) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) Huertecilla schreef:Inderdaad.
Ik denk eerder dat er sprake is van grotere angstagressie dan bij de modale vrouw omdat de meeste dames hier een paard rijden door kostwinnerschap van manlief.
Soort van hyperhypocrisie door groter egoistisch belang.
:
Timbers schreef:Huertecilla schreef:Inderdaad.
Ik denk eerder dat er sprake is van grotere angstagressie dan bij de modale vrouw omdat de meeste dames hier een paard rijden door kostwinnerschap van manlief.
Soort van hyperhypocrisie door groter egoistisch belang.
Even:
![]()
Ik dacht dat ik in het jaar 2015 leefde, maar blijkbaar ben ik een paar eeuw terug gezapt met een tijdmachine of het is een compliment en kan ik hieruit opmaken dat ik geen modale vrouw ben
Knert schreef:Huertecilla schreef:Daar komen we op een interessant gebied!
Menig gehuwde vrouw heeft sex met de kostwinner uit economisch belang.
Dat kan je zien als prostitutie met 1 klant.
menig man wil aan de vrouw om zijn warme maaltijd voorgeschoteld te krijgen en wat schone gestreken kledij in de kast te hebben... wat maakt dat de man dan?
Letterlijk en figuurlijk.

femke27 schreef:Nu is het natuurlijk wel zo dat in een lange relatie de partner kan veranderen. Moet men maar alles accepteren?
Als de man herhaaldelijk de vrouw heeft verzocht eens een sportschool te bezoeken en afstand te nemen van het o zo praktische bloempot kapsel en de vrouw vertikt het. Ze is wie ze is. Maar ze is niet meer de persoon op wie de man 10 jaar geleden verliefd is geworden!
Ja. Ik kan een buitenechtelijke relatie wel begrijpen. Liever niet scheiden ivm koophuis en kinderen. Snap ik wel ja.
Overigens kan dit uiteraard ook andersom voorkomen.
Cinderella schreef:En daar is de berg in Spanje weer
Tja, als de mods nou gewoon even netjes ingrijpen, dan hoeven andere mensen nu geen OW's te ontvangen, omdat ze hun frustratie jegens bepaalde personen niet goed kunnen inhouden, nadat dit het zoveelste topic is, waar dit gebeurt..
Sorry mods, voor het offtopic gaan, maar kom op, laat het niet uit de hand lopen.
ruitje schreef:Ailill schreef:Dat bedoel ik, alleen benoemde ik de andere kant: minder zelfverzekerd/aantrekkelijk voelen, hierdoor eventueel minder charme en verleidingskracht = minder snel de gok durven/willen wagen.
Ik vind mijzelf enorm knap, dus hoe dat andersom werkt weet ik niet
minikatje schreef:Sex wordt soms ook ingezet als machtsmiddel.
Huertecilla schreef:minikatje schreef:Sex wordt soms ook ingezet als machtsmiddel.
En dat is ook een vorm van prostitutie.
Dat geldt al bij sex en belofte van een binding = sex voor zekerheid.
Zo lang sex schaars is, is het een ruilmiddel.
Het is overigens maar de vraag of de vrouw daar als geslacht baat bij heeft.
Het is namelijk ook de grond voor prostitutie, vrouwenhandel en veel zedendelicten.
Het is heel interessant om een breder beeld van antropologie te bekijken. Grotere sexuele vrijheid voor man en vrouw is een VELE malen normaler situatie voor de mensheid dan ons 'westerse' model met sex op de bon.
Tussen aanhalingstekens, want het komt net als (en niet toevallig) de drie dominante godsdiensten uit het Midden Oosten.
Ailill schreef:Cinderella schreef:En daar is de berg in Spanje weer
Tja, als de mods nou gewoon even netjes ingrijpen, dan hoeven andere mensen nu geen OW's te ontvangen, omdat ze hun frustratie jegens bepaalde personen niet goed kunnen inhouden, nadat dit het zoveelste topic is, waar dit gebeurt..
