Storm op komst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:40

moet dadelijk nog gaan werken liefst niet gegaan maar is mijn laatste week en wil het goed afsluiten alleen vandaag en woensdag nog dus duimen dat ik normaal kan rijden zometeen

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:40

Staat er niet bij bij file berichten of de A7/afsluitdijk afgesloten is

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:41

mbkaatje schreef:
Fantabulouss schreef:
Ik zag net op facebook dat de afsluitdijk (gedeeltelijk) is afgesloten, weet iemand daar meer van? :=

Klopt.

http://www.rtvnh.nl/nieuws/123285/Veerb ... j+IJmuiden

Huh das een link over de boot bij IJmuiden :P

kiki1976 schreef:

Nee niks te vinden op de ANWB site

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:41

Sammylover schreef:
Een vriend van mij zit op Terschelling en kan niet terug, want de boten gaan niet. Om 14:00 moeten ze hun huisje uit, dus ze kunnen geen kant op. Zelf klappert hier alles, ook in huis, de vuilnisbakken liggen overal en de blaadjes vliegen door de dichte(!) ramen naar binnen. Vind het maar niets, woon aan de buitenkant van de stad en achter ons is het alleen maar weilanden en boerderijen, dus de wind heeft hier vrij spel. Misschien zo toch maar het konijn naar binnen halen, moet er niet aan denken dat het hok omklapt... Ben blij dat ik vandaag niet naar school ofzo hoef!

Die tijd is voor de schoonmaak voor de nieuwe mensen er in komen, en die komen niet, want geen boten :)*
Dus adviseer je broer even te overleggen
Mijn zus is hier nu ook en kan ook pas om half 6 weg, mag in het appartement blijven ipv half 11 eruit (landal)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:42

alsof het een vrijbrief is dat je dood gaat als je naar buiten gaat?

ik ga nu toch echt mijn paard knuffelen en eten geven :wave:. en dat is 20km autorijden .. fijn ... maar ik wil ook nog winkelen! dus ik wacht niet.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:42

Hier (Zaanstad) lijkt het ook minder te worden, gelukkig maar, dan kan ik de deur uit! Schade hier: wegwaaiende containers tegen auto's tot stilstand gekomen, complete dakbedekking van huizen afgewaaid en over auto's terecht gekomen. Ik geloof dat ik als één van de weinige vandaag mazzel had en mijn auto op de perfecte plek gezet had! Verder zal ik zo op weg naar stal wel zien hoe erg het was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:43

_KellyAV

Fantabulouss schreef:
mbkaatje"
[quote="Fantabulouss schreef:
Ik zag net op facebook dat de afsluitdijk (gedeeltelijk) is afgesloten, weet iemand daar meer van? :=

Klopt.

http://www.rtvnh.nl/nieuws/123285/Veerb ... j+IJmuiden

Huh das een link over de boot bij IJmuiden :P

kiki1976 schreef:

Nee niks te vinden op de ANWB site[/quote]

Dan zal het wel niet waar zijn. Ik zal mn vader eens bellen, of die wat weet

Anoniem

Heftig Kim! Hier lijkt het verder mee te vallen met de schade. Wind lijkt inderdaad weer wat te gaan liggen...

Geryon

Het lijkt hier al wat te minderen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:44

Hier de schommel om, dakgoot eraf, op het nieuwe kunststof konijnenhok ;(
Konijntje had ik al in de stal gedaan gelukkig vanmorgen
Stuk of 20 dakpannen eraf, zal nu weer even bij de paarden kijken..

Patsab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:44

Pfff moet zo mijn zoontje naar de peuterspeelzaal brengen, dan de paarden checken,hele weide is omringd door bomen dus hoop maar dat die nog overeind staan,gisteren net een nieuwe baal van 400 kilo in de ruif gedaan dus hoop maar dat die ook nog overeind staat -O-

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:45

word wat rustiger....

Marit

Ik blijf het achterlijk vinden dat die tentames altijd van levensbelang zijn. Net als met die sneeuw toen, er reed werkelijk waar NIETS maar toch moest je maar zorgen dat je om 10 uur je tentamen kon maken, en als je dat niet kon had je het vak niet gehaald. Zo'n complete onzin vind ik dat. Net als nu, veiligheid van mensen gaat toch voor?! Heel de brandweer geeft aan binnen te blijven, maar nee hoor, studenten moeten gewoon hun tentamen maken, want niets is belangrijkers dan een stomme toets.

Geryon

Geluk dat we onze trampoline toch vast hadden gemaakt. Dachten eerst dat het nog wel mee zou vallen, maar als we het niet gedaan hadden dan lag hij nu ergens verderop in de weilanden :=

_KellyAV

Er is nu op tv dat er in Ijmuiden allemaal mensen op een soort pier lopen, met aan weerskanten water. En ze lopen daar omdat ze dat gewoon ''leuk'' vinden. Nou leuk hoor als je straks verzuipt

Salou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:46

Jeetje! Ik geloof dat ik in mijn ganze leven nog nooit zo'n heftige storm als deze heb meegemaakt!

Sodeletuut

Afbeelding
8)7

SAKKIA

Afbeelding

Twee van de 5 masten die neer gegaan zijn. En het zijn niet de kleinste, sterker nog het zijn van die hele grote.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:47

Lente schreef:
Snap niet echt dat mensen dit weer gaan riskeren voor tentamens. Ik heb overigens niet veel keuze. Moet met de trein naar Amsterdam, maar die rijden nu bijvoorbeeld niet. En de bussen moeten door de IJ-tunnel, die is ook dicht.

Ijtunnel is weer open!

In Amsterdam is 1 dode gevallen. De ander waarvan gedacht werdt dat hij overleden was, is zwaar gewond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:47

Ik weet nog één keer een storm als deze... februari 1990 denk ik?

Google zegt inderdaad februari 1990...

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:48

Ben de hele ochtend in de wei gebleven, nu net thuis.. door mijn trauma zat mijn hartslag behoorlijk hoog.. en voelde me er echt niet gerust op! In de tussentijd dat ik in de wei was is een boom half afgebroken (gelukkig niet in de wei!) maar wel precies bovenop een auto waar een vrij jong meisje in zat.. gelukkig werd ze snel geholpen. Brandweer is na 3 uur nog bezig omdat er nog een fikse tak bovenin hangt die elk moment naar beneden kan komen.
In de wei heb ik de mini's los gelaten, die liepen in de rijbak (i.v.m besmetting) maar dat maakt me nu even niet uit, ze konden nergens anders heen maar de takken bleven naar beneden komen bij hun waardoor ze maar bleven stressen en rond rennen. Ze lopen nu allemaal rustig...
Straks toch maar weer terug!

Goldwynn

Wind is hier nu rustig, niet meer dan een flinke bries.. Af en toe nog een stoot, maar lijkt allemaal mee te vallen gelukkig..

Nu maar weer braaf aan de studie, anders wordt het nachtwerk..

SAKKIA

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:49

He gelukkig, mailtje gehad, de toetsen vanaf 1 uur zijn bij ons afgelast. Denk dat veel leerlingen toch al op school waren maar het is in ieder geval iets.