knuffeldier schreef:Ik ga dinsdag weer eens langs de macro. Ik koop daar altijd weinig want vind ze met veel dingen absurd duur. Maar ze hebben vaak wel goede aanbiedingen, dus daarvoor ga ik wel. Ik kom er ook praktisch langs gereden van huis naar werk, dua dat is ook mooi mee genomen.
Ze hebben deze week kilo kip voor 4.77. ( wel per schaal van 3kg, maar vries hrt gewoon allemaal in)
Vleeswaren 1.05 per pakje ipv ruim 2 euro
Appelsientje, 78 cent per pak. Drinkt mn vriend graag 3 pakken in de week met zn 2en, dus daar maar een paar dozen van inslaan. Om te voorkomen dat daar meer van gedronken wordt omdat je meer hebt staan rn je voordeel dan weg is, schrijf ik weeknummers op de pakken. Op die manier houden we in de gaten dat we niet meer drinken dan anders.
Toiletpapier. 64 rollen page toiletpapier voor 13, 62 of van een ander merk 48 rollen voor 7.98.
Witte reus waspoeder 1+2 gratis! Had pas nog een goede deal, maar deze kan ik toch ook echt niet laten staan. Heb dan volgens mij echt voor de komende 2 jaar voorraad.
Andrelon shampoo. 8 flessen voor 10.88
Alle prijzen zijn al inclussief btw.
Ik ga dan wel vet over mijn budget heen, maar een paar aanbiedingen zijn echt te goed om te laten schieten.
Dat is trouwens slim, erop zetten voor welke week. Merk dat ook zelf, dat als je veel hebt staan je sneller denkt och iets extra's kan nog wel. Dan is het dus sneller op :-(