Longboarders!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:05

Nope. Ben meer van de dubstep, drum&bass, en mellow electronic muziek en luister ook veel indie en singer songwriter stuff :)

Haha hee dat is valsspelen Kaus :)) Maar wel chill!

Hier ook spierpijn de keren nadat ik rondjes was geweest hoor, terwijl ik normaal ook echt niet stil zit. Zal eraan liggen welke spieren je normaal gebruikt. Ach, je weet dat je in ieder geval goed je best hebt gedaan :Y)

Ik had stille hoop vandaag een Brunotti longboard te winnen. Kans was best groot, maar helaas alsnog niet gelukt. Nu dus toch écht goed zoeken, info inwinnen en kopen :D
Er is maandag hier vlakbij door een surfshop een longboardtour georganiseerd. Misschien dat ik wel mee ga doen. Konden ook boardjes geleend worden :)

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:23

baroeg schreef:
klein vraagje eigenlijk... wie van jullie luistert metal en stuff?

Ja ik! Niet naar death-metal enzo, dat gaat me toch net iets te ver :')
Moet wel zeggen dat ik heeeel veel verschillende muziek luister. Ook indie, akoestisch, rock, pop, punk, noem maar op :)

baroeg

Re: Longboarders!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 13:10

jaaa awesome!! indie akoestisch rock en ofcourse metal :)
marrleen wat is je lievelingsband?

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 14:06

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 14:23

Ja dat is de tour die ik bedoelde! :D Maar weet nog niet helemaal zeker of ik het red om te gaan. Is vlakbij mij dus ik kijk het denk ter plekke aan. En anders doe ik het rondje een ander keertje zelf. Ga jij wel? :)

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 14:51

Ik wil wel! Maar alleen als ik mensen mee kan nemen in de auto, om benzinekosten te reduceren :') skeere student

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 18:52

Ik heb een top 4 maar die bands staan zegmaar allemaal op 1 :')
Motionless In White, Muse, Hurts en Arctic Monkeys. Momenteel luister ik ook weer heel veel naar Tokio Hotel en naar Stromae. Het verschilt echt heel erg!

Volgende week moet ik naar school voor een gesprek, dus dan wil ik m'n longboard meenemen maar dan moet ik onder een tunneltje door en dat heb ik dus nog niet eerder gedaan. Ik ga liever niet vol op m'n plaat voor al die studenten die daar ook lopen/fietsen... :/

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:42

Marrleen, als ik een stukje eng vind, dan stap ik gewoon af, loop dat stukje, en board dan weer verder. Misschien een beetje kneuzig, maar dan ga je in ieder geval niet vol op je plaat :j

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 17:52

Vandaag 15 km gerold, heeeerlijk wat kan een mens daar gelukkig van worden zeg! Nu wel al een beetje spierpijn haha, zal morgen niet veel beter zijn.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 10:41

Kan je alweer lopen :))?

Nissima, heb je al slachtoffers kunnen vinden voor morgen? Ik weet nog steeds niet helemaal of ik het ga redden. Ik beslis denk maar gewoon morgen :+

Heb even contact gehad met Sickboards over de Riviera Mosaic <3 Kan 'm niet uit mn hoofd zetten en ook al koop ik nu een ander...hij zal altijd in mn hoofd blijven :') Dus ik ga er maar aan toe geven.
Volgend weekend even langs en dan zullen we zien of het 'm echt wordt of toch beter een ander :D

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 12:58

Nope, haha. Loop nog steeds kreupel :')

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 13:46

DieL_Zor, er gaan misschien drie jongens uit Alkmaar mee in de auto, maar heb niks meer van ze gehoord. Heb met mijn vriendin afgesproken dat we maar gewoon gaan, dan maar met zijn tweetjes. :D Wij zijn er wel om 12 uur al zodat we die eerste clinic mee kunnen pakken. Weet alleen nog niet welke ronde ik ga doen, 2,5 km is met 20 minuutjes voorbij maar 10 km is meteen 10 km :wow:

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 18:27

Mag ik even een vraag tussendoor stellen? Ik woon midden in het centrum van Utrecht. Heel leuk, maar zeer slechte plek om te oefenen als beginner. Ik heb namelijk geen behoefte dat ik of mijn board tegen een eerste beste auto of fietser aanknald. Er zijn wel plekken zoals de uithof of het lint. Maar hoe neem ik mijn board mee op de fiets. Heeft iemand tips? Het gaat om een pintail board.

