Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 19:24

BarryPlopper schreef:
omdat vrouwen vaak onduidelijk zijn :Y) :Y) :=

Uhhh helemaaaaal niet. Ik ben super bot altijd. Lijkt ze eerder aan te trekken dan af te stoten :(

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:04

Vrouwen zijn vaker subtiel dan mannen inderdaad haha. Waardoor ik er zelf ook geen reet meer van snap! Heeft ie het nou echt druk of gebruikt hij nu mijn eigen afwijsmethode? :+

BarryPlopper

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:34

mannen zijn volgens mij vaak wat meer "recht voor de raap"

Afbeelding :Y)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:40

Zullen we nu weer ontopic gaan? Het begint weer aardig op een slowchat te lijken.

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 03:16

Toen ik 15 was eens met een jongen afgesproken elkaar te ontmoeten en nog wat leuks te gaan doen. Hij had korfbaltraining en ik in de zaal ernaast volleybal wedstrijd. Daarna zouden we dan elkaar ontmoeten op de tribune. Hij heeft er net even gezeten maar moest toen terug omdat zijn biertje nog in de kantine stond en warm werd. Hij zei echt letterlijk dat hij terug moest naar zijn biertje. Wetend dat daar een half korfbal team joelend zat te wachten mocht hij in zijn eentje terug. Bier bleek een erg belangrijk iets te zijn. Zie hem nu nooit meer.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 03:50

BarryPlopper schreef:
omdat vrouwen vaak onduidelijk zijn :Y) :Y) :=

Mannen zijn vaak wat 'harder' in hun bewoordingen, terwijl vrouwen daar meestal 'zachter' in zijn, om vooral niemand te willen kwetsen. ;) Al ken ik ook genoeg verhalen waarbij het totaal het tegenovergestelde was.

@ Hopke89 Wees maar blij dat het nooit iets is geworden en dat je hem nu nooit meer ziet......iemand die drank boven alles zet is je tijd echt niet waard. :n
Kan me wel voorstellen dat je nieuwsgierig bent naar wat er van hem geworden is. :j
Ben zelf ook benieuwt wat er van mijn fail terecht is gekomen, kan me niet voorstellen dat hij ooit een leuk meisje aan de haak heeft geslagen en nu een gelukkig leven leidt. :+

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 11:56

Laatst ook wel een bijzondere. Ik had met iemand afgesproken om te helpen met oefenen voor tentamen.
Krijg ik later een berichtje: Ik moet me schamen, ik heb me denkend aan jou 3 keer afgetrokken vannacht.
WTF! Hij had me gevraagd om eens met hem op date te gaan, wist het eerst niet of ik dat zou doen maar, inmiddels weet ik het antwoord wel.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 11:59

:oo

Hij moet zich idd schamen :r dat ie zoiets durft te versturen

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 12:00

Wooooooooooooooow. Enkeltje naar tot-nooit-meer-ziens.

Woopy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 12:13

Sodera schreef:
Woopy_x schreef:
een jongen die je wil zoenen en vraagt wil je tongen en de tong al uit de mond steekt voor dat die je zoent ;( :Y)

Ik vind dat uberhaupt vragen al een fail :')... Dat gebeurt toch gewoon?

Maar idd gadver en dikke fail :j!

ja klopt dikke fail, ik zou ook nooit vragen nee :j
Laatst bijgewerkt door Woopy_x op 06-11-14 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 12:19

Oh Jezus wat dacht die kerel wel niet _O-

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 12:19

Als je dan aan sexting doet kan het nog wel, maar zo out of the blue _O-

Woopy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 12:55

haha jaa hij vroeg laats nog of ik op zen verjaardag kwam.. ik kon niet ging naar men pa... :) maar me vriendin ging er heen die gaat met die jongens om en die vroeg ook al de hele tijd of ik mee ging ppfff
ik woon in een dorp en daar gaat alles snel rond dus toen ik toen bij hem was we hadden ook een selfie gemaakt en ik stuurde die in naar een vriendin zij stuurde hem naar die vriend van hem want hun hebben samen mij en hem geprobeerd te koppelen ... had die vriend de foto in de groepsapp gestuurd van mijn cv vereniging en daar ging door heel het dorp dat ik een nieuwe liefde had wat dus echt niet zo was...

