Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:MarlindeRooz schreef:Ik moet met wind tegen zowat een half uur fietsen naar de uithof / de hogeschool. Ik kan je vertellen dat je in die tijd heel veel vocht absorbeert..
maar daar word je niet ziek van
Lian schreef:Naar Texel? Denken ze dan dat Texel geen eiland is? Of dat de trein op de boot gaat? Of dat er een tunnel is? Ehm? Juist.
Yunaa schreef:Gisteren heb ik er nog één meegemaaktIk stond het station en te wachten op mijn trein naar huis; eindelijk! Zat ik in de trein, te wachten en te wachten... Wordt er omgeroepen dat de conducteur nog niet is gevonden. Even later: conducteur is onderweg. (hoe bedoel je onderweg? In zijn auto hierheen of ergens te zwerven op het perron
?) Weer een ogenblik later: 'Sorry dames en heren, we hebben geen conducteur voor deze trein. U kunt plaatsnemen in de eerstvolgende over een halfuur.' Fijn! Wat een ongeregeld zooitje zeg, dat kun je toch niet maken als je dienst hebt
![]()
purny schreef:Lian schreef:Naar Texel? Denken ze dan dat Texel geen eiland is? Of dat de trein op de boot gaat? Of dat er een tunnel is? Ehm? Juist.
Uhm ik heb juist jarenlang gedacht dat Zwolle in Flevoland lag. Tot ik een keer met de trein naar Groningen ging en ik door Overijssel reed. Ineens kwam ik erachter dat het niet in Flevoland lag. Topografie is nooit m'n sterkste vak geweest