? Ik wil mijn DZP ook gebruiken om mezelf er toe te zetten wat meer te gaan sporten inderdaad.
Om in het thema van sporten te blijven: Ik heb gister mijn eerste ultimate frisbee training gehad ... echt heel leuk maar ook heel zwaar (het is echt niet alleen een frisbee overgooien). Ik heb ook bizar veel spierpijn, maar voelt goed

@Ineke: oh wat leuk! Ik woon ook dichtbij de campus (minder dan 5 min fietsen ... zo blij met mijn 'nieuwe' plekkie
) Aan welke 'kant'/buurt woon je, als ik vragen mag?Het is ook een hele kleine studie, dus dat is niet zo gek. Wij vormen met zo'n 20 studenten een heel jaar. Alhoewel de huidige eerstejaars wel met wat meer zijn geloof ik, maar goed het blijft weinig.
Het bevalt erg goed. Het is behoorlijk breed, wat veel mensen niet verwachten. Het gaat literatuur (niet alleen duits, ook algemeen), linguïstiek, textanalyse, geschiedenis, maar wij krijgen bijvoorbeeld ook (zoals geloof ik alle andere letterenstudies) filosofie
Qua musicals/theater, ik ga er graag heen. Om zelf op de bühne te staan, mis ik bepaalde talenten
Maar ik kan heel erg ervan genieten. Ik heb even in je profiel gespiekt trouwens en wat een leuk paard rij je zeg!
@Anneloes: ik vind juist dat je een mooie, complete introductie hebt geschreven. Klinkt alsof je heel veel zelfkennis hebt.
@Brigitta: bij de loesje posters? dat klinkt als leuk werk!
Mooi doel heb je inderdaad voor ogen. Ik hoop voor je dat het DZP je daarmee kan helpen!
Wat is het gezellig druk hier nu zeg
Ik had moeite om mijn bericht te posten (kreeg tot 2x toe de melding dat er een nieuw bericht was) Ik ga er nu in ieder geval vandoor, want ik heb zometeen college

...het was die nacht een gala-avond
...
)
. Op een klein half jaartje na waarin mijn pols in steungips heeft gezeten, heb ik altijd 1x per week gereden op een manege in Haarlem, en af en toe een losse springles 

Dus ik hoor graag ervaringen (ook al is van een week naar een maand nog best een stap)