Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xDonja schreef:Ik had er net nog een.. Mijn stiefschoonmoeder is op de fiets naar haar werk en het gaat straks regenen. Ik zei: Ik wil je wel halen maar ik heb alleen de Golf tot mijn besnijdenis.
Moest dus zijn beschikking.
En naar mijn moeder een keer: Ik heb ook nog een cokeverslaving.
Moest zijn colafles
FloMax schreef:Het was een warme zonnige dag en we waren al een aantal uren drankjes aan het nuttigen. Ik appte met mijn (hele leuke) collega...
Hij vroeg of ik vandaag nog wat ging drinken.. waarop ik zei;
'Ik ben al een aantal uur aan de schijt'
Moest dus zijn 'Ik ben al een aantal uur aan de drank'. Ik had het eerst ook nog eens niet door.
Hoe 'drank' kon veranderen in 'schijt' is voor mij nog steeds een raadsel.
FloMax schreef:Het was een warme zonnige dag en we waren al een aantal uren drankjes aan het nuttigen. Ik appte met mijn (hele leuke) collega...
Moest dus zijn 'Ik ben al een aantal uur aan de drank'. Ik had het eerst ook nog eens niet door.
Danique_G schreef:FloMax schreef:Het was een warme zonnige dag en we waren al een aantal uren drankjes aan het nuttigen. Ik appte met mijn (hele leuke) collega...
Als je al uren aan de drank was dan verbaasd het mij niets!
Danique_G schreef:FloMax schreef:Het was een warme zonnige dag en we waren al een aantal uren drankjes aan het nuttigen. Ik appte met mijn (hele leuke) collega...
Als je al uren aan de drank was dan verbaasd het mij niets!
[/quote]
Danique_G schreef:Niet echt een auto correct fail, maar wel een dikke fail van mij. Ik appte met een jongen en opeens zei hij dat hij naar z'n opa en oma ging. Dus ik zei 'aaah wat schattig hoor'. Stuurt hij opeens een foto van een grafsteen..
Tutdududu ongemakkelijk