Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maureen95 schreef:Ja inderdaad. Hier is de onweer alleen een beetje langs ons gegaan. Er waren niet harde knallen maar hoorde het in de verte wel knetteren. Kort daarna heb ik 10 minuten geen bereik op mijn telefoon gehad dus ik denk dat het in een zendmast in de buurt ingeslagen is.
Rocamor schreef:Ik hoorde het Karuna, dat het weer is ingeslagen bij jou in de plaats. gelukkig geen brand, als ik het goed heb begrepen
Veulen84 schreef:Ik heb het totaal gemistHad de hele week slecht geslapen door de warmte, gisterenavond stroomde er koele lucht het huis binnen en ik ben in een mega diepe slaap gevallen.
Mare dames, het is net zo veilig aan de binnenkant van het raam als verderop in huis hoor.
LoveGlove schreef:Veulen84 schreef:Ik heb het totaal gemistHad de hele week slecht geslapen door de warmte, gisterenavond stroomde er koele lucht het huis binnen en ik ben in een mega diepe slaap gevallen.
Mare dames, het is net zo veilig aan de binnenkant van het raam als verderop in huis hoor.
Nou, dat weet ik toch niet
Stel dat het bij de buren inslaat. Die flits kan je verblinden als een gek. Dat heeft mijn broer een keer meegemaakt. Hij zat in een kazerne midden in het bos. En daar sloeg het in op een boom. Hij zag het recht voor zijn neus gebeuren. Werd je helemaal van verblind zei hij.