BarryPlopper schreef:omdat vrouwen vaak onduidelijk zijn![]()
![]()
Uhhh helemaaaaal niet. Ik ben super bot altijd. Lijkt ze eerder aan te trekken dan af te stoten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BarryPlopper schreef:omdat vrouwen vaak onduidelijk zijn![]()
![]()
Al ken ik ook genoeg verhalen waarbij het totaal het tegenovergestelde was.

dat ie zoiets durft te versturen Sodera schreef:Woopy_x schreef:een jongen die je wil zoenen en vraagt wil je tongen en de tong al uit de mond steekt voor dat die je zoent![]()
Ik vind dat uberhaupt vragen al een fail... Dat gebeurt toch gewoon?
Maar idd gadver en dikke fail!
maar me vriendin ging er heen die gaat met die jongens om en die vroeg ook al de hele tijd of ik mee ging ppfff
Echt mannen
Hopke89 schreef:Laatst ook wel een bijzondere. Ik had met iemand afgesproken om te helpen met oefenen voor tentamen.
Krijg ik later een berichtje: Ik moet me schamen, ik heb me denkend aan jou 3 keer afgetrokken vannacht.
WTF! Hij had me gevraagd om eens met hem op date te gaan, wist het eerst niet of ik dat zou doen maar, inmiddels weet ik het antwoord wel.
Danique_G schreef:Hopke89 schreef:Laatst ook wel een bijzondere. Ik had met iemand afgesproken om te helpen met oefenen voor tentamen.
Krijg ik later een berichtje: Ik moet me schamen, ik heb me denkend aan jou 3 keer afgetrokken vannacht.
WTF! Hij had me gevraagd om eens met hem op date te gaan, wist het eerst niet of ik dat zou doen maar, inmiddels weet ik het antwoord wel.
Ik zou het best grappig vinden als iemand mij dit stuurde
als ik hem zie dan schaam ik me nog steeds dat ik perse naar die film moest. Vervelend tiener kind dat ik was

". En nee zonder lach oid, bloedserieus... Mafkees. Hij praatte ook echt op een heel nare manier tegen me. De vriend van mn zus stond toevallig op de gang nadat hij naar de wc was geweest en die twijfelde echt of ie er wat van moest zeggen of niet. ( woonde toen samen met mn zusje.) Op een gegeven moment wilde ik echt dat ie ging want er was echt helemaal NIETS aan. Dus ik zei: Ik wil naar bed. Toen zei die: oke, zal ik maar gaan dan? Dus ik zei: dan lijkt me een goed plan. Hij loopt naar de deur, ik doe de deur open en ik knal hem keihard achter hem dicht hhahaha! Wat een stakker was dat.