Regen, regen, regen... Paard gedaan en daarna op andere locatie les staan geven, toen ik thuis kwam had ik geen gevoel meer in mijn ledematen en was ik tot op mijn ondergoed nat
Hier ook heel veel regen vandaag. In de buiten bak en longeer baan geulen getrokken en die lopen nu gelukkig al wel leeg en zijn morgen al weer te rijden, maar dan moet het natuurlijk wel droog blijven de hele nacht! Waarschijnlijk gaat dat niet gebeuren. Enige leuke... nou ja.. leuke??... is dat het s' avonds als je in bed ligt, lekker onder de dekens, het getik van de regen toch een heel knus gevoel geeft. Chipie ( vreetwerk!) en wat te drinken naast je bed, T,V zachtjes aan................tja dat heeft dan wel weer wat! s'Morgens bij het wakker worden om 6 uur, het plenst en je moet de paarden gaan voeren is wat minder!
Ondanks de redelijke vooruitzichten heeft het hier onafgebroken geregend en zijn we weer terug bij af met de plassen ... 't Is er gelukkig niet koud bij.
phoe, paardjes hebben het maar zwaar zo in de blub hoop dat het nu weer droogblijft en het leeg kan lopen. wel knus zweertje hier. heldere maan, en dikke mist met een zicht van een meter of 2 vond het wel fijn rijden. enkel jammer van die blub als ondergrond.
Net terug van de paarden...begint behoorlijk mistig teworden.
unihorses
Geplaatst: 15-10-13 22:06
NatasjavE schreef:
Net terug van de paarden...begint behoorlijk mistig teworden.
in het noorden zat het half 8 al dicht. is om half 7 dicht gaan trekken van hei-ig tot geen meter meer verder zien. nu is het al weer aardig weggetrokken.
Ja hier ook. Het is nog zonnig, maar de grijze luchten komen er aan. Ik hoop dat het vanavond droog blijft, maar dat zal wel niet, ik heb vanavond een cursus avondfotografie.