Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-15 21:05

Century schreef:
Golden Sands, is dat van dezelfde als Pink Sands? Waar iedereen het ook steeds over heeft? Waar is het het van? :)

Het is een USA geur van Yankee Candle.
Het ruikt wel echt anders dan Pink Sands, deze geur heeft duidelijk sandelhout. Heel zacht, tikje zoet, een beetje oosters maar toch net even lichter qua kruiden.

oliebol nu wil ik ook Watercolors :')

Snow Capped Fraser heb ik ook en ervaar het precies hetzelfde als jij Yv_. Geen overheersend dennen maar precies goed <3

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-15 21:08

Yellomofoon schreef:
Yv_ schreef:
Whoops, heleboel nieuwe posten :).

Idd, wat yellomofoon zegt! Watercolors is echt heerlijk!

Crunchy Leaves ook he? <3

Crunchy Leaves is inderdaad ook lekker! Had helemaal niet verwacht dat er een fruitige toets zou inzitten.

Nee inderdaad. Die komt pas naar voren in de brander. Ik heb het er toch maar ingegooid :))
In het doosje rook ik dat fruit niet.
Toch knap, dat ze met een geurtje de herfstsfeer zo goed bij je binnen kunnen krijgen. Ik krijg gelijk zin in een glas rode wijn en pantoffels!

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:10

Pink Sands is lekkerder <3 Golden Sands is zeldzamer in Europa daarom dat mensen er meer over praten denk ik! :j

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-15 21:12

Yellomofoon schreef:
Pink Sands is lekkerder <3 Golden Sands is zeldzamer in Europa daarom dat mensen er meer over praten denk ik! :j

Ik heb ze nu beiden in jar.
Pink Sands is wel echt een favoriet geurtje maar meer voor het voorjaar vind ik.
Hier staat ie op het toilet, ik word elke keer gelukkig als ik daar binnen stap :')

Ik vind Golden Sands toch net een tikje lekkerder moet ik zeggen. Maar ik ben dan ook heel erg van het sandelhout :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:13

Moet je Vineyard van WoodWick eens doen Lisitano! Dat is alsof je in een glas rode wijn zit te ruiken _O-.

Watercolors is nog op voorraad bij de duizendpoot, in daylights en waxes O:) .

Pink Sands heb ik aan geroken, maar vond 'm zo in verpakking niet zo bijzonder. Maar wellicht op de brander wel.

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:16

Yellomofoon schreef:
Yv_ schreef:

Crunchy Leaves is inderdaad ook lekker! Had helemaal niet verwacht dat er een fruitige toets zou inzitten.

Nee inderdaad. Die komt pas naar voren in de brander. Ik heb het er toch maar ingegooid :))
In het doosje rook ik dat fruit niet.
Toch knap, dat ze met een geurtje de herfstsfeer zo goed bij je binnen kunnen krijgen. Ik krijg gelijk zin in een glas rode wijn en pantoffels!

Hihi :D. Had verwacht dat het een zware mannenparfumgeur ging zijn. Dat is echt niets voor mij! Maar winter/herfst geuren zijn vaak zwaardere geuren... Heb het meer op zomergeurtjes. Maar Crunchy Leaves heeft me positief verrast!
De Peanut Butter Sugar vind ik ook lekker. Maar ik hou ook wel van foodgeuren :)

Zo zie je maar weer, Pink Sands zou hier echt nooooit verbannen worden naar het toilet :P is hij veel te lekker voor!

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:23

Ik ben juist van de herfstgeuren :D. Lekker houtachtig enzo, jammie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:25

Ik brand vandaag een ieniemienie stukje Treehouse Memories van YC en oh boy, die geeft genoeg geur af.
Kruidig houterig warm, super lekker <3

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-15 22:12

Yv_ schreef:
Moet je Vineyard van WoodWick eens doen Lisitano! Dat is alsof je in een glas rode wijn zit te ruiken _O-.

Die heb ik! Ik rook het in het doosje alleen niet zo.
Gebrand heb ik die nog niet.

