thnx... morgen eerst nog een tentamen (daarna nog een paper, daarna nog een paper daarna nog 2 herkansingen en dan vakantie) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
thnx... morgen eerst nog een tentamen (daarna nog een paper, daarna nog een paper daarna nog 2 herkansingen en dan vakantie)

Ookal zou ik er wel beter tegen kunnen wanneer hij gewoon in Nederland zou zijn. Vooral de afstand is lastig, dat hij niet in een uur bij me kan zijn als er iets is.
Ik woon in Glasgow en vriend in Cardiff (Wales), afstand zo'n 650 kilometer? Daarnaast zit mijn familie in Amsterdam, en de zijne in Zuid-Frankrijk. Hij is zelf Schots
Jij hebt alweer een dekseltje aan de haak geslagen? 
Jullie zijn al behoorlijk serieus dus? DromenLies schreef:Yunaa schreef:Morgen is het voor mij eindelijk zo ver.. 2 weken lang samen ! Dit is pas de 2e keer in 1.5 jaar tijd
Veel plezier samen. Respect voor jullie, ik zou dat echt niet kunnen (en willen). Na 1,5 week draai ik door. Meer mensen die dat herkennen?
Ik zie hem sowieso zeker wel 3 weekenden van de 4 weekenden in een maand. (Hij woont ongeveer 160 km verderop). Maar ik bedoel dat dit pas de 2e keer is dat we elkaar echt 2 weken non-stop achter elkaar zien.
En iedereen die zijn vriendje ziet, geniet er van ! En voor de gene die hun vriendje niet kunnen zien; lekker Skypen en voor je het weet is het voor jullie ook zo ver dat je elkaar kunt zien ! 

Mis het nu vreselijk
Dat hele daten hebben we geloof ik overgeslagen toe
We hadden ook nooit 'onsavondjes', we gingen ieder onze eigen weg, maar omdat je bij elkaar in huis woont, zie je elkaar wel veel (in elk geval 5x in de week een paar uurtjes). Bovendien hadden we deels dezelfde vriendengroep.

Geniet ervan, en hopelijk dat we pas over twee weken weer eens wat horen en je lekker druk bent met je vriend :3
en als ik bij hem ben betalen die ouders ook alles dus echt super lief!! Maar anders delen we het gewoon! Ik ben ook niet zo moeilijk daarin!