Bij mij heeft de maattabel nog nooit geklopt. Kijk er ook nooit naar. Verder vind ik het een ideale webwinkel en bestel er altijd .
Ik kom op het te late nippertje ook nog even binnen vallen. Morgen een chique kerstdiner met familie in een hotel, welk jurkje vinden jullie het meest gepast? Ik kan écht niet kiezen Zwart kimono achtig jurkje, vrij glad stofje met heel subtiel printje v.d. MangoHet wel bekende (die iedereen wel heeft) glitter jurkje met vrij diep uitgesneden rug v.d. Sting
Dit was mijn kerst outfit. Rokje verloor alleen de hele tijd glitters dus oom en tante kunnen mooi stofzuigen morgen @hierboven, ik zou voor de onderste gaan.
Desty, jeetje ik zou ook niet kunnen kiezen! Zijn beide echt heel leuk!Ik neig toch naar de eerste..liekec; leuk! En fijn altijd, die glitters
Mooi rokje zeg! En wat minder dat 'ie zo uit viel haha @Dreamy: Dankje, eerste is inderdaad wat chiquer denk ik, iets meer bedekt.
Glitterjurkje is gaaaf! Straks als alles in de uitverkoop is maar 's even snuffelen Dit ben ik vandaag:Mét kattenoorbellen