misschin is het idd wel beter dat we dit topic sluiten voor arme Joris kunnen we geen topic openen waar niet-bokkers, niet naar kunnen kijken?
Kosje4
Geplaatst: 01-09-13 00:50
Ik ben vandaag en gister bij de Efteling geweest we zijn daar wezen overnachten in het hotel Geen Joris gezien maar weet niet zeker Heb maar 2 binkies gezien die daar werkte En 1 bezoeker die binkie was wil wel zoektocht naar hem haha
ben zaterdag geweest en geen joris gezien bij joris en de draak erg jammer joris .... Je moet u nie verstoppe .. We ete u nie op... Het was maar om te zwaaien .... Mss heeft hij ontslag genomen bij de efteling wegen erge drukte.... Haha
Misschien krijgt Joris wel salarisverhoging omdat het bezoekersaantal ineens omhoog is gegaan
Imala
Geplaatst: 02-09-13 11:43
Er is een topic wat je zou kopen als de efteling failliet gaat. Maar ik denk dat als de hele bokt meute die kant op geweest is ze financieel wel zo gebakken zitten daar dat ze jaren slechte omzet kunnen draaien voor ze failliet gaan.
Poiuytrewq
Geplaatst: 02-09-13 22:41
Joline_ schreef:
Misschien krijgt Joris wel salarisverhoging omdat het bezoekersaantal ineens omhoog is gegaan
Wat een hilarisch topic is dit zeg. Goed voor een uur vermaak
Zou leuk zijn voor de TS als er op z'n minst een date uit zou voortkomen. Ik heb mijn man leren kennen toen ik 14 was, hij 20. We zijn samen vanaf dat ik 15 was. Hij zat toen op de universiteit. En ik derde jaar middelbare school. Inmiddels alweer 12 jaar samen en 3 jaar getrouwd. Dus ach dat moet kunnen!
Sha_r0n
Geplaatst: 02-10-13 16:08
Ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat met je geheime "Joris" voelt hij zich nog veilig op zijn werk haha..
Had het graag zelf willen zeggen, beetje jammer van bovenstaande bokker.
Ja we hebben erg lang en veel gezellig whatsappcontact gehad Een afspraakje is er nog niet van gekomen, hij zit idd nu in Amerika voor 4 weken dus weinig contact. Zelf denk ik er nu eerder van dat het leeftijdsverschil en de afstand toch te groot is, voor mij als 16 jarige is het niet heel realistisch. Heb het mega druk met school en de eerste examenweek is in zicht.. Zou wel leuk zijn als ik een goede vriend aan hem over houd.
TS ik woon in friesland mijn vriend in brabant, probeer het gewoon!
Straks heb je later spijt, proberen kan altijd toch? Wie niet waagt wie niet wint (als hij er ook voor open staat natuurlijk ) Het is dan gewoon een weekend relatie, niks mis mee, je kijkt er dan altijd naar uit om elkaar te zien