Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 10:21

Zondag ga ik overigens met een paar vriendinnen naar de gratis bruidsbeurs in Theaterhotel Almelo hihi :P

Amaryllis

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 10:43

Heerlijk!! :)) Ik zou soms willen dat ik mijn jurk nog niet zou hebben, maar anderzijds ben ik er ook veel te blij mee ;)

Ik ben nu voor mijn bruiloft op zoek naar haar&make-up, ook geen makkelijke opgave. Heb volgende week een proefmake-up gepland staan :)

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 10:55

Amaryllis schreef:
Heerlijk!! :)) Ik zou soms willen dat ik mijn jurk nog niet zou hebben, maar anderzijds ben ik er ook veel te blij mee ;)

Ik ben nu voor mijn bruiloft op zoek naar haar&make-up, ook geen makkelijke opgave. Heb volgende week een proefmake-up gepland staan :)

Haha ja, dat heb ik nou ook! Gelukkig heb ik nog geen jurk gezien die ik mooier vind dan de mijne :-p.

Hoe doen jullie dat met visagie? Ik heb over twee weken een afspraak staan om kapsels uit te proberen, maar ik zou niet weten hoe/waar ik visagie kan regelen...

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 11:08

Maik79 schreef:
Amaryllis schreef:

Haha ja, dat heb ik nou ook! Gelukkig heb ik nog geen jurk gezien die ik mooier vind dan de mijne :-p.

Hoe doen jullie dat met visagie? Ik heb over twee weken een afspraak staan om kapsels uit te proberen, maar ik zou niet weten hoe/waar ik visagie kan regelen...

Ik ga naar de Douglas! Kado van mijn zusje! In grotere vestigingen werken visagistes die dat doen. Als je ze daadwerkelijk op de grote dag ook wil hebben moet je wel naar de vestiging toe, maar ik was sowieso voornemend om die make-up zelf aan te schaffen. Dus wie weet dat die persoon voor handje-contantje dan wel thuis langs wil komen haha :P

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 19:53

Ik mag morgen jurken passen *\o/*
Wel spannend hoor :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:10

Mijn haar en makeup was bij dezelfde persoon in een salon.. Makeup zelf zou ik echt niet doen. Je wilt wel dat het mooi word en vaak heb je ook andere producten nodig ivm de camera flits. Ik was uiteindelijk rond de $400 kwijt geloof ik, incl proef. Kan ook meer zijn, weet het niet meer, wil het ook niet weten. _O-
Salon was 5 minuten van mijn hotel vandaan dus dat was goed geregeld.. Wou eerst iemand op locatie laten komen maar die vond het voor $500 niet de moeite. Oke. :+

Trouwen is duur :=

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-15 20:25

Soez schreef:

Oh spannend zeg. Ik kan niet wachten tot ik jurken ga passen. Zal ook binnenkort zijn. *\o/*
Wanneer ga je trouwen? :)

Anthea schreef:
Mijn haar en makeup was bij dezelfde persoon in een salon.. Makeup zelf zou ik echt niet doen. Je wilt wel dat het mooi word en vaak heb je ook andere producten nodig ivm de camera flits. Ik was uiteindelijk rond de $400 kwijt geloof ik, incl proef. Kan ook meer zijn, weet het niet meer, wil het ook niet weten. _O-
Salon was 5 minuten van mijn hotel vandaan dus dat was goed geregeld.. Wou eerst iemand op locatie laten komen maar die vond het voor $500 niet de moeite. Oke. :+

Trouwen is duur :=

Allemachtig. Dat is dus voor je haar + makeup?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:40

Haar en makeup idd. Ook proef haar en proef makeup op een andere dag. Rond de $400/500.. Ik had niet verwacht dat het zo duur uit zou vallen haha. Onze fotograaf was gelukkig maar $800 + btw voor 2 uurtjes, normaal rekent ze $600 per uur. Dat was een grote meevaller. :)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:48

CalvinenGino schreef:
Xivura schreef:
Haha, allemaal in afwachting van een aanzoek dus. Ik wist dat ik ging trouwen toen ik met mijn vriend mijn huis kocht. Het is bij hun geloof namelijk normaal als je voor het samen wonen gaan trouwen.
Een aanzoek heb ik nog niet gehad, maar weet ook niet of ik dat wel wil. We weten toch al dat we gaan trouwen omdat we een huis hebben gekocht en die aan het opknappen zijn. :P
Als hij overigens een aanzoek zou doen zou ik 't hartstikke leuk vinden hoor. :j Maar het is niet noodzakelijk.

ik woon al 6 jaar samen :') eerst 4jaar in een appartement, en 2 jaar geleden een hele grote woning gekocht voor de komende 20 jaar.
Dus dat zegt blijkbaar niet alles.
Voor hem hoeft het niet ook eigenlijk, maar ik wil het wel heel graag. DUs ik moet toch gewoon geduldig wachten :oo
Heb je het daar nooit met hem over gehad dan?

