In zijn telefoon gekeken, confronteren of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Re: In zijn telefoon gekeken, confronteren of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:57

Waarom is het offtopic? De communicatie tussen 2 partners is toch volledig waar het hier om draait?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:58

k_m schreef:
Oke sorry als dit als vervelend wordt gezien: maar ik heb reeds een mod getipt en ik vind de mod opmerkingen toch maar vreemd.

Deze discussie hoort hier gewoon niet thuis, het gaat al lang niet meer over de TS en haar situatie. Mij lijkt het een leuk idee dat jullie effectief een discussie topic openen, en daar jullie gang gaan. Dan kan het hier ON topic blijven. Snap niet dat er geen mod opmerkingen komen over hoe off topic deze discussie is! Echt totaal niet meer relevant ondertussen.

En nu hoop ik dat er iets aan gedaan kan worden. (zodat ik ook niet off topic moet gaan)

En nu gewoon wachten tot TS terug is! Hopen dat het niet te serieus is allemaal, en dat ze toch nog een fijne vakantie hebben gehad. :)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 13:01

Ik had gehoopt dat er alweer een reactie was van de TS, maar schijnbaar gaat dit topic opeens heel ergens anders over. Zonde.

TS: Hoe is/was je vakantie? Wel iets kunnen genieten? En hoe zit het nu met de whatsappjes?

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 13:27

Huertecilla schreef:
Kinke schreef:
schriklint
Aanpassen is er voor jou ook niet bij he? Er zijn zoveel Bokkers die in al die jaren hebben aangegeven geen ene moer te begrijpen van jouw taalgebruik.

Ja, en?
Omdat de modale woordenschat msn-taal is, moet ik me daartoe beperken?
De modale relatie is ook niet duurzaam en kent in meerderheid bedrog. Moet ik me daar dan ook maar bij aanpassen??

Ik zeg léér. Of niet en dat is niet míjn probleem.

Dat zeg je steeds, maar van wie of waarvan moeten we dan leren?
Wat ik ook even wil aangeven is dat er blijkbaar veel mod interventie nodig is wanneer je mee discussieert. Terwijl dat in andere topics niet nodig is. Maar dat zal wel steeds aan al de anderen liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 13:28

slimmerik schreef:
sallandval schreef:
Ik ben ook benieuwd hoe de vakantie verlopen is.

Lezen mensen wel?
Ze komt woensdag pas terug..... :roll:

Ik quote Slimmerik maar even. TS is op vakantie.

Annelies het topic ging niet zo zeer over communicatie. TS stelde een vraag over of ze wel of niet haar man moest confronteren.
Het is haar specifieke situatie en nu is het topic uit gelopen op een discussie hoe partners met elkaar moeten communiceren.
Terwijl een antwoord als in "Ik zou een gesprek aan gaan met je man" al voldoende moeten zijn.
Door veel wordt en met name over TS gepraat i.p.v. gericht naar de TS.
Persoonlijk vind ik dat niet zo netjes.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 13:31

Eigenlijk vind ik het ook heel beperkend dat er hier enkel over de TS en haar situatie gepraat zou mogen worden. Dan kan het topic beter dicht, ze laat niks van zich horen. Een topic openen en de daaruit ontstane discussies volgen kan voor haar even zinvol zijn als het tot haar ervaring te beperken. Want obv wat ze heeft vertelt zijn de opties beperkt en zonder reactie van haar moet de discussie dan stoppen. Dan waren we 25 pagina's geleden eigenlijk wel klaar. Persoonlijk vind ik de opinies en daaruit ontstane discussie die enigszins afwijken maar toch over communicatie tussen twee partners gaan best interessant.
ETA Osmo, het gaat toch niet persoonlijk over de TS in veel gevallen, maar over een bepaalde situatie die zo blijkt best wel vaak voor komt en waar andere gevoelens en meningen over zijn.
Laatst bijgewerkt door Callisto04 op 24-08-15 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Henniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 13:32

k_m schreef:
Oke sorry als dit als vervelend wordt gezien: maar ik heb reeds een mod getipt en ik vind de mod opmerkingen toch maar vreemd.

Deze discussie hoort hier gewoon niet thuis, het gaat al lang niet meer over de TS en haar situatie. Mij lijkt het een leuk idee dat jullie effectief een discussie topic openen, en daar jullie gang gaan. Dan kan het hier ON topic blijven. Snap niet dat er geen mod opmerkingen komen over hoe off topic deze discussie is! Echt totaal niet meer relevant ondertussen.

En nu hoop ik dat er iets aan gedaan kan worden. (zodat ik ook niet off topic moet gaan)

En nu gewoon wachten tot TS terug is! Hopen dat het niet te serieus is allemaal, en dat ze toch nog een fijne vakantie hebben gehad. :)

*stille meelezer*
Sluit me hier volledig bij aan en ook ik heb een mod getipt omdat het niet over TS meer gaat!

Woensdag komt TS terug ben benieuwd hoe het is gegaan. En of ze hem er nog mee gaat confronteren of dat ze wederom iets vreemd weer is opgevallen.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 14:11

TS is vorige woensdag vertrokken, kan zijn dat ik erover gelezen heb maar ik heb niet gelezen dat ze precies een week weg is. Ik veronderstelde dat eerder, maar ze kan evengoed op wereldreis zijn.

