Depende als het toch zo simpel was als het klonk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Vriendschap maken is niet zo moeilijk, wel eentje onderhouden
Maanlicht schreef:Mijn geheim is dat ik me eigenlijk vrijwel altijd heel eenzaam voel en heel graag een beste vriendin wil maar die niet kan vinden..
Christiene schreef:ik vind het juist heerlijk om (een paar) avonden in de week gewoon in huis te zitten en nergens heen te gaan. vroeger ging ik elke avond nog wel weg van bios na stal tot na vrienden toe. nu ik de dertig gepasserd ben vink het heerlijk na zessen gewoon in huis dingen te oen.
musiqolog schreef:sureido schreef:Ah dat is zuur musiqolog.. Als je er dan een maal bent, gaat het dan wel weer?
Zeker! Mensen denken vaak dat ik geen mensenmassa's trek, maar eenmaal ter plaatse vind ik het altijd wel leuk. Dat is ook de reden dat ik mezelf af en toe dwing om uit te gaan...
lovemario schreef:Geweldig dit!
1. Ik ben extreem lui.. mn werk is 2 minuten lopen en ik pak altijd de auto.
2. In de winter slaap ik nog steeds in mijn roze schaapjes pyjama.
3. Ik vind het leuk om met regenachtig weer door plassen te rijden zodat andere mensen helemaal nat worden
4. Ik kan ook niet goed tegen alcohol.. of alles is lie en geef ik een kus aan de beste vriend van mijn vriend waar hij bij staat, of maak ik ruzie
5. Ik kan er van genieten om me te mengen tijdens ruzies of meningsverschillen op WhatsApp of andere online dingen.
6. Ik speel het spelletje my horse op de telefoon en ben in leven 56.
7. Ik jat s ochtends voor mn broertje wakker is altijd 2 sigaretten van hem zodat het mij 2 scheelt.
8. Als ik moe ben ga ik scheel kijken.
9. Ik ben een emotioneel wrak. Als ik iets verkeerd heb gedaan of iemand spreekt mij aan op dingen wat anders kan oid. Kan ik wel janken.
10. Ik heb hele gesprekken met mijn kat.
11. Ik wacht altijd met de vaatwasser of andere dingetjes totdat iemand anders het doet.
En er zijn vast nog wel wat dingen waar ik nu even niet op kom
musiqolog schreef:Ik ben de dertig gepasseerd en kom zelden meer buiten 's avonds. Ik wil het wel maar zie er ook tegenop. Zo werkt Asperger, zo ging het ook vóór mijn dertigste.
Ik moet mezelf altijd dwingen om iets te doen waarvan ik weet dat ik het leuk ga vinden. Zo heb ik al heel wat mooie concerten gemist...
_Nadia_ schreef:Ja, dat vond die trut ook leuk toen ik vanmiddag met mijn kinderen naar huis liep.. Keihard door een plas en echt insturen ook, want er was genoeg ruimte om er omheen te gaan. 6 kinderen zeiknat (de jongste zat onder een regenhoes in de wagen dus die was gelukkig droog) en een paniekaanval van 1 van de kinderen omdat hij doodsbang is voor water. Joh, wat leuk!