Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

Ayasha
Blogger

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:16

Denk dat ze bedoelt waarom je dat zou doen... :=
Ik zou me ook niet laten scheren door manlief vrees ik.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:19

Als je gaat bevallen wordt het toch ook aangeraden dat je daaronder netjes bijgetrimd bent zeg maar? Dan moet je hem toch ook om hulp vragen? Als je al niet eens meer je eigen sokken kan aantrekken zou het me verbazen dat je daar wel nog bij kan en met een spiegel lijkt me maar onhandig.

Maar nee, hier scheren we elkaar niet. We houden alles netjes en verzorgd maar dat doen we alleen zelf. Verdoken of openlijke voorstellen krijg ik eigenlijk zelden tot nooit. Ofwel kijk ik te boos (terwijl ik alleen sta te dromen of probeer wakker te worden :') ) ofwel komt dat door het feit dat ik zelden alleen op stap ga zonder mijn vriend. En als hij erbij is heeft hij het direct door wanneer er eentje avances wil maken en dan legt ie wel even zijn hand op mijn kont :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:20

Ik kan me er niets bij voorstellen dat dat heel ontspannend werkt :D Maar wel heel interessant om te horen haha!

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:27

@ kwanyin,.ik weet zn mening. Zit ietsje langer dan vandaag op bokt.
Als hij zn liefdesleven zo beleefd prima, bokt blijft een forum.
Daarom zei ik ook dat ik wel weer terugkom als het kippehok werr beetje bedaard is.

Kan me er niet aan storen, wou dat ik dat kon indampen en uitdelen :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:30

Varekaj schreef:
Als je gaat bevallen wordt het toch ook aangeraden dat je daaronder netjes bijgetrimd bent zeg maar?

Wat, echt waar? Waar is dat goed voor?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:31

Varekaj schreef:
Als je gaat bevallen wordt het toch ook aangeraden dat je daaronder netjes bijgetrimd bent zeg maar? Dan moet je hem toch ook om hulp vragen? Als je al niet eens meer je eigen sokken kan aantrekken zou het me verbazen dat je daar wel nog bij kan en met een spiegel lijkt me maar onhandig.

In Nederland iig niet hoor en ook bij bevallen in het ziekenhuis wordt je niet geschoren.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:35

Valt mee dat ik nooit zal hoeven bevallen. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:39

Collega van me had die vraag een keer gehad van een assistent-gynaecoloog dacht ik? Kwestie dat het hygiënischer zou zijn als ze bijvoorbeeld moeten knippen en ontsmetten enzo?

In NL is het toch echt verschillend met BE, hier lig je standaard 5 dagen in het ziekenhuis, jullie gaan al direct naar huis de dag nadien etc.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:42

Doubtless schreef:
Als iedereen de sfeer zo nadelig vindt veranderen; negeer hem dan gewoon :Y) .

Mijn idee, waar maken jullie je druk om..

(Ik ga weer verder bijlezen)

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:44

eh ik ben 28 enne speeltjes heb ik geen problemen mee maar scheren?? No way :n

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:45

Huertecilla schreef:
Cinderella schreef:
HC heeft al meerdere malen duidelijk gemaakt dat hij de monogamische samenleving hypocriet vindt.

Nee hoor. Dat heb ik NIET geschreven. Een monogame samenleving kan op zich best. Onze is dat alleen in werkelijkheid niet en DAT is hypocriet.
Jammer dat begrijpend lezen uit het lespakket is.

Volgens mij is wel inmiddels beween dat de mens geen monogaam dier is van zich zelf dus kan wel begrijpen wat huertecilla bedoeld. Wie zijn wij om te oordelen over zijn opmerkingen. Hij schrijft duidelijk dat hij wel voor monogamie is. Sorry maar ik zie een beetje pestgedrag ontstaan op zijn reacties omdat hij kennelijk de enige is die dat vind en het dus lekker makkelijk is. Jammer dat dit van een stel volwassenen komt.

Voor de rest vind ik het een hilarisch topic om te lezen :+

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:45

ik heb wel eens gehoord dat als je tijdens het eerste jaar van je relatie bij iedere keer dat je vrijt een boon in een pot doet en in de jaren erna iedere keer dat je vrijt een boon uit die pot haalt, de pot nooit meer leeg komt :D Herkenbaar?

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:47

max66 schreef:
ik heb wel eens gehoord dat als je tijdens het eerste jaar van je relatie bij iedere keer dat je vrijt een boon in een pot doet en in de jaren erna iedere keer dat je vrijt een boon uit die pot haalt, de pot nooit meer leeg komt :D Herkenbaar?

Best hard ja :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:48

Danique_G schreef:
Volgens mij is wel inmiddels beween dat de mens geen monogaam dier is van zich zelf dus kan wel begrijpen wat huertecilla bedoeld. Wie zijn wij om te oordelen over zijn opmerkingen. Hij schrijft duidelijk dat hij wel voor monogamie is. Sorry maar ik zie een beetje pestgedrag ontstaan op zijn reacties omdat hij kennelijk de enige is die dat vind en het dus lekker makkelijk is. Jammer dat dit van een stel volwassenen komt.

