Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vientje schreef:Maar: de NS rijdt nogDat mag ook een wonder heten
xDaantjxx schreef:Welke ja kleine edwin had ik gister les van.
Die vind ik ook wel leuk opzich. We doen weinig praktijk, maar toch leer ik best wel veel over die beesten en vind ik hem wel leuk lesgeven.
Wij krijgen volgende week aquaria.
Hahaha welke opleiding doe je dan?
Zat net ff profiel te spieken en toen dacht ik van: ooh maar jou heb ik wel zien lopen.
Afwachten hoe de storm is. Weet niet hoelaat je van Assen moet komen? Maar als je met trein gaat zal ik zeggen blijf thuis.
magic_lover schreef:Nou ik ben benieuwd... denk dat het allemaal wel een beetje mee gaat vallen (ga ik vanuit) 28 oktober was niet bepaald leuk, maar erger dan dat. ik weet niet hoor.
Gelukkig ook geen sneeuw hier op de kaartjes te zien(heb alleen eerst pagina gelezen dus misschien is het alweer veranderd)
we zullen het zien ik zit vanavond iig lekker bij de schoonfam. Pakjes uit te pakken
Tigress schreef:xDaantjxx schreef:Welke ja kleine edwin had ik gister les van.
Die vind ik ook wel leuk opzich. We doen weinig praktijk, maar toch leer ik best wel veel over die beesten en vind ik hem wel leuk lesgeven.
Wij krijgen volgende week aquaria.
Hahaha welke opleiding doe je dan?
Zat net ff profiel te spieken en toen dacht ik van: ooh maar jou heb ik wel zien lopen.
Afwachten hoe de storm is. Weet niet hoelaat je van Assen moet komen? Maar als je met trein gaat zal ik zeggen blijf thuis.
Ik ben meer praktijkgerichtDus dan vind je kleine edwin al gauw saaier
Ik deed para, door een depressie kon ik dat niveau niet aan, naar niveau 3 gegaan. In dat jaar ook érg veel problemen gehad, en ik zit nu op niveau 2, de gewone dierverzorging, maar maak me al weer klaar om door te stromen naar 3
Ik moet om 12 uur met de trein komen ;') en dus rond 4 uur weer naar huisen dat zou geloof ik het hoogste punt van de storm zo ongeveer zijn?