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 13:07

Ach hier in de stad bestaat er een afterseksselfie groepsapp :') Echt mannen :n

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 13:09

Dat je dat dan nog maakt..

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 21:18

Hopke89 schreef:
Laatst ook wel een bijzondere. Ik had met iemand afgesproken om te helpen met oefenen voor tentamen.
Krijg ik later een berichtje: Ik moet me schamen, ik heb me denkend aan jou 3 keer afgetrokken vannacht.
WTF! Hij had me gevraagd om eens met hem op date te gaan, wist het eerst niet of ik dat zou doen maar, inmiddels weet ik het antwoord wel.

Ik zou het best grappig vinden als iemand mij dit stuurde :')

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:25

1e date kende hem al wel wat langer maar de blunder was toch wel dat ik zonder string terug naar huis moest, omdat ie knapte toen we bezig waren :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:49

Danique_G schreef:
Hopke89 schreef:

Ik zou het best grappig vinden als iemand mij dit stuurde :')

Zou had ik laatst een jongen waar ik al poos mee aan het appen was. Ik heb zo'n zin om keihard te ne*ken. NEXT!! :')

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:53

Niet echt een date fail. Maar wel een opmerking van mijn kant die waarschijnlijk verkeerd is opgevat.

Gesprek via WhatsApp.
Hij: onze afspraak van morgen kan helaas niet doorgaan.
Ik: tot over 2 weken dan. Ik kan wel zeggen dat ik het niet erg vind , maar dat is niet helemaal waar.
Hij: :o

Ik praat veel met hem en hij luistert en ik had ff een face to face praatpaal nodig. Dus in die zin vond ik het jammer dat het niet doorging.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 00:26

Schiet me nog wat te binnen. Was toen ik een jaar of 16 was. Eindelijk had ik een date met die ene jongen waar ik al bijna een jaar verliefd op was. Ik helemaal door het dolle heen. Nou goed, we gingen naar de bioscoop.

En ik moest en zou absoluut naar twilight gaan. Hij vond dat totaal niks aan, maar ik wou en moest die film gewoon zien, geen ruimte voor overleg. Nope, twilight all the way.

De relatie is ook geen succes geworden :') als ik hem zie dan schaam ik me nog steeds dat ik perse naar die film moest. Vervelend tiener kind dat ik was _O-

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 02:16

xRoosss schreef:
Hij vond dat totaal niks aan, maar ik wou en moest die film gewoon zien, geen ruimte voor overleg. Nope, twilight all the way.

Ik moet hier zo om lachen, herken mezelf erin van een jaar of 3 a 4 geleden. _O- _O-

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 02:30

Samen op bank liggen, filmpje kijken en ontdekken dat fitness hunk nog op zn duim sabbelt -O-

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 09:26

_O-
Dat is toch wel de nummer 1 afknapper. :')

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 10:17

Ik had een keer met een jongen afgesproken bij mij thuis, toen bleef hij maar over films praten. Ik zei: 'ik hou niet zo erg van films, kijk vaak liever gewoon iets op tv.'. Toen zei die gewoon serieus: 'Heb je geen leven ofzo >;) ". En nee zonder lach oid, bloedserieus... Mafkees. Hij praatte ook echt op een heel nare manier tegen me. De vriend van mn zus stond toevallig op de gang nadat hij naar de wc was geweest en die twijfelde echt of ie er wat van moest zeggen of niet. ( woonde toen samen met mn zusje.) Op een gegeven moment wilde ik echt dat ie ging want er was echt helemaal NIETS aan. Dus ik zei: Ik wil naar bed. Toen zei die: oke, zal ik maar gaan dan? Dus ik zei: dan lijkt me een goed plan. Hij loopt naar de deur, ik doe de deur open en ik knal hem keihard achter hem dicht hhahaha! Wat een stakker was dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 10:44

Ik heb zondag mn allereerste echte date!! Beetje bijzonder gegaan haha maar hoop dat ik hier niet hoef te reageren na afloop ^^