Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
k_m schreef:Oke sorry als dit als vervelend wordt gezien: maar ik heb reeds een mod getipt en ik vind de mod opmerkingen toch maar vreemd.
Deze discussie hoort hier gewoon niet thuis, het gaat al lang niet meer over de TS en haar situatie. Mij lijkt het een leuk idee dat jullie effectief een discussie topic openen, en daar jullie gang gaan. Dan kan het hier ON topic blijven. Snap niet dat er geen mod opmerkingen komen over hoe off topic deze discussie is! Echt totaal niet meer relevant ondertussen.
En nu hoop ik dat er iets aan gedaan kan worden. (zodat ik ook niet off topic moet gaan)
En nu gewoon wachten tot TS terug is! Hopen dat het niet te serieus is allemaal, en dat ze toch nog een fijne vakantie hebben gehad.
Huertecilla schreef:Kinke schreef:schriklint
Aanpassen is er voor jou ook niet bij he? Er zijn zoveel Bokkers die in al die jaren hebben aangegeven geen ene moer te begrijpen van jouw taalgebruik.
Ja, en?
Omdat de modale woordenschat msn-taal is, moet ik me daartoe beperken?
De modale relatie is ook niet duurzaam en kent in meerderheid bedrog. Moet ik me daar dan ook maar bij aanpassen??
Ik zeg léér. Of niet en dat is niet míjn probleem.
slimmerik schreef:sallandval schreef:Ik ben ook benieuwd hoe de vakantie verlopen is.
Lezen mensen wel?
Ze komt woensdag pas terug.....
k_m schreef:Oke sorry als dit als vervelend wordt gezien: maar ik heb reeds een mod getipt en ik vind de mod opmerkingen toch maar vreemd.
Deze discussie hoort hier gewoon niet thuis, het gaat al lang niet meer over de TS en haar situatie. Mij lijkt het een leuk idee dat jullie effectief een discussie topic openen, en daar jullie gang gaan. Dan kan het hier ON topic blijven. Snap niet dat er geen mod opmerkingen komen over hoe off topic deze discussie is! Echt totaal niet meer relevant ondertussen.
En nu hoop ik dat er iets aan gedaan kan worden. (zodat ik ook niet off topic moet gaan)
En nu gewoon wachten tot TS terug is! Hopen dat het niet te serieus is allemaal, en dat ze toch nog een fijne vakantie hebben gehad.
hannico09 schreef:Wow, wat een reacties. Heb (denk ik) zoveel mogelijk bijgelezen.
Ik heb hem nog niet geconfronteerd. Had het eigenlijk willen doen, maar kon het juiste moment niet vinden.
De relatie zit, zo als veel al genoemd hebben, niet helemaal lekker als ik het rationeel bekijke.
Op dit moment is mijn idee om toch te doen alsof er niets is (lukt nu al 1,5 dag, dus dan kan die ene week er ook nog wel bij) En na de vakantie gaan we maar eens een gesprek aan. Maar dat is mijn voornemen.
Maar als hij bijvoorbeeld vanavond weer zo raar doet, zal ik hem wel vragen of er iets is..
anneliesdj schreef:Waarom is het offtopic? De communicatie tussen 2 partners is toch volledig waar het hier om draait?
Leprycorn schreef:marleen_usar schreef:Ik neem aan dat de TS wifi heeft.
Wel erg dat nu gewoon wordt verwacht dat TS eventjes in haar vakantie gaat reageren.
Moet niet gekker worden. Het is aan haar om te reageren. Of ze dit nu vandaag of volgende week pas doet: deal with it.