Bewezen? Waar is dat officiele onderzoeksresultaat te vinden? :)

En gelukkig zijn HC z'n posts zo heilig. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:50

Ik heb speelgoed gehad (vooral cadeautjes van mijn ex geweest) en toen ik verhuisde naar de woning van mijn vriend heb ik die allemaal in 1 grote zak gestopt en achtergelaten op het containerpark, sommige zelfs ongebruikt. Ik hoop van harte dat er niemand op het idee is gekomen in die zak te gaan graaien :')

Momenteel heb ik er dus geen meer, en nee, ik mis het ook niet echt. Mocht ik ooit wat als cadeautje krijgen, dan sluit ik niks uit maar een must is het niet.

Ivm de pot en de bonen... Niet echt. Hij is afgelopen jaar redelijk veel thuis geweest dus de schade hebben we alweer ingehaald :) Moet er wel bij vertellen dat hij in ons eerste jaar samen hooguit 6 maanden thuis is geweest...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:53

Haha, nou scheren is dus idd nog taboe. Had verwacht dat wel meer mensen dat zouden doen!

@Ayasha: Ik heb ook gezegd waarom wij dat doen: in het begin vonden we dat spannend en inmiddels vinden we het ontspannend.

Zo vind ik het ook heerlijk als ik moe ben en net gedoucht heb, dat hij mijn haren droog föhnt. Ik ben gewoon dol op gekriebel en gefrutsel. Wij zijn bijv. ook dol op de spulletjes van Rituals, vooral de Hamam. We gaan elkaar dan uitgebreid zepen, scrubben en met klei insmeren, elkaars haren wassen. En niet als voorspel ofzo, gewoon, lekker ontspannen en quality time met elkaar.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:00

Varekaj schreef:
Ik heb speelgoed gehad (vooral cadeautjes van mijn ex geweest) en toen ik verhuisde naar de woning van mijn vriend heb ik die allemaal in 1 grote zak gestopt en achtergelaten op het containerpark, sommige zelfs ongebruikt. Ik hoop van harte dat er niemand op het idee is gekomen in die zak te gaan graaien :')

Er was ooit zo'n hilarisch topic geweest van een mannelijke bokker die zich afvroeg of hij zijn speelgoed mocht recycleren voor zijn volgende vriendin :D :D :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:01

Hahaha jaaaa, dat topic kan ik me nog herinneren!

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:02

whaha gadver

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:04

Santos_05 schreef:
Palousa grijpt de kans wel aan om meer van andere vrouwen te weten te komen :D

Tja.. Blijf een vent hè :+

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:05

Varekaj schreef:
Leren mikken met die piemel tot daar aan toe, maar dan heb je wel dik pech als je vriend eentje is die al zittend gaat plassen.

in mijn geval: heil heil, ik heb nooit een natte bril om op te zitten en ook de vloer blijft schoon!

Natte bril? Doe gewoon de bril omhoog }:0

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:06

Ayasha schreef:
Danique_G schreef:

Bewezen? Waar is dat officiele onderzoeksresultaat te vinden? :)

En gelukkig zijn HC z'n posts zo heilig. :j

Geen idee heb niet alles gelezen, zeg ik heel eerlijk hoor. Maar je bent altijd volwassen genoeg om de keuze te maken om je niet verlagen. Voor de rest moeten jullie het zelf maar weten.

Zal even zoeken of ik het kan vinden!

Edit: wel wat gevonden.

http://www.psychologisch.nu/marcelino/m ... it-het-nou

http://www.welingelichtekringen.nl/lief ... maakt.html
Laatst bijgewerkt door Raineri op 21-08-14 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:08

Varekaj schreef:
Collega van me had die vraag een keer gehad van een assistent-gynaecoloog dacht ik? Kwestie dat het hygiënischer zou zijn als ze bijvoorbeeld moeten knippen en ontsmetten enzo?

In NL is het toch echt verschillend met BE, hier lig je standaard 5 dagen in het ziekenhuis, jullie gaan al direct naar huis de dag nadien etc.

Als je voor een bepaalde tijd bevalt (ik geloof voor 17:00 uur) dan ga je gewoon dezelfde dag nog naar huis.
Mits je geen medische indicatie had om in het ziekenhuis te bevallen.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:11

max66 schreef:

Ja die uitspraak ken ik, maar dan met hert eerste jaar getrouwd zijn :D .
bij ons klopte het niet al zijn we wel gedaald in aantal x per week (dit jaar 8jr getrouwd).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:15

Hier beval je zowat standaard in het ziekenhuis en is thuisbevalling nog relatief onbemind. Al zijn er wel plannen om op termijn meer richting hetzelfde systeem als NL te gaan, dus de ligduur te verkorten. Gewoon omdat dat de kosten voor de sociale zekerheid kan doen dalen en dat levert de ziekenhuis ook meer op -> meer bevallingen -> meer tjing tjing kassa.