Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dirndl

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 13:05

Oh die boyfriend short van de mango is tof! En een leuke rok Vivi, ik heb ook zoiets maar dan als jurk. Eigenlijk die rok met een bovenstukje eraan vast.

Ik moet ook aan zomerkleding gaan geloven.. heb de zomer vorig jaar over kunnen slaan door in IJsland en in de bergen te blijven, maar zal nu toch echt moeten. Bah :=

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 15:07

Sourire, heb niet besteld met kortingscode was ik glad vergeten eigenlijk! Haha slechte ervaring?

Die rok hierboven vindt ik niet echt leuk. Kan komen omdat ik iemand ken die ik totaal niet moet die zoiets heeft waarbij ik het verschrikkelijk vindt staan :+ maar zou ze over het algemeen zelf al nooit dragen.
Had net de hele grote neiging om een short aan te trekken om de paarden uit te mesten, heb het toch maar even gelaten

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 15:39

Pff krijg net mijn ASOS pakket binnen; de helft gaat weer terug :=

Hoe klein zijn die modellen eigenlijk die ze gebruiken? Alle jurkjes zijn veel te kort, as in, belachelijk kort! Ook de top die ik als 'long top' gekocht heb - komt niet tot m'n achterwerk. Stom.

Ik houd alleen een BH, een jurkje en een rokje. Voortaan toch maar weer in echte winkels winkelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 15:41

Niet per ongeluk de petite collectie geshopt? :')

Asos valt bij mij altijd aan de lange kant en ik ben een kabouter.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 16:00

Dirndl schreef:

Hoe klein zijn die modellen eigenlijk die ze gebruiken? Alle jurkjes zijn veel te kort, as in, belachelijk kort! Ook de top die ik als 'long top' gekocht heb - komt niet tot m'n achterwerk. Stom.

Ik houd alleen een BH, een jurkje en een rokje. Voortaan toch maar weer in echte winkels winkelen.

Dat staat er toch vaak bij? 'The model is... cm'. Of is dat een andere website?

"SIZE & FIT
Model wears: Size Small
Model's height: 173 cm/5'8”"

- http://www.asos.com/Daisy-Street/Daisy- ... &clr=Black

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 16:55

xSwanHeart schreef:
Dragen jullie die crop tops ook echt zonder een shirt eronder?
Ik zou dat nooit durven. Zou nooit meer normaal durven gaan zitten :') Hebben jullie daar geen last van? Of zijn jullie allemaal zo prachtig slank?

Ik ben echt het tegenovergestelde van prachtig slank maar ik heb wel een slanke taille dus daardoor vind ik zelf dat ik ze nog wel kan hebben. Met een hoge skater skirt is het vooral super flatterend voor je figuur :j

Rebeccaa schreef:
ja ik draag het zonder iets eronder. Ik draag er wel meestal een high waisted broekje onder, dus je ziet maar een klein stukje. :) Ik draag ze wel vooral op het strand. Afgelopen zomer was ik op vakantie in lloret de mar en daar ben ik er ook elke avond/nacht in uitgegaan, maar daar kan alles haha.

[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]

Welk broekje is leuker? Ik heb echt een verslaving aan shorts, wil sowieso nog een extra levi's shortje. Ben echt onafscheidelijk in de zomer met shortjes. Als het weer het maar even toelaat, draag ik niets anders meer. :D

Ja de tweede Rebec! Die is leuker vind ik :j Ik heb ook echt zo'n liefde voor high waisted shorts, vooral omdat ze mijn nogal gigantische onderstel een beetje verdoezelen := Levi's shorts kan je leuk bij Episode halen, is goedkoop en ze hebben zo veel leuke kleurtjes en printjes!

