Marktplaats en facebook toch Deijs? Misschien moet ik idd ook maar eens wat gaan verkopen
Niwla
Geplaatst: 15-07-15 14:00
Ik ben echt te lui om te verkopen. Dat gezeur met pakketjes altijd. De dingen die ik niet meer draag doe ik meestal naar het goede doel.
En ik heb zojuist een trailer aangeschaft dus shoppen gaat ook op een laag pitje de komende tijd. (Of niet, ik begin in september met een nieuwe baan en daar ga ik iets meer verdienen. Dat geld ben ik nu al aan het uitgeven. )
Jennyj01
Geplaatst: 15-07-15 15:03
Oh nee ik verkoop nog best een hoop hoor. Marktplaats en Vestiaire doen het goed. Jarenlang liepen m'n zus en vriendinnen er altijd beeldig bij in mijn "oude" spullen. Maar nooit kwam er eens iets mij kant op. Bij de Hema hebben ze super handige doosjes waar het zo in kan. Adres er op en op de post. Bij vestiaire komt FedEx het gewoon bij je ophalen.
klopt ik gebruik daarvoor Marktplaats en Facebook(groepen)
mOamm
Geplaatst: 15-07-15 22:13
Lees hier al even mee, leuk om iedereens aankopen te zien! Zelf al heel lang in twijfel wat voor tas ik wil kopen. Wil een tas die ik gewoon echt jaren kan houden. Vorige zomer een Tosca Blu tas gekocht maar die wordt nu echt al lelijk. De Mulberry Bayswater vind ik echt prachtig en in Roermond ook echt op het punt gestaan deze te kopen, maar kon het toch niet. Givenchy Antigona lijkt me ook mooi, evenals een LV speedy..
Hoe doen jullie dat zo'n designer aankoop? Ik ben zo twijfelachtig en bang dat ik spijt krijg Toen ik de bayswater 'paste' had ik wel zo'n wow gevoel maar kon het niet over mijn hart verkrijgen hem zomaar te kopen
Ik ga pas overstag als ik echt echt verliefd ben en er al maanden over aan 't kwijlen ben
Jennyj01
Geplaatst: 15-07-15 22:24
Soms rech op m'n doel af en soms twijfelen. Momenteel heb ik een Alexander wang tas op m'n wish list staan. Nieuw ongeveer €1000 2e hands €500. Nu zit m'n potje voor 2e hands bijna vol maar zag ik in d nieuwe collectie een mooiere kleur. En zo blijf ik mezelf gek maken. En dan op een dag koop ik hem opeens.
NYC2B
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-15 22:42
Murthul schreef:
Ik ga pas overstag als ik echt echt verliefd ben en er al maanden over aan 't kwijlen ben
Dit Of iig vanaf een maand al. Maar bij sommige producten dan weet je gewoon al; ja dit word hem en dan ga ik overstag
Zelf heb ik nog niet meer dan 350 voor een product uitgegeven dus over hogere bedragen kan ik nog niks zeggen.
(pas na Parijs als ik me Chanel Cardholder heb gescoord )
Evony
Geplaatst: 15-07-15 22:44
LV speedy Die staat ook nog op mijn wish list.
Bij mij verschilt het ook idd. De Jimmy choo's stonden niet op mijn lijstje. Maar werd ter plekke verliefd en toen ik de prijs zag was ik helemaal om!
En ik zeg ook altijd tegen mijzelf; beter nu kopen als later want de prijzen worden soms wel 2 a 3x per jaar omhoog gegooid Dus goedkoper dan nu kun je dan je item niet krijgen.
Ik kan echt heel impulsief zijn, dus meestal word ik verliefd op iets in de stad en kan ik het niet laten liggen. De Bayswater had ik op internet gezien en ben ik de dag erna gaan halen; mijn vrienden hebben vaker gezegd dat ik geen gaat in mijn hand heb maar gewoon geen arm meer over heb Als ik zuinig aan moet doen zoals nu ga ik dus ook gewoon niet kijken!
