er nog fijn bij te voelen, dus ik blijf gewoon lekker gewoon boodschappen doen op de -voor mij- normale manier. Heb gewoon écht geen zin om krantjes uit te moeten spitten, om vtv te bedenken wat ik de hele week ga eten en om lekkere dingen te laten liggen omdat iets anders goedkoper kan.
Maar blijf absoluut wel meelezen, want zie af en toe wel echt hele handige dingen voorbij komen!
Ik heb nu bijv. een aantal vriezerbakjes erbij gekocht en als ik heb gekookt en denk dat ik dat in kan vriezen (ben er voorzichtig mee, geef het liever aan de konijnen dan dat ik het verlept aantref de volgende keer dat ik het wil eten), gaat het nu ook de vriezer in voor de week erna. Of wanneer ik er zin in heb dan
. Voorheen ging het sowieso naar de konijnen of prullenbak.Nel: Weet niet tot hoelaat je werkt, maar als ik tot 6 zit, eet ik meestal tussen 4 en half 5 nog even iets kleins. Of een enkele boterham met beleg, of een yoghurt-kaakje-ding zeg maar, of ik haal uit de loods ff een appel of paprika. Stuk minder honger als je 1,5u later de deur uitloopt om boodschappen te doen!
) zou niet snel genoeg gaan, er stonden producten over de datum in de winkel enz. enz. enz. Joh het is de Aldi, gewoon ogen open voordat je het in je karretje doet.

) en heb wat kleine dingen meegenomen die op waren zoals de mihoen en chocopasta en de oploslimonade. Een dezer dagen nog wat groente en fruit bij de Lidl en dan blijf ik hopelijk weer netjes binnen de 25 euro voor ons tweeën.