Phen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 21:03

Veel plezier Nissima! Vind het erg jammer dat ik niet mee kan... Maarja volgende keer beter! :)

Yinka, ik zelf zou persoonlijk niet mijn board meenemen op de fiets. Dacht er eerst wel over na om mijn board dan aan mijn tas vast te maken (heb zo een snowboardtas, waar mijn board dus ook aan kan), maar dat is gewoon te gevaarlijk omdat mijn board ruim 1 meter lang is. Ik denk dat het dan veiliger is om rustig aan naar de rustige plek te boarden.

Vandaag even geboard bij mij op het erf. De paarden waren erg onder de indruk, haha, dus liet ze even kennis maken met mijn board.
Afbeelding

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 22:23

Ik heb mijn board vandaag nog meegenomen op de fiets. Ik heb zo'n rek met mand voorop, en daar leg ik m gewoon op, gaat prima! Ik moet m soms wel extra vasthouden omdat het dan wat hobbelt en hij er dan bijna af vliegt :')

Vandaag heb ik mn board dus meegenomen naar een verjaardag van een familielid, want ik had geen zin om de hele dag daar binnen te zitten (ben niet zo sociaal) dus dan had ik een goed excuus om even naar buiten te gaan. M'n nichtjes en neefje natuurlijk ook even proberen, die vonden het heel erg leuk! Op een gegeven moment vloog mn neefje dus van m'n board af, en toen kon ik hem gelukkig net opvangen, anders was hij op de stenen belandt..

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 09:08

Nissima, heel veel plezier! Ik ga hetbtoch niet redden helaas. Zat net wel even de routes nog een keer te bekijken en zag dat het letterlijk een loop is waardoor je dus halverwege weer langs dreams rijdt. Ik zou dus lekker voor de 10km gaan en halverwege eruit gaan als het niet meer gaat :)

Haha die paarden :+ toch wel heel raar zo'n board. Waarom werkte het niet bij jou om je longboard aan je tas te binden? Stak die te ver uit waardoor je bagagedrager in de weg zat ofzo? Ik had dat plan namelijk ook :+ met m'n snowboard die bijna 1,5m is lukt het immers ook (oke niet op de fiets haha).
Als het echt een klein stukje is zou ik het overwegen om m onder m'n arm mee te nemen yinka.

En gelukkig net op tijd je neefje kunnen opvangen...oeps.

Phen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 09:14

Als ik mijn board aan mn tas bind dan raakt hij inderdaad mn bagagedrager. Ook zakt ie een beetje naar beneden, dus extra hoog binden heeft ook niet echt zin :)
Soms als ik loop als mn board aan mn tas vast zit, dan voel ik hem wel eens in mn knieholte, maar dan is ie wel tot helemaal naar beneden gezakt.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 10:40

Ik heb samen met mijn vriend al een constructie bedacht hoe ik mn board vast maak aan mn rugzak :)

Phen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 11:10

Hoe ziet dat eruit? :)
Ik heb zelf een snowboard tas waar ik gewoon m'n board aan vast kan maken :)

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 14:49

Ik leg mijn board altijd als ie mee moet op de fiets op mijn stuur. Is niet heel fijn maar wel goed te doen :)

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 18:25

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 18:31

Een beetje wibbly wobbly, maar ziet er goed uit!
Waar is dit? Enige lekkere rol plek die ik tot nu toe heb kunnen vinden is de weg van stadspark, en daar is het zo ongemakkelijk om onderuit te gaan :')

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 18:58

Zeker nog wibbly wobbly, maar oefening baart kunst, ging al steeds beter. Dit is bij mijn ouders in Friesland in een gehucht op een landweggetje. In Grun heb ik ook wel een rondje met zo'n weggetje in het noorden van de stad, buiten de ring.

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 18:12

NogSteedsGek schreef:
Kijken of hij het zo doet, vandaag de Peter pan geprobeerd. eerste serieuze poging maar wel leuk om te doen!
filmpje:
https://instagram.com/p/1I6dsxwd7g/

Zeker niet slecht! Leuk :D

Het evenement in Monster was heel tof gister! Echt heerlijk geboard, superlekker weer, super locatie. Alleen jammer van het zand onderweg. Ik was zo eigenwijs om mijn bescherming niet om te doen ("want ik val toch nooit", ook al had zelfs mijn horoscoop me gewaarschuwd :') ) en gewoon door te rijden toen ik een bergje zand tegen kwam. Nou, board stopte ermee maar ik ging nog even door. Beide knietjes stuk :') wel de 10km nog afgemaakt!

Afbeelding
Na mijn duikvlucht maar wel bescherming omgedaan..

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 18:41

Mijn board stond gisteren heuveltje af met 18,5km p/u ook plots stil door een takje. Ik rende voor mijn leven en overleefde het ook nog :')

9km met een gemiddelde van 17,5 km p/u. Langzaam aan bouwen we weer op :D