Ik zou me ook niet laten scheren door manlief vrees ik..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Als je gaat bevallen wordt het toch ook aangeraden dat je daaronder netjes bijgetrimd bent zeg maar? Dan moet je hem toch ook om hulp vragen? Als je al niet eens meer je eigen sokken kan aantrekken zou het me verbazen dat je daar wel nog bij kan en met een spiegel lijkt me maar onhandig.
Huertecilla schreef:Cinderella schreef:HC heeft al meerdere malen duidelijk gemaakt dat hij de monogamische samenleving hypocriet vindt.
Nee hoor. Dat heb ik NIET geschreven. Een monogame samenleving kan op zich best. Onze is dat alleen in werkelijkheid niet en DAT is hypocriet.
Jammer dat begrijpend lezen uit het lespakket is.
Danique_G schreef:Volgens mij is wel inmiddels beween dat de mens geen monogaam dier is van zich zelf dus kan wel begrijpen wat huertecilla bedoeld. Wie zijn wij om te oordelen over zijn opmerkingen. Hij schrijft duidelijk dat hij wel voor monogamie is. Sorry maar ik zie een beetje pestgedrag ontstaan op zijn reacties omdat hij kennelijk de enige is die dat vind en het dus lekker makkelijk is. Jammer dat dit van een stel volwassenen komt.
Voor de rest vind ik het een hilarisch topic om te lezen
Varekaj schreef:Ik heb speelgoed gehad (vooral cadeautjes van mijn ex geweest) en toen ik verhuisde naar de woning van mijn vriend heb ik die allemaal in 1 grote zak gestopt en achtergelaten op het containerpark, sommige zelfs ongebruikt. Ik hoop van harte dat er niemand op het idee is gekomen in die zak te gaan graaien
Ayasha schreef:Danique_G schreef:Volgens mij is wel inmiddels beween dat de mens geen monogaam dier is van zich zelf dus kan wel begrijpen wat huertecilla bedoeld. Wie zijn wij om te oordelen over zijn opmerkingen. Hij schrijft duidelijk dat hij wel voor monogamie is. Sorry maar ik zie een beetje pestgedrag ontstaan op zijn reacties omdat hij kennelijk de enige is die dat vind en het dus lekker makkelijk is. Jammer dat dit van een stel volwassenen komt.
Voor de rest vind ik het een hilarisch topic om te lezen
Bewezen? Waar is dat officiele onderzoeksresultaat te vinden?
En gelukkig zijn HC z'n posts zo heilig.
Varekaj schreef:Collega van me had die vraag een keer gehad van een assistent-gynaecoloog dacht ik? Kwestie dat het hygiënischer zou zijn als ze bijvoorbeeld moeten knippen en ontsmetten enzo?
In NL is het toch echt verschillend met BE, hier lig je standaard 5 dagen in het ziekenhuis, jullie gaan al direct naar huis de dag nadien etc.
max66 schreef:ik heb wel eens gehoord dat als je tijdens het eerste jaar van je relatie bij iedere keer dat je vrijt een boon in een pot doet en in de jaren erna iedere keer dat je vrijt een boon uit die pot haalt, de pot nooit meer leeg komtHerkenbaar?