En de rest heb ik gewoon niet gelezen _-:(

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 22:45

Ik hou niet zo van rode wijn luchtjes :P
Al vind ik Black Berry van YC wel heel lekker of Black Cherry.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-15 23:13

Yv_ schreef:
Ik ben juist van de herfstgeuren :D. Lekker houtachtig enzo, jammie!

Ik ook, zoet vind ik ook wel erg lekker maar dan mag het weer niet scherp zijn.
Of bakluchtjes, dat vind ik alleen op bepaalde momenten lekker en die heb ik eigenlijk niet veel. Maar het klinkt zo fijn <3

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 23:20

Voor mij kan het niet zoet genoeg.
Alhoewel kauwgom ballen en pink sugar enzo blehhh

Pink musk :I:

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 23:24

Ik vind zoet wel okee, maar dan wel met een harde twist erin. Snoepjesgeurtjes en babypoeder en dat soort spul is echt mijn ding niet.

Waxmelts, dan zou je Spellbound van Kringle eens moeten proberen, die schijnt ook heel zoet te zijn.

Over bakluchten trouwens, heb vanmiddag zo gelachen! Had mn ouders een nieuwe brander beloofd, dus ik gehaald, bij hun neergezet en meteen een tart erin. Wist niet welke, dus het werd Raisin Bread van YC. Kwam mn vader even later thuis, vroeg hij "ruik ik nou verse wafels?". Ik verder niks gezegd, hij had wel de nieuwe brander gezien (en ook het brandende kaarsje eronder dus!!!), alleen "nee, rozijnenbrood". Ik even lekker kletsen met mn moeder, horen we even later allemaal kastjes open en dichtgaan in de keuken en vervolgens "waar heb je dat rozijnenbrood gelaten dan, kan het niet vinden, zelfs niet in de oven!". Kon toen echt mn lach niet meer inhouden _O- _O-. Ondanks dat ik 'm niet zo heel erg lekker vond, deed-ie dus blijkbaar wel zn werk goed _O-.

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 23:27

Van Spellbound heb ik inderdaad ook al goede ervaringen gehoord, zelf helaas nog niet getest...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 23:32

LOL Yv_ wat een schitterend verhaal weer :D

Kijken jullie ook op de Facebook van Waxmeltsenzo? Ik zie daar weer hele spannende geuren genoemd worden die in het verschiet liggen :))

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 23:34

Praat me niet van dier spannende dingen hoor.
Mijn bankrekening is momenteel wel geplunderd haha.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 23:39

Ach die vullen wij toch met zijn allen weer heel hard aan Waxmeltsenzo? Kreeg trouwens de indruk op een Nederlandse site dat die geuren helemaal niet zo duur waren om in te kopen, maar dat valt dus tegen begrijp ik? :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 23:41

Vanuit Amerika?

Nou in principe is de prijs van de geuren daar idd helemaal niet duur. Maar enkeld de verzendkosten voor die geuren nu zijn al 80 euro en als ik meer zou doen zou dat nog meer zijn. Maar zelfs dan is het nog iets goedkoper dan in nl. Maar er komt ook nog invoerkosten bij. Dan heb je een beetje een beeld van hoe en wat. Heb ik wel literflessen besteld hoor.

Kijk voor de grap maar eens op avantgarde cosmetics wat een 250 ml fles kost en dat is een relatief goedkope nl leverancier zeg maar.

Over het algemeen is het goedkoopst shoppen als maker in de u.k Maar daar hebben ze net niet alles. En ik ben zelf niet zo van de echte parfum dupes meer van iets zoeken wat niemand hier verkoopt.

O ja die invoerkosten krijg ik wel wat van terug hoor ;)

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 23:48

Ik hou van dit soort geuren; kerst, dennen, hout, natuurgeuren als je in het bos loopt.

