Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Beloven schreef:Wij twijfelen ook nog wel een beetje..
Verhuisbedrijf kost tegenwoordig 40 euro per uur inclusief 2 mankracht en busje.. :l
Wij zijn voor het busje huren incl KM etc. al 125 euro kwijt.. Komt omdat mijn ouders van ver komen maargoed.. Als het dichterbij had geweest hadden we dat dus gedaan.
Napie schreef:Ons tweede bod is niet geaccepteerd. We hebben nu een laatste bod neergelegd maar ik ben bang dat ze er niet op in gaan. De taxatie waarde ligt 40000 euro onder hun vraagprijs. Ik ben bang dat het niet gaat worden. Helaas niks anders geschikt nog gevonden in de afgelopen maanden. Vreselijk balen als het niet gaat lukken. Ben bang dat we tijdelijk gaan huren.
.. hopelijk komt er nog wel snel wat naar jullie smaak.. of krijg je over een poosje ineens bericht dat ze toch willen zakken..
. Beloven schreef:Marktplaats staan er genoeg hoor. Wij hebben een relatief kleine verhuizing, maar zo'n bedrijf is ideaal..

Tink89 schreef:Heb je geen vrienden met een trailer? Dat is zooo makkelijk verhuizen
Ik zoek nog iemand met een trailer die 5 of 6 december komt helpen met een verhuizing in de buurt van Tilburg. Mocht iemand zin hebben...

.