Huertecilla schreef:Ha Fleur!
HIer alles![]()
In mijn meeeeeeeeeeerjarige ervaring is niet sexclusief mono of poli stabieler dus meer 'vaste' partner dan sexclussief monogaam.
Ik nu alweer bijna 18 jaar vast met ene lief en 3 met andere lief terwijl ik een maand terug een ooglidcorrectie cadeau heb gekregen van een los lief die cosmetisch chirurge is.
In mijn leven ervaar ik nu alweer zo'n 40 jaar dat liefde niet eindig is als je het de vrijheid geeft. De beperkingen zijn slechts perceptie door culturele programmering. Het is een keuze waarbij eerlijkheid en openheid alles makkelijker maken.
Mag ik een flauwe mop maken Huertecilla? Ik zou me niet graag laten opereren door een ex van me,vanwege dat die misschien nog wraakgevoelens zou hebben.......

maar voor mij niet meer dan normaal dat zelf te doen als man toch
. Maar ach ja moeite doen beetje is wel lief ja.
tot op zekere hoogte en mits vrijwillig.
en ondanks mijn mannelijke uiterlijk en interesses en door heel veel mensen als lesbisch gezien te worden tot aan versierpogingen aan toe, ben ik toch echt 100 % hetero.
en voor jou 10 anderen (niet NL wellicht) die dat wel waarderen
en verder net zoveel (of meer) te bieden hebben. Dat laatste; te bíeden hebben lijken ´geëmancipeerde´vrouwen in hun ´omdat ze het waard zijn´ te vergeten.
want als het niet vrijwillig is, is het per definitie niet líef dûh.
dat op een onderwerp over wel poli het niet poli weer verkondigd moet worden. Dames; dat ís de default al. Die opvattingen/belevingen hoeven jullie niet meer uit te leggen. Jullie mogen ervan uitgaan dat een poli daar ook mee begonnen is
Zoals je kan lezen lief gebaar om te doen maar geen reden om pluim in achterwerk te steken. Omdat het voor mij geen reden is om helemaal