Ik ga morgen voor het eerst mijn aroma diffuser gebruiken. Eerst even geurtje(s) halen bij de Tuinen. Als het goed is moet dit Veel natuurlijker ruiken. Ben benieuwd. :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 23:50

Wow 80 euro verzendkosten??!! Dat hakt er wel lekker in dan. Hoeveel grote melts haal je ongeveer uit een liter geurolie dan als ik dat mag vragen? Moet je er aardig wat van verkopen zeg voor je het zelfs maar terugverdiend hebt! :=

Ik ga ff kijken op die site :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 23:57

Wow foutje bedankt, de prijs die ik gezien had was maar voor een heel klein beetje, daar had ik helemaal geen erg in omdat ik dat totaal niet verwacht had. Dus dat valt nogal vies tegen dat het goedkoop is :=

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 00:28

Meliaforever schreef:
Ik hou van dit soort geuren; kerst, dennen, hout, natuurgeuren als je in het bos loopt.

Ik ga morgen voor het eerst mijn aroma diffuser gebruiken. Eerst even geurtje(s) halen bij de Tuinen. Als het goed is moet dit Veel natuurlijker ruiken. Ben benieuwd. :D

Wat voor geuren verkopen ze bij de tuinen? Olie of ook waxmelts?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 00:48

Alwiene schreef:
Wow 80 euro verzendkosten??!! Dat hakt er wel lekker in dan. Hoeveel grote melts haal je ongeveer uit een liter geurolie dan als ik dat mag vragen? Moet je er aardig wat van verkopen zeg voor je het zelfs maar terugverdiend hebt! :=

Ik ga ff kijken op die site :j

Dat hangt wel een beetje af van de sterkte van de geur, sommigen vallen tegen dan gebruik ik wel meer van maar daar haal je aardig wat van uit hoor.

Maar in NL is het ook niet goedkoop hoor. k shop niet in Amerika om goedkoper uit te zijn maar om een breeder assortiment te hebben. In de U.K doe ik wel omdat dat meestal net iets goedkoper is. Is toch mooi mee genomen ;)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 00:50

Alwiene schreef:
Wow foutje bedankt, de prijs die ik gezien had was maar voor een heel klein beetje, daar had ik helemaal geen erg in omdat ik dat totaal niet verwacht had. Dus dat valt nogal vies tegen dat het goedkoop is :=

Ja haha ze gaan vanaf 10 ml lol.

Maar als je een bedrijfje hebt kan dat niet.
Er zit een heel fijn adresje in NL met veel exclusieve geuren alleen ze gaat maar tot 100 ml flessen.
Nou haha als ik dat doe kan ik bijna dagelijks wel bestellen :D

Ik ben net aan iets langer dan een jaartje bezig, en winst is het nog niet.
Je moet je indenken dat ik dit als hobby ben gaan doen.
Naat de olie heb ik kosten voor de was en dat is duurder :D En kan ik niet niet vanuit de vs importeren dus vanuit UK, Kosten voor cupjes, kosten voor verpakkingsmatriaal en voor de website.
Ik parfumeer sterk maar ik ben ingesteld op eerst iets goed opzetten en neer zetten. Als ik echt groot in kan gaan kopen dan kan ik winst gaan maken. Maar Dat zal nooit zo zijn als een echte baan dus ik moet erbij blijven werken om de hobby te betalen zeg maar ;)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-15 10:06

Yellomofoon schreef:
Zo zie je maar weer, Pink Sands zou hier echt nooooit verbannen worden naar het toilet :P is hij veel te lekker voor!

Haha, ik zat te twijfelen of het Turquoise Sky zou worden maar die is weer zo scherp. Dat vind ik ook een heel lekker luchtje ondanks dat het fris is.

In het voorjaar komt Pink Sands zeker in de woonkamer :j
Nu in het najaar ben ik meer van de houtige, kaneel-, en warm zoete luchten.

Crunchy Leaves van Goose Creek is wel heel lekker zeg!
Zelfs vriendje vond het een fijn luchtje. En goed sterk, mijn brander stond in het midden van de woonkamer en zelfs de hal rook.