Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:51

meikelief schreef:
Hoezo dat dan , een Break eh das niet voor eeuwig stoppen :j

Nja, voor mn nichtje is dat al het einde van de wereld :=

Eske_B

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:52

Gaat 1D helemaal stoppen? Er ging er toch maar eentje uit een tijd geleden?

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:55

EskeGirl schreef:
Gaat 1D helemaal stoppen? Er ging er toch maar eentje uit een tijd geleden?

Inmiddels gaan ze tijdelijk uit elkaar voor een break.
Laatst bijgewerkt door aman2002 op 24-08-15 21:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:55

Ze gaan een break nemen voor een jaar.
Maar het is nog niet bevestigd door het management, dus ik heb nog hoop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:56

Dames, zullen we nu weer even rekening houden met mijn bloeddruk? Bij voorbaat dank. :')

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:58

Danique schreef:
Dames, zullen we nu weer even rekening houden met mijn bloeddruk? Bij voorbaat dank. :')

:(:) :')

Chasingmood

Ik denk toch dat het niet bij een break zal blijven. Een break betekend toch eigenlijk altijd wel gewoon stoppen.. Net als met relaties

Om in te haken op de ongesteldheids verhalen.
Ik was een keer op kamp, en toen werd ik ongesteld (het was geloof ik de derde keer, maar had niks meegenomen) We gingen fietsen naar een dorpje. Ik stapte van mn fiets af, heel mn onderbroek, broek en zadelhoes waren rood doorweekt. :r (sorry := ) De leiding had alleen maar tampons bij, en dat vond ik dood eng. Dus bij een random iemand aangebeld en gevraagd of ik een maandverbandje en de wc mocht gebruiken.
Ik moest wel de hele dag nog in die vuile kleren rondlopen en terug fietsen op het doorweekte zadel. :+

Eske_B

I don't really care :')

Verschrikkelijk die ongesteldheidsverhalen! Ik was gelukkig thuis, riep zeer geschrokken m'n moeder.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:03

Tigress schreef:
Oh, nog een confession die in mij op komt...
Dan lees ik een topic ergens, en vind ik het nogal jammer dat een topicstarter weinig reageert maar juist een wederhelft voornamelijk het woord voert...alsof de ts zelf geen stem heeft of dingen kan uitleggen :+
Nogal een puntje waar ik mij aan kan ergeren :o Voel ik me soms best slecht over :o

Same :')

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:04

EskeGirl schreef:
Verschrikkelijk die ongesteldheidsverhalen! Ik was gelukkig thuis, riep zeer geschrokken m'n moeder.

Gelukkig hetzelfde :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:04

Om in beide onderwerpen mee te kunnen praten; ik werd ongesteld tijdens een One Direction concert. (Niet de eerste keer dat ik ongesteld werd gelukkig).

Iets met eierstokken die de moed opgeven? :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:05

Ik was 12 toen ik voor de eerste keer ongesteld was geworden. Op die leeftijd schaam je je dood en wil je daar helemaal niet over praten of over nadenken. Loop ik in ons piepkleine dorpje naar school, word ik door dorpsgenoten gefeliciteerd omdat ik 'een grote meid ben geworden' :? Ik snapte er niets van :=
Maar toen ik thuis kwam viel het kwartje. Mijn moeder was zo trots dat ze naar onze lokale banketbakker was geweest en daar een grote rode (ja, nog rood ook :') ) vlaai had gehaald en de overvolle winkel heel blij had verteld dat ik voor het eerst ongesteld was geworden.
Echt, ik kon wel door de grond zakken en durfde niet meer over straat :') Bedankt mam!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:07

Cayenne schreef:
Ik was 12 toen ik voor de eerste keer ongesteld was geworden. Op die leeftijd schaam je je dood en wil je daar helemaal niet over praten of over nadenken. Loop ik in ons piepkleine dorpje naar school, word ik door dorpsgenoten gefeliciteerd omdat ik 'een grote meid ben geworden' :? Ik snapte er niets van :=
Maar toen ik thuis kwam viel het kwartje. Mijn moeder was zo trots dat ze naar onze lokale banketbakker was geweest en daar een grote rode (ja, nog rood ook :') ) vlaai had gehaald en de overvolle winkel heel blij had verteld dat ik voor het eerst ongesteld was geworden.
Echt, ik kon wel door de grond zakken en durfde niet meer over straat :')

Niet! :wow: :') wat errug :+

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:07

Haha ongesteldheid, ik was gelukkig gewoon thuis.

