vertrekken bij vriend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kally

Re: vertrekken bij vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 19:35

En hoe voel je je nu twee maanden later, en zijn de problemen kwa financien al een beetje opgelost?

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 19:57

Twee maanden al weer! De tijd vliegt. Normaal toch dat het je raakt? Jullie zijn zo lang samen geweest.
Gaat de afronding nog steeds zo goed?

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 21:18

Twee maanden alweer. Gefeliciteerd!

OK, beetje overtrokken, maar langzamerhand je eigen leven weer kunnen leiden in plaats van lijden is toch heerlijk. Natuurlijk sta je stil bij `jubilea` die bij jullie leven samen zouden hebben gehoord, dat hoort bij het rouwproces waar je momenteel toch in zit. Gewoon volhouden. Komt goed.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 21:26

Jeetje zo lang al weer, de tijd vliegt echt voorbij. Ik hoop dat je wat meer rust hebt gevonden en dat hij wat mee werkender is geworden

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 10:02

Gelukkig is hij wat meer mee gaan werken en kunnen we weer normaal met elkaar praten. Hij snapt eindelijk dat die brief bedoelt was om beide te beschermen.

Het is nog steeds onwennig en soms mis ik hem ook wel. Of eigenlijk eerder wie hij geweest is. De jongen van het afgelopen jaar mis ik absoluut niet.

Ben nu bezig met alles weer op orde krijgen en daar hoort ook mijn gewicht bij. Dus gisteren abonnement afgesloten bij een sportschool en vandaag start to run gedaan.
Dat voelt ook ongelooflijk goed.
Ook bezig met een leerbaan te bemachtigen zodat ik weer verder kan.

Er zijn momenten waarop ik niks anders kan doen dan janken, maar die momenten worden steeds minder. Ik ben ontzettend gemotiveerd om iets van mijn leven te maken :j

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 11:07

Respect TS! Je pakt het goed aan!
Fijn dat je met sporten jezelf een goed gevoel kan geven en dat die rot momenten minder worden! Het kost ook gigantisch veel tijd om over iemand heen te komen, ben er zelf ook al een paar maanden mee zoet maar het wordt steeds makkelijker! Ga zo door :j

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 13:37

Goed zo, ga zo door dan gaat het allemaal steeds iets makkelijker....

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 14:04

Goedzo!!
Kijk naar jou toekomst en ga zo door!!

Respect hoor

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 22:58

Goed bezig TS! Wat fijn dat het beter gaat en wat fijn dat je ex het een beetje in ziet, hopelijk loopt de rest ook redelijk soepel.

Succes meid! Je bent sterkt, je kunt het!

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-14 14:46

Dank jullie wel :)
Vandaag duidelijk een mindere dag.
Ben huilerig en boos. Weet ook waardoor het komt. Hopelijk voel ik me morgen weer een stuk beter. Op dit moment voel ik me alsof ik elk moment kan instorten.

Vanochtend voor het eerst fitness gedaan en vanavond nog even rennen. Hopelijk scheelt dat al :j

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 15:16

:(:)

Het scheelt al een stuk als je weet waardoor het komt dat je je belabberd voelt. Kan je actie ondernemen, al is het maar constateren dat het zo is en je er een soort van bij neerleggen.

Sporten klinkt goed.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 17:41

Goed hoor, beetje je hoofd leeg maken met sporten....pfff niet teveel tegelijk ..spierpijn, alhoewel
een goede afleiding.
En wat je meemaakt zullen de fase's wel zijn van de verwerking, elke keer een stapje verder van
de periode die achtergelaten hebt...
Sterkte....

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 19:20

Hoe gaat het met TS

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 11:42

Het gaat steeds beter met me. Al ben ik er nog lang niet.
We zijn al weer bijna 3 maanden verder en hij is duidelijk door gegaan met zijn leven. Hij heeft nu wel echt een vriendin al is het niet officieel (hij wil haar absoluut niet voorstellen aan zijn familie maar is wel bij die van haar geweest). Dit heeft hij me zelf verteld en al is het dan wel behoorlijk slikken, ik vind het wel fijn dat hij het me zelf verteld :j. Ik vind het loslaten nog wel een stuk moeilijker waardoor ik soms nog wel mindere momenten heb, maar die komen steeds minder voor.
We praten normaal tegen elkaar en proberen nu om zoveel mogelijk samen te werken om narigheid te voorkomen.

Ik ben pas weer voor het eerst écht uit geweest. Was erg leuk maar ook echt weer even wennen :j Heb nu wel de smaak weer te pakken en wil vaker gaan.
In mei ga ik weer voor het eerst alleen met een jongen op stap. Ben erg benieuwd hoe dat dan weer is :').
Voel me af en toe behoorlijk een kneus wat dat betreft :') Heb er echt helemaal uit gelegen.

