Dat is idd een leuk vest en lekker casual! Uni en de paardjes zijn idd erg belangrijk
Summerfly
Geplaatst: 23-08-16 19:39
Pff ik ben echt een sukkel. Ben bezig met mijn Dia cosplay (redelijk simpele sailor fuku) en had de kraag af, dus ik dacht ik strijk hem ff. Zet ik mijn strijkijzer perongeluk veel te heet en jawel, brand een gat in de achterkant. Het is gelukkig niet supergroot dus ik ga er een bijpassende patch overheen zetten, maar het was janken geblazen hoor, wat baalde ik van mezelf
Ja gelukkig wel, maar met zo'n patch erop is het helemaal niet meer zoals het zou moeten en dat vind ik wel heel jammer maar ik denk niet dat er mensen zullen zijn die er naar over gaan doen..
dat moet nog wel te doen zijn ik moet de lijnen nog op Chat zijn pak maken en de handschoenen nog afmaken. eigenlijk moeten de schoenen ook nog gepimpt maar denk dat ik dat maar even vergeet
Nala
Geplaatst: 23-08-16 21:55
Ik ga naar geen van beide maar heb wel een fantasy event op 3 september. Ff kijken naar het weer, of murasakibara (sport tricot, lekker licht) of m'n gothic lolita outfit (ui effekt, warm)
kijk jij bent slim. jij past je cosplays aan op het weer! ik ben koppig ik loop straks met 34 graden in een nep leren bodysuit Het was fijn jullie gekent te hebben!
Hahaha saviera, succes. Ik zou zeggen als laatste reddingspoging: koude sportbandjes om je enkels/polsen. Ik ben heel gevoelig voor warmte, dus... Haha.
das eigenlijk best een goed idee! ik kijk gewoon hoe lang ik het vol hou (waarschijnlijk lang als ik het naar me zin heb) en anders switch ik naar mijn Kuroko cosplay dies lekker luchtig
Inderdaad lekker rekening houden met het weer Nep leer is echt warm...moet er zelf niet aan denken. Voor mij zijn het lekker jurkjes, dus prima te doen. En zo niet...trek ik lekker wat anders aan Scheelt dat ik mn hotelkamer op locatie heb, dus heb alles bij de hand
Haha ja misschien wel inderdaad! Ach we zullen zien. Denk dat er dit jaar niet veel waren op Dokomi omdat wij buiten waren en het niet bepaald geweldig weer was.
Ik laat de patch toch maar, denk niet dat dat mooi wordt. Dus ga opnieuw lint naaien maar op de andere kant en hopen dat dat een beetje mooi wordt
Dus ik moet nog lint op mn kraag, een plooirok naaien, mouwtjes naaien en een sjaalachtig dingetje maken voor Abunai. Duimen dat ik dat allemaal afkrijg
savieralover
Geplaatst: 23-08-16 22:17
dat zou goed kunnen inderdaad. in een kort sporttenue in de winter is geen feest (zegt degene in de winter cosplay in een hittegolf)
Gaat goed komen summerfly als ik het af ga redden kun jij het ook