Blond Amsterdam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:42

Zijn er toevallig bokkers hier die ook een ikea pax kast hebben voor hun blond servies? Ik woon sinds een kleine maand op mezelf en heb deze kast voor mn servies, ik krijg het alleen niet leuk ingedeeld :(. Ben op zoek naar inspiratie, ik heb er alles ,behalve de grote borden, nu gestapeld in staan. Borden standaards zijn onderweg vanuit china en verwacht ik over 2 weken..

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 14:35

Voor de mensen die toevallig nog wat van Blond Amsterdam willen kopen (altijd, ik weet het haha :')), er is in sommige filialen van de V&D aardig wat korting erop! Vandaag een blond vaas gekocht voor slechts €15,- :D

Jolien87

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-16 16:27

Was net in Zwolle maar geen korting op Blond.
Nog even naar Tuinland geweest en daar hadden ze de grijze mok en petit four. :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 18:07

Hier ook geen aanbiedingen helaas... Wel laatst idd de vaas voor €15 al gehaald, maar hoopte dat het kerstservies in de aanbieding zou zijn :(

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 19:20

Ik zag op facebook allemaal leuke prijzen voorbij komen in winkels ver weg :(
Wel vandaag mijn theepot compleet binnen gekregen! *\o/*

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 21:17

Er waren weer pasta borden op voorraad dus heb er gelijk 2 gekocht :D Afbeelding

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 21:19

Wat leuk zo Jolien!

Dit is het spaarvarken trouwens, ben echt zo verliefd <3. Nooit verwacht die ooit nog in mn bezit te krijgen, want dacht echt dat ze 'm uit productie gehaald hadden.
http://www.blond-amsterdam.nl/nl/servie ... arken.html

Ik heb vanmiddag nog met zo'n pastabord in mijn handen gestaan, maar als ik zo de prijs zie, gok ik dat ik een andere had? Hij was héél groot (net zoiets als die hele oude diepe schaal die ze hadden) en 40 euro.. Stond wel ook pasta in enzo..

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 21:21

Dat is de pastaschaal denk ik! ;)

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 21:23

Deze was 9,95

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 21:23

Ooooh bestaat die ook! Dan zal dat haast wel inderdaad, want ik liep met mn moeder en we zeiden nog tegen elkaar: jemig, dan moet je wel een flinke eter zijn _O- _O-

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 21:24

Yv de schaal die jij in handen hebt gehad is de grote schaal idd, en dan heb je nog pastaborden die bij die grote (serveer)schaal horen.

Heb zelf zowel de 'oude' serie pasta borden als de nieuwe serie, ik kon niet kiezen :p.

En vandaag in een winkel geweest waar alles van blond 30% korting was en ze haddem daar nog de juicy details en sweets for my sweety mok en de gestreelte cupcake mok :D. Die dus maar mooi meegenomen voor mn mokken verzameling!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 21:25

Die spaarpot wil ik ook <3 En dan al m'n euromunten erin en dan als hij vol is leeghalen en uitgeven.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 21:28

Ik gok dat ze hier restjes hadden staan dan, want behalve een stuk of 8 van die schalen, zag ik verder niets van de pasta-lijn.
Vond 'm wel erg leuk, alleen zo groot. Maargoed, niet raar als het een schaal is natuurlijk _O-

Wel heel bijzonder.. Lag er een bord van de sushi, met echt overduidelijk een hoek eraf. Niet een beschadiging, maar gewoon een hoek eraf. In de aanbieding, voor "slechts" 9 euro :'). Dat koopt toch geen mens :=

Bij fonq.nl is-ie maar 24 euro Selina! En mocht je toevallig freebees sparen, die kun je daar ook inleveren. Gratis verzending vanaf 20 euro en voor 0.00 besteld, dag erna in huis. En het was zo, ik had 'm mooi op oudjaarsdag binnen. Héél erg goed ingepakt tegen breken en na check ook helemaal schadevrij (vind het toch een beetje eng zulke dingen via internet bestellen omdat het zo breekbaar is). Was mn eerste bestelling daar, maar ben tevreden :j.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 21:38

Hoe ziet de oude pasta collectie eruit dan?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 15:40

Ik heb een tijdje terug de spaarpot besteld en laten personaliseren met een stukje tekst erop :) staat nu mooi in mn kast. Maar nog geen klein geld en woon nog niet in mn huisje.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 19:06

Afbeelding

Afbeelding
Ik vandaag dit aangeschaft via n fb pagina *\o/*
En die 2 bordjes van mijn ouders gehad voor kerst

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 19:09

Dat personaliseren lijkt me echt gaaf, maar helaas zo duur.