_lautje_
Geplaatst: 16-07-15 08:18
Ik ben dan weer vrij impulsief met dingen als handtassen. Ik wilde al langer een Mulberry passend bij m'n portemonnee. Maar model en kleur en wellicht een andere kon ook. En toen zag ik mijn Bayswater en was ik verliefd. En na 3jaar nog steeds! Hij is serieus onverwoestbaar. Iets wat ik niet kan zeggen van van Louis Vuitton... Oke die is nu een jaar of 15, maar de leren afwerking aan de randen is echt versleten. De tas zelf niet. Dat is natuurlijk een soort plastic en gaat echt niet stuk. Maar nu gebruiken wij hem ook gewoon overal. Dus ook als paspoorten tas op concours bijv
mOamm
Geplaatst: 16-07-15 14:29
Haha vaak toch als impulsieve aankoop dus. Ik kan het mezelf niet gunnen ofzo om zo'n tas zomaar te kopen. Bij m'n Woolrich arctic parka afgelopen winter kon ik het wel, die wilde ik zó graag hebben. En daar ben ik wel nog iedere dag blij mee. Dus misschien is het gewoon een soort knop omzetten haha
Toch beide tassen maar eens goed bekijken.. Mensen met een speedy: welke grootte hebben jullie? Prijs van de Bayswater in Roermond outlet was geloof ik rond de €700,- een speedy kost dat tegenwoordig ook al bijna toch?
Speedy's zijn duur geworden idd. Heb er zelf (nog) geen. Maar zou zelf voor de 30 damier ebene gaan .
Jennyj01
Geplaatst: 16-07-15 14:43
Speedy is wel een fijne tas hoor. Past veel in, heeft een rits en past eigenlijk overal bij. Heb hem jaren gehad. Tot ik er opeens helemaal klaar mee was en alle Louis Vuitton heb verkocht.
Jennyj01
Geplaatst: 16-07-15 14:45
Nu gelukkig aan de arm van een ander. Het is net verkering
Furrow
Geplaatst: 16-07-15 18:19
Kopen of niet, ik twijfel Hij is er wel alleen nog maar in lilla
Hvelreki
Geplaatst: 16-07-15 18:22
Bij twijfel koop ik het niet, dat heb ik mezelf ondertussen aangeleerd In 95% van de gevallen heb ik daar achteraf geen spijt van . Ik vind het wel een mooie jurk
Speedy is tegenwoordig al 800+ geloof ik! Met de Speedy is het echt persoonlijk; ik ben bijvoorbeeld niet heel groot dus ik zou voor klein/tussenmaat gaan
Furrow is het een Herve leger? Vind hem erg mooi. Maar lila is geen tijdloze kleur. Waardoor je hem minder vaak aan zal doen (dat zou ik tenminste hebben).
Furrow
Geplaatst: 16-07-15 19:06
Evony schreef:
Furrow is het een Herve leger? Vind hem erg mooi. Maar lila is geen tijdloze kleur. Waardoor je hem minder vaak aan zal doen (dat zou ik tenminste hebben).
Ja daarom zit ik ook te twijfelen! hij is 300 inplaats van 1000
twijfel twijfel, eigenlijk vooral om het geld
Jennyj01
Geplaatst: 16-07-15 19:09
Als lila je kleur is is het altijd prachtig. Als het je niet super staat zou ik er nooit aan beginnen. Echt zo'n alles of niks kleur.
Furrow
Geplaatst: 16-07-15 19:12
Ik draag nooit kleuren of heel weinig, zal straks is een lila iets zoeken en voor me houden. Als het staat koop ik hem denk ik. Ik heb altijd een herve leger jurk willen hebben
mOamm
Geplaatst: 16-07-15 19:14
Heel mooi jurkje Furrow! Alleen lila is wel een lastige kleur, daar moet je echt van houden. Wel flink afgeprijsd zeg