Maar de dag ervoor was ik van een paard gekukeld, gevolg: mega grote rood/blauwe plek op mijn onderrug. Die nacht werd ik ongesteld, ik mama wakker maken en gezegd dat ik bloedde (kwam even niet op het woord ongesteld :') ) ze dacht dus dat die blauwe plek bloede en maakte mijn stiefvader wakker.. uiteindelijk kwam ze erachter dat ik ongesteld was geworden, en ja mijn stiefvader ook.

Wat vond ik dat ongemakkelijk zeg, ik dacht echt neee maak hem niet wakker ;(

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:11

Cayenne schreef:
Echt, ik kon wel door de grond zakken en durfde niet meer over straat :')

Geniaal :') hier heeft ze het alleen aan de familie vertelt(inclusief de tantes die je alleen op de verjaardagen ziet). := Ik denk dan: Ik snap best dat je trots bent dat je dochter een vrouw aan het worden is maar niet heel het dorp hoeft het te weten :')

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:11

Ohjeetje Cayenne! dat is echt erg!
Mijn moeder maakte er gelukkig geen big deal van.
Mijn eerste keer gebeurde tijdens de gym les, feestelijk he :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:12

Ooh wat erg :')

Ik ging uiteten nadat ik first blood had haha. Dat vond ik niet erg hahaha.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:14

Hahaha Cayenne, ohhhh wat erg :')
Wat ben ik blij met mijn moeder. zij zei gewoon: 'Je weet waar de maandverbandjes liggen en hoe ze werken hè'
Ik zei ja, maar heb nog lang getwijfeld of je die vleugels nou aan je ondergoed of aan je benen moest plakken :')

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:17

Was het bij jullie ook dat als je ongesteld was op de basisschool je er alles aan deed om te zorgen dat de klas niet zag dat je een maandverbandje pakte :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:17

Cayenne schreef:
Echt, ik kon wel door de grond zakken en durfde niet meer over straat :') Bedankt mam!

Arme jij! Das echt heel erg :')

In het begin gebruikte ik heel veel maandverband, iedere keer bij een beetje bloed meteen een nieuwe. Wist ik veel :')
Laatst bijgewerkt door Eske_B op 24-08-15 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:18

Ik ben 2 jaar lang diehard 1D fan geweest _O-

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:19

Ik werd de eerste keer ongesteld tijdens een karate les. Ja, die sport met die witte pakjes? Dat was overigens ook meteen mijn laatste les :').

Gelukkig deed mijn moeder er heel normaal over, ze legde me uit wat ik kon gebruiken (we hadden alles in huis, mijn vader koopt altijd groot in :') ) en zette een lekkere warme douche voor me aan met lekkere douchegel op het plankje. Opmerking van mam: 'tsja, nu het dan toch zover is moet je er voor jezelf het beste van maken en jezelf lekker verwennen.' Toen ik beneden kwam na de douche stond er een kop chocomel klaar en waren papa en mijn broers naar de bios gestuurd...

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:21

Ik ben nog steeds 1D af, maar dan wel dat ik 2 steun in gay zijn , en mn moeder doet ook mee. Dus dat is erg fijn met concerten :D

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:22

Als we het dan toch bij de ongesteldheidsverhalen houden, ik werd op mijn 10e al ongesteld, lekker vroeg. Maar dus, buiten het feit dat ik de eerste was van mijn vriendinnen en dus niet echt iemand had om erover te praten, had mijn moeder het ook in al haar enthousiasme aan iedereen in de manege verteld. Komt de manege bazin me plots omhelzen dat ik een 'grote meid' ben geworden en dat ze het wel gemerkt had omdat mijn 'boobies' op korte tijd plots waren gegroeid :')
Ja die eerste paar keer ongesteld worden was toch echt een periode om je kapot voor te schamen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:22

Oef die ongesteldheidsverhalen... :(:) Hier was het niet zo'n heisa gelukkig. Mijn vader trok bleek weg (oudste dochter he :)) ) en mijn moeder heeft me gewoon uitgelegd hoe alles werkte. Papslief heeft me uiteindelijk mee uit eten genomen om luidkeels te proosten op het feit dat ik een vrouw was geworden :x Dat vond ik destijds echt al het einde van de wereld.

Ik heb overigens heel erg lang geen tampons durven gebruiken. Ik ben op mijn 13e voor het eerst ongesteld geworden en eigenlijk pas toen ik op mezelf ging wonen (17) ben ik ze voor het eerst gaan gebruiken :))