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-15 20:56

Anthea schreef:
Haar en makeup idd. Ook proef haar en proef makeup op een andere dag. Rond de $400/500.. Ik had niet verwacht dat het zo duur uit zou vallen haha. Onze fotograaf was gelukkig maar $800 + btw voor 2 uurtjes, normaal rekent ze $600 per uur. Dat was een grote meevaller. :)

Pfoe, ik wist niet dat dit zo duur uit valt zeg. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:58

Volgens mij is het in Nederland ook goedkoper. Het is hier normaal om even $50.000 te lenen wanneer je gaat trouwen. :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 21:15

Ik vind altijd dat ze bij Don't Tell The Bride altijd een heel prima bruiloft kunnen neerzetten voor £12000, maar dan krijgen ze natuurlijk wel kortingen omdat het op tv komt haha.

Mijn vader betaalt blijkbaar mijn jurk. Oké! :D

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 21:15

Holy.. wat een prijzen! Ik moet echt nog heéel lang sparen. Ik wil heel graag een mooie sprookjesachtige bruiloft met alles erop en eraan, maar ik ga me er toch zeker niet voor in de schulden steken.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-15 21:32

Eulogy schreef:
Ik vind altijd dat ze bij Don't Tell The Bride altijd een heel prima bruiloft kunnen neerzetten voor £12000, maar dan krijgen ze natuurlijk wel kortingen omdat het op tv komt haha.

Mijn vader betaalt blijkbaar mijn jurk. Oké! :D

Ah fijn he zo'n papa. Die heb ik ook. :D

Merell123 schreef:
Holy.. wat een prijzen! Ik moet echt nog heéel lang sparen. Ik wil heel graag een mooie sprookjesachtige bruiloft met alles erop en eraan, maar ik ga me er toch zeker niet voor in de schulden steken.

Inderdaad. Eerst mooi sparen maar om nou diep in de schulden te komen gaat wel heel erg ver. :=

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 21:41

Xivura schreef:
Anthea schreef:

Pfoe, ik wist niet dat dit zo duur uit valt zeg. :P

Dit zijn in NL geen normale prijzen hoor := Mijn zusje is kapster en visagiste en doet heel veel bruidjes. Haar prijs ligt een stuk lager :j

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 21:44

Merell123 schreef:

Same here! Ik ben al wel stiekem rond aan het kijken voor èèn en ander, ik wil het graag mooi en fairytale achtig maar alles boven de 10000 vind ik te gortig op het moment haha.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 21:55

Ik had een kapsel met Victory Rolls, dit plaatje was mijn inspiratie:
Afbeelding
Maar ja ik had dan ook een 50s bruiloft :D
Ik heb enorm veel haar en het was toen ook erg lang (tot halverwege m'n rug) dus de hele 'do' was behoorlijk hoog en extreem. Het toffe was dat echt niemand zoiets van mij verwacht had. Er zaten iets van 50 spelden in - en ongeveer even veel bussen haarlak :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:31

Dat kapsel is mooi!

Prijzen waren sowieso al duurder, alleen al omdat het in hele toeristische plaats was in een natuurpark, vlakbij een dure olie stad. :+ Ik geloof dat je in NL niet eens de helft kwijt bent :n

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 23:01

Ik ben voor beiden inc proef 145 kwijt dag zelf komt ze dan.thuis!

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 23:04

Eulogy schreef:
Heb je het daar nooit met hem over gehad dan?

:= bijna elke dag!
Mag het er niet over hebben, want dan zegt hij day het steeds langer duurt :+
Anders is de "verrassing" ervan af..
Dus tja dan maar geduldig wachten! Maar het wordt ontzettend op de proef gesteld!
Heb al vask gezegd, dan vraag ik jou wel! Maar dat mag niet :')

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 23:52

Nou mijn broer was bij elkaar 7000 kwijt voor alles erop en eraan. Op een prachtig landgoed. Heerlijk eten...hapjes..band...dj...

Ik had alleen 500 extra uitgegeven voor een betere fotograaf maar verder niets op aan te merken....

Ik zou ook nooit 2000 voor een jurk uitgeven. Genoeg ateliers die van super kwaliteit een replica maken (dus geen uit het buitenland geimporteerde chinese rommel) die je naar eigen wensen kan aanpassen voor minder dan de helft van de prijs.

Je maakt het zo duur als je zelf wilt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 01:04

Collie, mijn jurk kwam uit China en dat was echt geen rommel. Maar bedankt. :=
Was mooi op maat gemaakt, pastte perfect en zag er prima uit.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 09:43

Er zal ook vast goed spul tussen zitten, maar veel namaak jurken uit China zijn slechte kwaliteit, daarmee zeg ik niet dat alles slecht is. Je moet gewoon weten waar je het haalt

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 10:00

wij zijn nu dus onze bruiloft aan het inrichten duurt nog tot augustus, maar je kan met sommige dingen niet vroeg genoeg zijn zijn we al achter. De muziek waren we nog net op tijd, fotograaf had in augustus nog plek genoeg.. We zijn al in ondertrouw en houden de ceremonie in onze eigen tuin (kost extra op een andere locatie dan gemeentehuis) en alleen hier al aan zijn we zo'n 3000 euro kwijt... nu de jurk, het pak (zelfde pak voor ons zoontje van 3) en feestlocatie nog....

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 21:13

Xivura schreef:
Soez schreef:

Oh spannend zeg. Ik kan niet wachten tot ik jurken ga passen. Zal ook binnenkort zijn. *\o/*
Wanneer ga je trouwen? :)

4 sept en een hele mooie jurk gevonden <3 *\o/*