Nee, in de cao voor rijksoverheid is huwelijk 2 dagen en ondertrouw geen buitengewoon verlof.
Bij ons mogen bij kostenloos huwelijk of registratie wel eigen getuigen. Alleen er mogen niet meer dan alleen wijzelf en de 4 getuigen nee de spreekkamer in. Mijn moeder is daar dan niet bij, ik heb nl mijn vader en beste vriendinnetje als getuigen gevraagd. Dat vind ik wel jammer voor mijn moeder, maar wij zien dat 'handtekeningen zetten' als de formaliteit. Het vieren doen we in breder gezelschap. Schijnt ook slechts 5 minuten te duren, het hele gebeuren, dus dat is nog te overzien zonder broers en moeder enzo.
Bij ons was de fotograaf simpel, collega van mijn vriend dus daar hoefden we niet over na te denken. We zitten nu voornamelijk met de kaarten en prijzen opzoeken van corsages/trouwboeket. Die prijzen verschillen echt heel erg. Je Bespaard zo een paar honderd euro door verschillende bedrijven op te zoeken.
Ja, alleen zou ik zelf toch eerder de voorkeur voor stijl e.d. voorrang geven dan de prijs. Ik heb mijn fotograaf ook al uitgezocht mocht ik ooit trouwen, ze is absoluut niet goedkoop maar ik wil niet andere foto's dan van haar.
Hahaha Mars, nou wat stom zeg dat is juist leukt och dat ome Joop dat even voor jullie doet? Hihi Vaak hecht je er ook pas waarde aan als het al te laat is. Kan me hier op bokt nog een topic herinneren van een paar jaar terug, daar hadden ze een fotograaf (dachten ze) ingehuurd en die had de foto's echt helemaal verprutst. Iemand die dat zich ook nog kan herinneren? Vond ik toen ook echt heel erg. Sowieso ligt er als fotograaf altijd wel een soort van druk op je, je wilt het gewoon niet verprutsen. En het is nooit gelijk of hetzelfde als een vorige keer dus het went ook nooit.