Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zou soms willen dat ik mijn jurk nog niet zou hebben, maar anderzijds ben ik er ook veel te blij mee 
Amaryllis schreef:Heerlijk!!Ik zou soms willen dat ik mijn jurk nog niet zou hebben, maar anderzijds ben ik er ook veel te blij mee
Ik ben nu voor mijn bruiloft op zoek naar haar&make-up, ook geen makkelijke opgave. Heb volgende week een proefmake-up gepland staan
Maik79 schreef:Amaryllis schreef:Heerlijk!!Ik zou soms willen dat ik mijn jurk nog niet zou hebben, maar anderzijds ben ik er ook veel te blij mee
Ik ben nu voor mijn bruiloft op zoek naar haar&make-up, ook geen makkelijke opgave. Heb volgende week een proefmake-up gepland staan
Haha ja, dat heb ik nou ook! Gelukkig heb ik nog geen jurk gezien die ik mooier vind dan de mijne :-p.
Hoe doen jullie dat met visagie? Ik heb over twee weken een afspraak staan om kapsels uit te proberen, maar ik zou niet weten hoe/waar ik visagie kan regelen...

Soez schreef:Ik mag morgen jurken passen![]()
Wel spannend hoor

Anthea schreef:Mijn haar en makeup was bij dezelfde persoon in een salon.. Makeup zelf zou ik echt niet doen. Je wilt wel dat het mooi word en vaak heb je ook andere producten nodig ivm de camera flits. Ik was uiteindelijk rond de $400 kwijt geloof ik, incl proef. Kan ook meer zijn, weet het niet meer, wil het ook niet weten.
Salon was 5 minuten van mijn hotel vandaan dus dat was goed geregeld.. Wou eerst iemand op locatie laten komen maar die vond het voor $500 niet de moeite. Oke.
Trouwen is duur
CalvinenGino schreef:Heb je het daar nooit met hem over gehad dan?Xivura schreef:Haha, allemaal in afwachting van een aanzoek dus. Ik wist dat ik ging trouwen toen ik met mijn vriend mijn huis kocht. Het is bij hun geloof namelijk normaal als je voor het samen wonen gaan trouwen.
Een aanzoek heb ik nog niet gehad, maar weet ook niet of ik dat wel wil. We weten toch al dat we gaan trouwen omdat we een huis hebben gekocht en die aan het opknappen zijn.
Als hij overigens een aanzoek zou doen zou ik 't hartstikke leuk vinden hoor.Maar het is niet noodzakelijk.
ik woon al 6 jaar sameneerst 4jaar in een appartement, en 2 jaar geleden een hele grote woning gekocht voor de komende 20 jaar.
Dus dat zegt blijkbaar niet alles.
Voor hem hoeft het niet ook eigenlijk, maar ik wil het wel heel graag. DUs ik moet toch gewoon geduldig wachten
Anthea schreef:Haar en makeup idd. Ook proef haar en proef makeup op een andere dag. Rond de $400/500.. Ik had niet verwacht dat het zo duur uit zou vallen haha. Onze fotograaf was gelukkig maar $800 + btw voor 2 uurtjes, normaal rekent ze $600 per uur. Dat was een grote meevaller.
Eulogy schreef:Ik vind altijd dat ze bij Don't Tell The Bride altijd een heel prima bruiloft kunnen neerzetten voor £12000, maar dan krijgen ze natuurlijk wel kortingen omdat het op tv komt haha.
Mijn vader betaalt blijkbaar mijn jurk. Oké!
Merell123 schreef:Holy.. wat een prijzen! Ik moet echt nog heéel lang sparen. Ik wil heel graag een mooie sprookjesachtige bruiloft met alles erop en eraan, maar ik ga me er toch zeker niet voor in de schulden steken.
Xivura schreef:Anthea schreef:Haar en makeup idd. Ook proef haar en proef makeup op een andere dag. Rond de $400/500.. Ik had niet verwacht dat het zo duur uit zou vallen haha. Onze fotograaf was gelukkig maar $800 + btw voor 2 uurtjes, normaal rekent ze $600 per uur. Dat was een grote meevaller.
Pfoe, ik wist niet dat dit zo duur uit valt zeg.
Mijn zusje is kapster en visagiste en doet heel veel bruidjes. Haar prijs ligt een stuk lager
Merell123 schreef:Holy.. wat een prijzen! Ik moet echt nog heéel lang sparen. Ik wil heel graag een mooie sprookjesachtige bruiloft met alles erop en eraan, maar ik ga me er toch zeker niet voor in de schulden steken.

Ik geloof dat je in NL niet eens de helft kwijt bent
Eulogy schreef:Heb je het daar nooit met hem over gehad dan?
bijna elke dag!