misschien een reis naar het kasteel van Harry Potter, (schiet me nu opeens te binnen, het bos waar je de letter 'M' vond, leek onwijs op het bos van Harry Potter!) waar hij je een aanzoek doet.
RandyOrton25
Geplaatst: 25-08-13 09:52
Whahaha verdorrie dit duurt lang 29 blz. Verder en nog niets hahaha Ik ben echt super nieuwsgierig. Mijn vriend hoef dit dus ook echt nooit in zijn hoofd te halen kan daar erg slecht tegen haha Ik ben zelf net zo A-romantische
Mariska80
Geplaatst: 25-08-13 09:57
Vind het wel heel lief van je vriend Ook al lijkt het mij heel irritant dat het zo lang duurt
pff dat is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oneerlijk!!! denkt je vriend dan ook niet aan ons wij moeten nu ook ongeduldig wachten hoor!
Ohana_91
Geplaatst: 25-08-13 10:30
Ik ben ook zeer benieuwd, echt een super leuk topic! Al die arme vriendjes die dit topic nu onder hun neus geschoven krijgen, er wordt nu veel van ze verwacht! *stiekem wou ik dat mijn vriend dit ook deed hoor* Geweldig wat voor moeite hij in je steekt, dat is denk ik al het grootste cadeau dat je kunt krijgen
Ik kan helaas de fotos in je openingspost niet zien.. Er staan van die afbeeldingkjes van het vergroten van de bandbreedte als het jouw foto is ofzo.. ? Ben wel echt bloednieuwsgierig en ga zeker volgen!!!