Natsuki schreef:
Ik vind de tweede het leukst. :)

Shortjes moet ik ook nog kopen, deze zomer ga ik me er niks van aantrekken en draag ik lekker wat ik wel.
Ik heb qua broeken nu maat 38 en qua bloesjes maat 36. Ik heb nog wel een buikje en niet de meest charmante benen, maar vorige zomers deed ik bijna nooit schoortjes aan, nu vind ik gewoon dat ik het best kan hebben, zolang ik maar zelfvertrouwen uitstraal. :D

Joh, ik liep tot een paar weken geleden met maat 44 qua broeken, 42 was vaak net iets te krap.. Ben nu een ruime 40 maar ik draag ook gewoon high waisted shorts. Ze laten je billen mooi uitkomen en dat je benen dan wat groter zijn (in mijn geval dan) vind ik helemaal niet zo erg eigenlijk. Misschien heb ik ook wel gewoon een beetje schijt aan iedereen die een mening over mij klaar heeft wbt gewicht, maar het kan absoluut.

xRoosss schreef:
Weten jullie nog leuke shop steden? Wil vrijdag gaan shoppen maar heb Amsterdam nou wel een keer gezien :+

Utreeeeggg! Haha ik ben gek op Utrecht. Pull & Bear, Monki, grote H&M, ik kan dr eigenlijk altijd wel slagen. Het enige wat ik nog mis zijn winkels als bijvoorbeeld Forever 21 en River Island, Urban Outfitters mag van mij ook wel naar Utrecht komen.. Maar ik denk dat zodra al die winkels wat meer gevestigd zijn in Amsterdam ze wel uit zullen breiden. Utrecht is een grote studentenstad en ik denk dat er dagelijks behoorlijk veel geld over de toonbank gaat :+

Dirndl schreef:

Ik vind Asos sowieso altijd best wel klein vallen. Misschien ben ik wel een beetje te optimistisch over mijn maten als ik online shop, maar ook als ik grotere maten koop past het grootste deel meestal niet. Baal daar altijd echt keihard van, want ik wil het dan ook weer niet verkopen of terugsturen..

Zo, bijgelezen!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 17:28

Haha wat een post Emma! Zo jij bent dan ook heel wat afgevallen mooi!
Is het echt zo dat high waisted shorts je bovenbenen verdoezelen? Heb namelijk stekkepootjes van onder, maar van boven vindt ik ze niet zo geweldig. Loop wel gewoon rond in shorts maar voel me vaak toch fat door mijn blubbende bovenbeentjes :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 17:30

Volgens mij heeft iedereen blubbende bovenbeentjes :') Zou me daar lekker niet te druk om maken hoor. Ben het wel met Emma eens dat High waisted je figuur vaak ten goede komt :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 17:38

Toch maar een keer die short terug naar boven halen.. Had hem vorig jaar denk ik gekocht ( zo eentje met 4 knopen, dus echt high high waisted ) maar die had ik snel weer naar onder geduwd.
Ik krijg zin in de zomer {:}

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 17:54

ik ook!
weer nieuwe kleren kopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 19:17

Dan ga ik binnenkort het donkere broekje maar halen denk ik, wil hem in het echt even passen want Bershka heb ik altijd een andere maat..

Ik heb ook zoveel zin in zomer en zomerkleding! Heb echt heel veel zin om te winkelen met dit mooie weer haha.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 19:28

Davinia_ schreef:
xSwanHeart schreef:
Shorts <3 Ik vind ze zo heerlijk! Helaas heb ik ze afgelopen zomer bijna niet kunnen dragen, want op het werk is het net een tikkeltje minder gepast.

Ik zoek trouwens al heel lang een bepaalde short. Ik heb een aantal jaar geleden eentje bij de Sting gekocht, en die zit zo heerlijk! Hij valt wat losser, licht pofmodel. Vind het een geweldig ding, want mijn heupen lijken er wat minder breed in, en dat is altijd goed. Daarnaast krijg je niet van die lelijke vetranden bij je benen als je gaat zitten. (Dat heb ik gauw, aangezien mijn bovenbenen vrij breed zijn.)
Nou zoek ik dus al een behoorlijke tijd zo'n zelfde broek, maar die is gewoon niet te vinden. Hebben jullie ideeën? (Gaat trouwens om een jeansshort, liefst lichtblauw)

Is zoiets geen boyfriend short?
http://shop.mango.com/NL/p0/mango/kledi ... 4444210945

Of misschien bedoel je zoiets?
http://shop.mango.com/NL/p0/mango/kledi ... 4444210945

Nee, is beide niet wat ik bedoel. Hij is wel echt kort ook. Maar net wat wijdere pijpen, die onderaan weer wat smaller worden. Kan zodra ik thuis ben kijken of ik een foto heb waar ie goed op staat.
Het is echt zo'n lekker loose fit model :j

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 20:17

_mexx_lady_ schreef:
Sourire, heb niet besteld met kortingscode was ik glad vergeten eigenlijk! Haha slechte ervaring?