Ik ben toch gewoon even naar de v&d hier gegaan om het na te vragen, en kerstservies was idd in de aanbieding. Dus de kerst mok meegenomen. Vind alles wel leuk, maarja mn kast is vol en het geld ook een keer op :P

Twijfel nog om deze te bestellen:
http://webwinkel.legerdesheils.nl/produ ... we-geloven

Best leuk, toch weer meer een speciale editie dan wat gewoon in alle winkels te koop is ;)

Dit is het 'oude' pastaservies:
Afbeelding

En dit de nieuwe lijn:
Afbeelding

Van beide heb ik alleen de pasta borden. Zo'n grote schaal zou ik toch niet gebruiken, en de borden gebruik ik super vaak.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 19:15

Oh dan ken ik ze wel, maar niet achter gezocht dat het een pastacollectie was.
Nieuwe pastaborden vind ik erg leuk! Maar de Holland borden ook, dus twijfel nog..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 21:58

Ik ben net naar mijn kast gelopen omdat ik écht niet wist dat dat een pasta-collectie was. Zie in de schaal wel wat dingetjes van pasta, maar ook brood. Dacht eigenlijk dat het gewoon een schaal was, niet voor een bijzonder iets. De borden hetzelfde. Wel vreemd, dat betekent dat het even bijkletsen servies helemaal geen diepe borden heeft dan?

Zijn die nieuwe pastaborden even groot als die andere? Zou er wel een paar van willen hebben, gewoon voor de leuk. En gezien ik pas een paar diepe borden heb laten kletteren en er nu nog maar 2 over heb, is dat geen overbodige luxe _O-

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 22:15

nouja, volgens mij hoort die pastaset bij de even bijkletsen, maar wordt dat wel aangeduid met pastaset.

Mij maakt het verder ook niet uit waar het bij hoort, ik spaar geen specifieke lijn maar gewoon items die ik leuk vind :)
Ja, de nieuwe borden staan precies even groot als de oude

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 22:17

Spaar ook niet bepaalde lijnen, als het maar leuk is!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 22:28

Ja die horen bij de EB lijn, maar diepe borden worden over het algemeen pastaborden genoemd, dus vandaar waarschijnlijk dat er pastaplaatjes op staan.
Ga ook maar eens de teksten/plaatjes op de ontbijt- en dinerborden lezen, die sluiten ook aan op datgene waar het bord oorspronkelijk voor gemaakt is.
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 03-01-16 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 22:32

Ben nog een keer teruggelopen :'). Ik voel me echt héél erg blond! Heb toch echt al een jaar of 8 dat servies, maar het was me dus tot nu toe nog nooit opgevallen :o?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 22:37

_O-

Aldoende leert men. :D
Hieronder drie voorbeelden.

De bordjes die Naomie_Haffie heeft gekregen zijn gebaksbordjes, dat zie je -naast de afmeting- aan de gebakjes die staan afgebeeld.
Afbeelding

Ontbijtbord met, jawel, ontbijtspullen.
Afbeelding

Dinerbord met warm eten afgebeeld.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 03-01-16 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 22:42

Van die borden heb ik er helemaal geen een, vind die wat minder persoonlijk... Ik heb de roze ruitjes borden als ontbijt borden en 1 dinerbord haha :P

Mijn set is eigenlijk een beetje een rommeltje, maar gelukkig hoef ik nog geen compleet servies voor een heel gezin te hebben, dus valt het niet zo snel op O:)