Sorry mods, voor het offtopic gaan, maar kom op, laat het niet uit de hand lopen.
Come on, ieder mag zijn mening verkondigen hier (mits binnen het normale). Dat een mening haaks op die van jou staat is nog geen rede om zo te reageren.

Kan gewoon opgelost worden, als de modjes ingrijpen.mang schreef:Waarom wordt er nog gesproken over 'verliefdheid overkomt je' en 'gevoel hou je niet tegen'?
TS wist vanaf ontmoeting dat de man in kwestie getrouwd was, en is op de eerste 'date' met hem naar bed geweest. Daar speelt nog geen gevoel of verliefdheid, hooguit wat aantrekkingskracht..
TS is denk dat je eens uit de slachtofferrol moet stappen. Deze '''''situatie'''' is je niet ''''overkomen''''...
Cinderella schreef:Ailill schreef:Come on, ieder mag zijn mening verkondigen hier (mits binnen het normale). Dat een mening haaks op die van jou staat is nog geen rede om zo te reageren.
Hoe bedoel je?
Ik geloof dat mijn mening haaks tegenover het merendeel van dit topic staat en ik heb al eerder aangegeven dat sommige reacties echt beroerd zijn. Een tegengestelde mening is prima hoor, geen problemen mee, het gaat erom hoe een mening gebracht wordt.
Ik zie het weer gebeuren dat er mensen persoonlijk gaan worden tegenover een andere bepaalde gebruiker hier, omdat deze gebruiker elke keer weer tot het randje gaat, en dan gaan er weer (onnodige) OW's vallen voor de anderen hier.Kan gewoon opgelost worden, als de modjes ingrijpen.
Sorry, maar ik zie dus persoonlijk echt niks verkeerds aan mijn reactie?
Kuggur schreef:Ik weet niet maar krijg toch de indruk dat een aantal posters, waaronder HC relaties reduceren tot sex en geld. Dat vind ik een droevige en deprimerende instelling. En ook nogal oppervlakkig eerlijk gezegd.
Ailill schreef:mang schreef:Waarom wordt er nog gesproken over 'verliefdheid overkomt je' en 'gevoel hou je niet tegen'?
TS wist vanaf ontmoeting dat de man in kwestie getrouwd was, en is op de eerste 'date' met hem naar bed geweest. Daar speelt nog geen gevoel of verliefdheid, hooguit wat aantrekkingskracht..
TS is denk dat je eens uit de slachtofferrol moet stappen. Deze '''''situatie'''' is je niet ''''overkomen''''...
Waar lees jij dat TS tijdens de eerste date als seks heeft gehad (heb niet het hele topic gelezen)?
Citaat:Dag erop weer gewerkt en op het moment dat iedereen vertrok heeft hij mijn nummer gevraagd en of hij mocht bellen als hij in de buurt was. Ik heb dat gegeven en binnen 2 dagen belde hij op.
Citaat:Afgesproken bij mij thuis en een heerlijke avond / nacht gehad. Ik ben eigenlijk helemaal niet van de “one night stands” maar dit voelde gewoon goed. Ik ging er ook een beetje vanuit dat dit eenmalig was.
.
Cinderella schreef:Ailil: Ben ik het mee eens. Gaf ik ook aan in een eerdere post, dat ik het wonderbaarlijk eens was met bepaalde dingen, maar hey ook dat moet af en toe gezegd worden.
In ieder geval wel over het stukje dingen kunnen bespreken in een relatie.
Sowieso vind ik dat in dit topic veels te veel schuld bij de TS wordt gelegd, terwijl zij in mijn ogen niet de home wrecker is.. Maargoed, ik val in herhaling, dat heb ik al meerdere malen gezegd!
femke27 schreef:@percy: onderaan heb ik neergezet dat de gedaanteverwisseling van personen ook andersom kan gebeuren. Waardoor wellicht de vrouw in de verleiding kan komen om een wat appetijtelijker exemplaar erbij te nemen.
Sommige verloederen helaas zo dat de partner het er simpelweg niet meer op kan.