Mijn paard is inmiddels al aardig gewend waardoor het rijden nu ook weer beter gaat. Nu gaan we weer beginnen met recht richten en hopelijk ook het buitenrijden weer fatsoenlijk oppakken.

Op dit moment ben ik ook al zo'n 11 kilo aan gewicht kwijt. De afgelopen week is wat minder geweest, maar het gaat wel echt de goede kant op :j

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 11:49

Kan alleen maar zeggen +:)+

Diep respect TS, voor de manier waarop je je leven weer bij elkaar hebt geraapt en verder bent gegaan. Rouwen mag, je bent tenslotte best een tijd samen geweest. Dat hoeft niet in een paar maanden vergeven en vergeten te zijn. Maar zoals je nu bezig bent met afvallen, met je paardje, met je sociale leven... Ook al ken ik je niet, ben trots op je hoe je dit allemaal aangepakt hebt en blijft aanpakken. Keep up the good work +:)+ En gun jezelf ook die verdrietige momentjes, liever af en toe even verdrietig om wat is geweest dan doorrennen in de volgende relatie zoals je ex lijkt te doen...

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 12:57

Goed bezig! Je bent duidelijk jezelf weer aan het vinden en je wordt denk ik een steeds leuker mens (voorzover je dat een beetje kwijt was in je relatie).

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 12:59

Fijn dat je zo goed bezig bent, maar hoe is het nu met het huis, staat het te koop of blijft hij daar wonen?

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 13:29

Goed bezig TS! En alleen maar gunstig dat hij met zijn leven verder is gegaan. Geeft je 2 dingen aan:
1) hij heeft nu minder zin om tegen jou te vechten
2) je hebt een goede keus gemaakt, want je bent redelijk snel vervangen.

Jouw tijd komt wel weer, alles op zijn tijd.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 14:03

Fijn hoor dat het met je beter gaat, geniet ervan....
Miischien stuk beter dat hij een vriendin heeft, ligt hij misschien niet meer zo dwars en kun je
de lopende zaken afhandelen....

Paola33

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:47

Blijf het zeggen onze verhalen blijven op elkaar lijken, ook ben ik inmiddels behoorlijk was kilo's kwijt. En lacht het leven mij weer toe. Wil tegen je zeggen geniet ervan. Weet het is niet altijd even makkelijk. Maar het leven gaat door en ik zie het erg positief tegemoet op dit moment.

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-14 11:16

Dank jullie :j

Het huis staat nog niet te koop, maar we hebben wel groenlicht gekregen van de NHG om dat te doen.
Alleen is de elektra nog steeds niet af en T weigert er iets aan te doen :n.
Ben nu aan het proberen of mijn oom me niet kan helpen daar mee zodat het huis makkelijker verkocht kan worden.
Makelaar zal ik in moeten schakelen want T heeft uiteraard nergens tijd voor.
Hij begint nu ook weer vervelend te doen. Ik hoop dat alles dadelijk heel snel is afgerond.
Dat hoop ik extra omdat ik 1ste in de rij sta voor een huurwoning :)). Wel een dure, dus het huis moet dan weg zijn. Gelukkig is het een modelwoning wat zorgt dat ik wat meer tijd heb :)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:22

Leuk, weer een update.

Jammer dat T niet inziet dat het ook voor hem veel beter is om vaart achter een en ander te zetten. Druif.

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-14 11:29

Hij wil er wel vaart achter hebben. In ieder geval achter de SVN. Die hadden namelijk berekend op 3 jaar oude gegevens dat we de starterslening kunnen terug betalen. Dat kunnen we niet dus moet er een herberekening komen.
Die eikel heeft zelfs gebeld met míjn werkgever om een werkgeversverklaring te krijgen -:(- terwijl ik er zelf al mee bezig ben.

Alle andere dingen wil hij wel geregeld hebben, maar hij wil er niks voor doen en er geen tijd voor maken :n

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:42

Jemig TS ik heb diep respect voor jou!
Ik hoop voor je dat het nu snel afgehandeld kan worden, en ik vind het heel goed dat je probeert om het onderling op te lossen.. Jammer dat hij niet altijd mee lijkt te werken.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:44

OK, de druif is inderdaad een eikel om jouw werkgever op te bellen. Je bent toch niet achterlijk (o toch, jawel, volgens zijn familie :D). Da's lekker makkelijk, jou het werk laten doen en als dat niet naar zijn zin gaat, zich er toch tegenaan bemoeien met een averechts effect.