Laten we hopen van niet want ik weet niet waar het dan met dit topic heen moet gaan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 14:14

Calisto ik ben het zeker met je eens dat de communicatie discusdie leerzaam is.
Ik ben het er ook over eens dat dit topic waarschijnlijk dood gebloed was als men alleen op de situatie van ts zou ingaan.

Maar ts heeft een topic geopend over haar specifieke situatie bij LZP.
Als ze geïnteresseerd zou zijn in een discussie over communicatie tussen partners dan had ze wel een topic geopend bij Nieuws en Maatschappij waar zo'n discussie ook veel beter past.

Daarnaast dat ts nu niet reageert hoeft niet te maken hebben met dat ze zich heeft terug getrokken uit het topic.
Ze is op vakantie en komt woensdag terug.
Vlak voor dat ze op vakantie ging heeft ze namelijk nog gereageerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 14:19

hannico09 schreef:
Wow, wat een reacties. Heb (denk ik) zoveel mogelijk bijgelezen.
Ik heb hem nog niet geconfronteerd. Had het eigenlijk willen doen, maar kon het juiste moment niet vinden.
De relatie zit, zo als veel al genoemd hebben, niet helemaal lekker als ik het rationeel bekijke.
Op dit moment is mijn idee om toch te doen alsof er niets is (lukt nu al 1,5 dag, dus dan kan die ene week er ook nog wel bij) En na de vakantie gaan we maar eens een gesprek aan. Maar dat is mijn voornemen.

Maar als hij bijvoorbeeld vanavond weer zo raar doet, zal ik hem wel vragen of er iets is..

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 14:19

Ha bedankt, dat was ik dus inderdaad vergeten!

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 14:29

Osmo, ik snap wat je wil zeggen. Maar aan de andere kant, als er iemand zo'n discussie elders gaat openen kom je in een andere sfeer en ik zoek bijvoorbeeld ook niet steeds heel bokt af om interessante topics te vinden. Als mijn oog er op valt, zoals nu in dit topic, blijf ik het wel volgen (staat dan in lijstje mijn berichten). Maar is misschien persoonlijk en niet de beste manier om een forum op orde te houden, dus ik kan je wel ergens volgen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 14:34

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 15:13

anneliesdj schreef:
Waarom is het offtopic? De communicatie tussen 2 partners is toch volledig waar het hier om draait?

Nee ts haar vraag was confronteren of niet en ik vind daarom jullie discussie helemaal niet interessant en zelfs vervelend Hoe jullie een topic volledig hebben overgenomen.

Fijn dat jullie nu een eigen discussie topic hebben dan kunnen we hier terug naar ts haar situatie.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 15:27

Aangezien dit volledige topic totaal off is gegaan en ik niet bepaald de behoefte heb om 25 pagina's discussie te doorzoeken, hoe heeft TS dit nu aangepakt?

Beetje jammer van sommigen dat een simpele vraag/vragen om advies tot dit moet leiden..

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 15:28

@Lieshorses: TS is op dit moment op vakantie en als het goed is gaat ze er pas over beginnen bij haar vriend na hun vakantie.
Ze zijn met nog een stel op vakantie waar vriend en zij voor hebben betaald, en ze wilde het niet verknallen voor het andere stel.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:43

Laten we hopen dat TS het nu toch fijn heeft op haar vakantie en niet bij terugkomst door de discussie in dit topic wordt afgeschrikt.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:48

Ik neem aan dat de TS wifi heeft.

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:49

marleen_usar schreef:

*proest* Dé TS.. <<) :') *gaat weer meeleesmodus*

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:50

marleen_usar schreef:

Als ik op vakantie ben, heb ik wifi om te appen. De rest doe ik thuis wel weer. ;)

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:30

Joey schreef:
marleen_usar schreef:

*proest* Dé TS.. <<) :') *gaat weer meeleesmodus*

Mag ik vragen wat daar zo komisch aan is? :')

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:57

marleen_usar schreef:

Wel erg dat nu gewoon wordt verwacht dat TS eventjes in haar vakantie gaat reageren.
Moet niet gekker worden. Het is aan haar om te reageren. Of ze dit nu vandaag of volgende week pas doet: deal with it.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:58

Sowieso was het niet haar idee om het opeens in de vakantie te gaan vertellen, lijkt me en geloof ik. Dus een echte update kan toch pas na haar vakantie komen.

En zullen we haar nog even van haar vakantie laten genieten? :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:58

Leprycorn schreef:
marleen_usar schreef:

Wel erg dat nu gewoon wordt verwacht dat TS eventjes in haar vakantie gaat reageren.
Moet niet gekker worden. Het is aan haar om te reageren. Of ze dit nu vandaag of volgende week pas doet: deal with it.

En misschien wil TS het wel helemaal niet meer vertellen na alle drama die is geschopt in dit topic. :=

Het belangrijkste is nu dat TS gewoon een fijne vakantie heeft en veel plezier :)

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:24

Mee eens Cubone :j
Het is al erg zat voor TS dat haar vriend haar misschien niet trouw is.