Die rok hierboven vindt ik niet echt leuk. Kan komen omdat ik iemand ken die ik totaal niet moet die zoiets heeft waarbij ik het verschrikkelijk vindt staan :+ maar zou ze over het algemeen zelf al nooit dragen.
Had net de hele grote neiging om een short aan te trekken om de paarden uit te mesten, heb het toch maar even gelaten

Jup, toen ik belde kreeg ik een hele opsomming van wat ik zoal met kortingscodes had besteld en dat ik heus wel wist dat dat niet mocht. Waarop ik zei dat ze hun systeem dan maar waterdicht moeten maken (bij zalando kun je een code tenslotte ook maar 1x gebruiken). Zo ging het wat heen en weer waarna de hoorn er opgegooid werd (heel klantvriendelijk, ik was wel geïrriteerd maar zeker niet onbeleefd). En ze heeft blijkbaar, zoals ze al zei, ook echt een aantekening of iets gemaakt. Ik kan wel met bestellen met korting maar die wordt vervolgens door h&m verwijderd. Heb het nu weer geprobeerd en ondertussen wacht ik al een week en m'n bestelling is nog geeneens ingepakt, ik hoop maar dat dat nog wel gebeurd want wil het wel graag. :Y)

Maargoed, niet bellen dus als je dit risico niet wilt lopen. :P

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 20:21

_O- Da's wel wat apart.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 20:23

Ik moet ook eerst wat meer sporten voordat ik me in een korte broek vertoon. Als ik ga zitten wordt ik afgekneld. Draag dan liever jurkjes die verbergen wat meer. :o

_O- Maar dat is toch net als met belasting, je ontduikt het niet maar je ontwijkt het. Officieel mag het toch gewoon? :')

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 21:32

Onder het kopje First World Problems: Ik wil met personeelskorting bestellen, maar ik kom niet aan meer dan €30 als de korting eraf is :') (En je moet minimaal €30 bestellen, anders krijg je de korting dus niet.)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:47

Ik wil wel met je meebestellen :)) Grapje dan moet het natuurlijk ook nog vanuit Berlijn naar hier :+

Ja dat is inderdaad een first world problem :') Welke site?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:53

BaileyMix schreef:
Ik wil wel met je meebestellen :)) Grapje dan moet het natuurlijk ook nog vanuit Berlijn naar :+

RT :')

Ik heb besloten naar Den Haag te gaan shoppen, kan ik ook nog naar Scheveningen met dit heerlijke weer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:55

Dan zou ik eerder naar Rotterdam gaan! Den Haag is wel leuk maar Rotterdam hebben ze een New Look <3

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 01:28

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 01:33

Die vind ik idd ook heel erg vet!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 01:35

Vind €40,- alleen net teveel aangezien ik niet zeker ben van de kwaliteit... Wat denk jij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 01:36

Nou ja ik ben zelf heel erg van het afwisselen met schoenen. Ik koop 2 keer per jaar wat duurdere schoenen en daar doe ik dan ook gewoon lang mee, en voor de rest heb ik voornamelijk goedkopere schoenen staan. Kwaliteit zal niet denderend zijn, maar denk dat je voor 40 euro wel kan verwachten dat ze degelijk zijn :j Als je ze niet elke dag aantrekt denk ik dat je er best lang plezier van kan hebben!

Ik heb ook 2 paar laarsjes van de Monki van 40 euro, een paar is na een tijdje kapot gegaan maar het andere paar doet het nog prima. Ga er regelmatig op stappen en ik heb ze best vaak aan

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 01:37

Hmm dilemma dilemma... Is er een New look in Eindhoven waar ze deze verkopen? Of alleen zo'n kleine in de V&D?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 01:46

Ik geloof dat de enige echte New Look winkel in Rotterdam zit. Ik loop wel eens door de New Look in Utrecht in de V&D maar daar kan ik ook bijna nooit wat vinden, terwijl ik de winkel echt super leuk vind